Fr

AGENCIES

Ogilvy investeert in health influence aanbod

Donderdag 25 April 2024

Ogilvy investeert in health influence aanbod

Ogilvy kondigt de lancering aan van Health Influence, een nieuw wereldwijd influencer marketingaanbod. Dat heeft als doel om de kloof tussen medische expertise en de sensibilisering van het publiek kleiner te maken.
 
Dankzij Health Influence kunnen farmaceutische, gezondheids- en wellnessmerken een beroep doen op gespecialiseerde influencers om aldus nieuwe relaties op te bouwen met patiënten en communities uit de zorgsector. Zo zal de betrokkenheid van consumenten, de geloofwaardigheid van de medische wereld en de merkbekendheid worden verbeterd.
 
Health Influence helpt klanten geloofwaardige gezondheids- en welzijncommunicatie uit te rollen om de sensibilisering rond ziektes te vergroten, moeilijk te bereiken gemeenschappen te betrekken en vertrouwen en betrokkenheid op te bouwen bij een divers aantal stakeholders.

De diensten die aangeboden worden, variëren van de identificatie van influencers tot strategische begeleiding bij hun betrokkenheid op merkniveau en de activering van campagnes.

Archief / AGENCIES