Fr

BRANDS

Rnlt of het nieuwe POS-concept van Renault

Vrijdag 19 April 2024

Rnlt of het nieuwe POS-concept van Renault

Renault breidt zijn distributienetwerk uit met een nieuw POS-concept. Dat werd ‘rnlt’ gedoopt en moet de nieuwe distributievorm weerspiegelen: modern, compact, een waar merkconcentraat. Toch zullen de vestigingen bezoekers naar verluidt een complete merk- en productervaring bieden.
 
Als merkvitrine zal rnlt strategisch neerstrijken op drukke plaatsen in hypercentra of grote winkelcentra, zo dicht mogelijk bij stedelijke consumenten. Brussel mag zijn eigen vestiging in september verwelkomen. Die zal worden uitgebaat door Keos (Emil Frey Group), dat Renault al vertegenwoordigt in de hoofdstad.
 
In deze compacte ruimte die kleiner is dan de traditionele Renault-showrooms, kunnen bezoekers twee of drie stermodellen ontdekken die in de showroom worden tentoongesteld en het merkuniversum in zich opnemen.
 
Elke vestiging krijgt bovendien een ‘The Originals Renault’ merchandisingshop met miniatuurmodellen, kleding en accessoires.

Archief / BRANDS