Fr

CREATIONS

Hungry Minds maakt onzichtbare zichtbaar voor Eqla

Woensdag 11 Oktober 2023

Hungry Minds maakt onzichtbare zichtbaar voor Eqla

Hungry Minds maakte een sensibiliseringscampagne voor Eqla. Doelstelling is een ‘onzichtbare’ handicap in de kijker zetten, namelijk slechtziendheid. Ter info, in België is 1 op de 100 mensen slechtziend.

Van 8 tot 16 oktober zal de Waalse organisatie die verantwoordelijk is voor de promotie van het toerisme in Wallonië in samenwerking met VISITWallonia een campagne voeren met digitale posters en grote semi-transparante billboards op vier toeristische locaties in Wallonië en Brussel. Die zullen het zicht van Julie, Laetitia, Alex en Roger, allen visueel gehandicapt, verzinnebeelden en voorbijgangers uitnodigen om hun videogetuigenissen te bekijken via een QR-code.

De vier ‘Ça nous regarde!’ posters zijn te zien op de Kunstberg in Brussel, de Citadel in Namen, de Reuzentombe in Bouillon en de Hangende Tuinen in Thuin. Een website vervolledigt de campagne.

Archief / CREATIONS