Fr

BRANDS

Wonderfood Adventure mag terugblikken op mooie resultaten

Dinsdag 23 April 2024

We Are C laat weten dat ‘Wonderfood Adventure’ een succes was. De editie die helemaal uitverkocht was, trok meer dan 10.000 bezoekers die deelnamen aan 120 dynamische workshops. Er waren ook 54 standjes om te proeven, elk met unieke en innovatieve culinaire ervaringen. Verder zorgden concerten van Puggy en RORI voor een feestelijk en familiaal tintje waarbij muziek en entertainment centraal stonden. We Are C was verantwoordelijk voor het evenement en kreeg de steun van Delhaize als hoofdsponsor.

Ter herinnering, Wonderfood Adventure is een kruising tussen een pretpark en een foodbeurs. Het doel is om gezinnen mee te nemen op een gastronomische en educatieve reis om ze aldus te inspireren bewustere en duurzamere keuzes op het vlak van eetgewoontes te maken. Het evenement vond plaats op 20 en 21 april in Brussels Expo. We Are C wil voortborduren op het geslaagde eerste evenement en plant nu al een tweede editie.

Archief / BRANDS