Fr

BRANDS

Ford Belux zorgt voor spektakel met Ogilvy Social.Lab

Woensdag 10 Januari 2024

Ford Belux zorgt voor spektakel met Ogilvy Social.Lab

Als reactie op het feit dat er dit jaar geen Autosalon plaatsvindt, heeft Ogilvy Social.Lab de ‘Spectaculaire condities’ voor Ford Belux ontwikkeld. De campagne loopt tot 31 januari en focust op de unieke ervaring die het bezitten van een Ford naar verluidt met zich meebrengt.

De campagne nodigt potentiële klanten uit om hun avontuurlijke geest te verkennen en benadrukt hoe elke reis in een Ford een avontuur kan zijn. Of het nu gaat om het navigeren door de straten van de stad of het verkennen van de natuur, de auto's van Ford zijn de perfecte partner voor deze uitstapjes.

De Kunstberg in Brussel, Le Tombeau du Géant in Bouillon, het MAS in Antwerpen en de Pier van Blankenberge voor België en de Pont Adolphe en Fort Thungen voor Luxemburg vormden het decor voor de campagne.

In samenwerking met Eternittease werd computer generated imagery gebruikt om twee oversized Ford-modellen virtueel te integreren in iconische locaties.

Ogilvy Social.Lab zorgde voor de volledige strategie met een mix van print, SoMe-videocontent, banneradvertenties, radiospots en een landingspagina in samenwerking met VMLY&R, dit om de campagne tot leven te brengen.

Archief / BRANDS