Fr

MEDIA

Paris Match: al 75 jaar beklijvend met Havas

Dinsdag 30 April 2024

Paris Match: al 75 jaar beklijvend met Havas

Ter gelegenheid van zijn 75ste verjaardag lanceert het Franse tijdschrift Paris Match een grote reclamecampagne in samenwerking met Havas Paris. De campagne, die voornamelijk in print (duh!) en via affichage wordt verspreid, brengt hulde aan de legendarische belofte van de titel (‘Le poids des mots, le choc des photos’). Dat doet ze met een voornamelijk visueel concept en weinig woorden, waarin helden uit het verleden worden voorgesteld die het magazine van vandaag lezen.
“Met deze campagne bevestigen we opnieuw dat Paris Match sinds de lancering en de komende decennia de verhalen vertelt van degenen die de wereld maken. Als de geschiedenis en het verhaal met elkaar vervloeien, als te midden van feiten helden opduiken, als het buitengewone leven van gewone mensen en het gewone leven van buitengewone mensen elkaar kruisen... dan klopt het hart van de Fransen met dat Paris Match”, aldus MD Pierre-Emmanuel Ferrand die verantwoordelijk is voor Digital en Press bij Lagardère News. Natuurlijk dragen ook de Belgen de titel in hun hart, zoals blijkt uit de 266.000 LLP-lezers die de editie onder leiding van IPM mag optekenen per gemiddeld nummer.

Archief / MEDIA