Fr

BRANDS

AB InBev ondertekent globaal partnerschap met Netflix

Maandag 22 September 2025

AB InBev ondertekent globaal partnerschap met Netflix

AB InBev en Netflix hebben een wereldwijde samenwerking aangekondigd voor het opzetten van gezamenlijke marketingcampagnes rond series en live uitgezonden sportevenementen, zoals het wereldkampioenschap voetbal voor vrouwen dat in 2027 op het streamingplatform te zien zal zijn.
 
Deze overeenkomst, die “mensen wil samenbrengen rond gemeenschappelijke passies zoals sport, gastronomie, muziek en comedy”, omvat ook activeringen, titelintegraties en de creatie van limited edition-verpakkingen.
 
“Streaming is een sociale en gedeelde ervaring, een gelegenheid om bier en entertainment samen te brengen”, aldus Marcel Marcondes, global CMO van AB InBev. “Deze samenwerking biedt onze merken de kans om een diepere band met de consument op te bouwen en meer momenten van plezier te creëren terwijl ze kijken naar cultuurbepalende content.”

Archief / BRANDS