Fr

BRANDS

Lijncom zet Odoo in de kijker

Maandag 8 September 2025

Lijncom zet Odoo in de kijker

Het Antwerpse metrostation Opera baadt drie weken lang in de kleuren van Odoo. Dat is te danken aan Lijncom dat voor het Belgische softwarebedrijf een opvallende OOH-campagne creëerde. Bedoeling: het internationale tech-event Odoo Experience dat van 18 tot 20 september plaatsvindt in Brussels Expo in de verf zetten.
 
Tegelijk rijden er 15 trams met 4M2-formaat stickers door Antwerpen en Gent, aangevuld met een digitale campagne op schermen in Antwerpen.
 
“Odoo Experience is hét moment waar onze community samenkomt om kennis en inspiratie te delen. Met Out-Of-Home via Lijncom maken we onze boodschap zichtbaar in het dagelijks leven van ondernemers en professionals. Voor ons blijft fysieke aanwezigheid in het straatbeeld belangrijk: het versterkt ons merk en ondersteunt de groei van onze internationale community” zegt Mathilde Hamels, Advertising Space Manager bij Odoo.

Archief / BRANDS