Fr

AWARDS

Caples Awards: 25 Belgische kanshebbers

Woensdag 11 Mei 2022

FamousGrey, Happiness en BBDO behalen de finale op de 2022-editie van de Caples Awards. De eerste twee bureau maken elk elf keer kans op een prijs.

Het beroemde bureau met ‘More than the colors of its flag’ voor Visit.brussels (Ambient, Guerilla, Out of Home, illustratie), ‘The Belgian Heartbeat’ voor Proximus (Creative Use of Data en Innovation), ‘The Street Configurator’ voor Volvo (Creative Use of Data, Innovation en Radical New Strategy), ‘The Combat Warm-Up’ voor Garmin (Healthcare en TV & Video Advertising) en ‘The dotted i’s’ voor Melanoompunt (Healthcare, Print en Not For Profit)

Het gelukkige bureau noteert shortlists voor ‘Reduce the Ride’ voor Husk van D’Ieteren (Ambient, Guerilla, Out of Home, Healthcare en Radical New Strategy), ‘Giant NFT’ voor Quick (Digital B to C en Innovation), ‘Empty Rooms’ voor OVK/PEVR (Healthcare, Not For Profit en PR) en ‘ReStory’ voor Canon (PR, Radical New Strategy en Integrated).

BBDO kreeg ook nog drie shortlists met het onvermijdelijke ‘The Breakaway’ voor Decathlon (Innovation, PR en Radical New Strategy).

De volledige lijst van finalisten staat hier. Het palmares voor de 2022-editie wordt op 19 mei bekendgemaakt.

Archief / AWARDS