Fr

AWARDS

Caples Awards: twee Gold, zeven Silver en zes Bronze voor ons land

Vrijdag 20 Mei 2022

Caples Awards: twee Gold, zeven Silver en zes Bronze voor ons land

FamousGrey, Happiness en BBDO hebben veertien van de 25 shortlists op de Caples Awards 2022 kunnen omzetten in een prijs.

Het beroemde bureau wint zeven van zijn elf shortlists. FamousGrey behaalt een Gold (Creative Use of Data) en een Bronze (Radical New Strategy) met ‘Volvo Street Configurator’, twee Silver (Healthcare en Print, foto) en een tweede Bronze (Not For Profit) met ‘Dotted i's’ voor Melanoompunt, een Silver met ‘More than the colours of its flag’ voor Visit Brussels (Ambient, Guerilla, Out of Home) en een derde en laatste Bronze met ‘The Combat Warm-up’ voor Garmin (Healthcare).

BBDO en Decathlon winnen de tweede en laatste Belgische Gold (PR) en een Silver (Radical New Strategy) met ‘The Breakaway’.

Het gelukkige bureau is zes keer aan het feest (op een totaal van elf finaleplaatsen): twee Silver met ‘ReStory’ voor Canon (Integrated en Radical New Strategy), een Silver met ‘Empty Rooms’ voor OVK (Not For Profit) en twee Bronze met ‘Giant NFT’ voor Quick (Digital B to C en Innovation).
 
Het volledige palmares is hier gepost.

Archief / AWARDS