Fr

AWARDS

Client, Campaign & Creatives of the Year: de finalisten van MM

Dinsdag 11 Februari 2020

Client, Campaign & Creatives of the Year: de finalisten van MM

In de marge van de Agency of the Year jury die samenkomt op 18 februari om de 21 ingediende dossiers te bespreken voor deze eerste editie, heeft de redactie van Media Marketing de finalisten bepaald van de drie andere prijzen die zullen worden uitgereikt op de AOTY Night in de Quay 01 op 20 februari. MM baseerde zich hiervoor op een long list die opgesteld werd door de ACC voor de Client of the Year en op een panel van een twintigtal CD's en ECD's die we grondig ondervraagd hebben voor de Campaign en Creatives of the Year.

Voor de Client of the Year 2019 gaat de strijd tussen Delhaize, Volvo en VOO.

In de categorie Campaign of the Year zijn dit de finalisten: "Great Beer Travels" (TBWA/Stella Artois), "Volts by Volvo" (FamousGrey) en "#Thisisourculture" (BBDO/State of The Arts).

In de categorie Creatives zijn de drie finalisten allemaal teams: Diederik Jeangout & Marc Richard Vander Heyden (FamousGrey), Nicolas Gaspart & Frederic Zouag (mortierbrigade), en Roxane Schneider & Pieter Claeys (Happiness).

Voor meer info en inschrijvingen voor het Agency of the Year event, klik hier.

Archief / AWARDS