SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

 EDITOR'S PICK

  

Seen from Space: MDB-reclamebestedingen, hoe meer zon, hoe minder investeringen  


Seen from Space: MDB-reclamebestedingen, hoe meer zon, hoe minder investeringen

Er is een extra trimester driemaandelijkse MDB-gegevens beschikbaar (zonder internet): een mooie gelegenheid voor een stand van zaken over de evolutie van de offline markt.

Even een korte...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Agency of the Year 2018: dossiers kunnen worden ingediend


Agency of the Year 2018: dossiers kunnen worden ingediend

Welk bureau volgt TBWA op? De nieuwe editie van de Merit Awards is vertrokken. In juni onthult de jury van de prijs georganiseerd door Media Marketing de meest verdienstelijke creatieven,...

en savoir plus

Serviceplan neemt 20Something over  


Serviceplan neemt 20Something over

Serviceplan Benelux zet zijn expansie verder met de integratie sinds 1 november van 20Something, het bureau gespecialiseerd in marketingcommunicatie naar millennials dat ongeveer tien jaar geleden...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

BMW bevestigt Initiative  


BMW bevestigt Initiative

Na een uitgebreide raadpleging besloot BMW Belux om zijn vertrouwen te blijven schenken aan Initiative. Het inzicht in en de kennis van de digitale wereld waarover het mediabureau beschikt, hebben...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

De media van Nestlé naar Universal Media  


De media van Nestlé naar Universal Media

Na competitie won UM (IPG Mediabrands) het globale mediabudget van Nestlé (behalve het online gedeelte voor Nespresso). Andere deelnemers aan de finale ronde waren GroupM en uittredend bureau...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen


 FOREIGN AFFAIRS

  

Burger King laat zijn Whoppers betalen door andere merken


Burger King laat zijn Whoppers betalen door andere merken

Ter gelegenheid van Black Friday en in samenwerking met Grabarz & Partner, lanceert Burger King in de Verenigde Staten de site Whopper-Shopper.com. Die is bijzonder, omdat hij volledig bestaat uit...

en savoir plus

Hoe Marcel het Centre Pompidou aan toeristen verkoopt


Hoe Marcel het Centre Pompidou aan toeristen verkoopt

Ondanks zijn naambekendheid zou het Centre Pompidou in Parijs toch moeite hebben om toeristen aan te spreken. Om daar iets aan te doen, bedacht Marcel een geniale activeringscampagne met een...

en savoir plus

The & The Partnership laat het script van de nieuwe Lexus-spot schrijven door een AI


The & The Partnership laat het script van de nieuwe Lexus-spot schrijven door een AI

Lexus en zijn bureau The & The Partnership Londen onthulden een spot voor de nieuwe berline ES, in een regie van Kevin Macdonald, op basis van een script dat geschreven werd door een artificiële...

en savoir plus

Epica: de Grand Prix


Epica: de Grand Prix

De uitslag van de 2018-editie van de Epica Awards werd gisteren bekendgemaakt in Amsterdam. Naast de vier prijzen voor Wunderman Antwerp en Happiness, reikte de jury ook vijf Grand Prix uit: 'JFK...

en savoir plus

Elton John, meer dan een geschenk voor John Lewis


Elton John, meer dan een geschenk voor John Lewis

Sinds enkele weken hield John Lewis de spanning erin en gaf het de nodige tips rond de aanwezigheid van Elton John in zijn nieuwe kerstspot. Zo haalde het de naam Lewis weg van de luiken van zijn...

en savoir plus

 

CAMPAIGN OF THE WEEK

​TBWA boost voor Telenet

​TBWA boost voor Telenet


Dit najaar lanceert Telenet in Brussel zijn volledige telefonie- en internetaanbod, met niet alleen het snelste internet en de snelste 4G van de stad, maar ook de slimste wifi om overal in huis te kunnen surfen. Of hoe je voor 100% je stad beleeft!


en savoir plus
Meet the star

Milky Way - Meet the stars

Emily Michiels & Jan Nagels (De Vloer) - 31/10/18


en savoir plus

AGENCIES

IPG Mediabrands lanceert Reprise in België

IPG Mediabrands lanceert Reprise in België

    


Vijf maanden na de internationale lancering wordt Reprise, het full-service digital performance bureau van IPG Mediabrands, nu ook gelanceerd in ons land. Onder leiding van Sven Bally, Chief...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Zenith presenteert zijn nieuwe middle management

Zenith presenteert zijn nieuwe middle management

    


Davy Caluwaerts en Karine Ysebrant, respectievelijk Chief Strategy Officer en Chief Operating Officer bij Zenith, hebben de contouren van hun nieuwe organisatie voorgesteld met een middle...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

DDS groepeert de dataexpertise van Dentsu Aegis Network

DDS groepeert de dataexpertise van Dentsu Aegis Network

    


De groep Dentsu Aegis Network lanceert Dentsu Data Services (DDS) in België, een nieuwe entiteit gewijd aan data science, martech en consultancy. Doelstelling: alle expertise inzake data...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

BRANDS

Lucy prikkelt de nieuwsgierigheid voor Brightfish

Lucy prikkelt de nieuwsgierigheid voor Brightfish


Een bioscoopspot van 60 seconden of langer voor de prijs van 30 seconden… Deze promotie stelt Brightfish aan haar adverteerders begin 2019 voor. Om dit aanbod onder de aandacht van adverteerders...


en savoir plus

Beka naar bed met Flexus

Beka naar bed met Flexus

    


Na een geslaagde herpositioneringsoefening rekende Beka op Flexus om de voorgestelde marketingtheorie in concrete communicatiepraktijken om te zetten. Dat leidde tot een rebrandingscampagne met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Disney viert de 90ste verjaardag van Mickey met de MIVB en Digizik

Disney viert de 90ste verjaardag van Mickey met de MIVB en Digizik

    


In partnerschap met de MIVB vroeg The Walt Disney Company Digizik om een interactieve campagne uit te werken rond de verjaardag van Mickey die 90 lentes viert. Tot 18 november, de officiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

MEDIA

IPM stelt zich kandidaat als overnemer van Editions de l'Avenir

IPM stelt zich kandidaat als overnemer van Editions de l'Avenir


Zoals hij al had laten doorschemeren in een interview in MM een jaar geleden, net na het regieakkoord tussen Editions de l'Avenir en Rossel, stelt François le Hodey zich kandidaat als overnemer...


en savoir plus

Kris Vervaet aan het hoofd van Medialaan-dPP

Kris Vervaet aan het hoofd van Medialaan-dPP

    


De Persgroep past zijn managementstructuur aan en installeert een België-Nederland organisatie om de nauwer te gaan samenwerken met beide landen en aldus de digitale transformatie te versnellen.
en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Clear Channel verfijnt targeting met People & Places 4.0

Clear Channel verfijnt targeting met People & Places 4.0

    


Na de flexibele nabijheidsoplossing Be-Proximity (P&P2.0) en de affiniteitsoplossing Be-Affinity (P&P3.0) lanceert Clear Channel nu Go-Affinity (P&P4.0). Die stelt adverteerders in staat zijn...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

CREATIONS

Wunderman haalt 8-bit arcade games vanonder het stof voor Telenet

Wunderman haalt 8-bit arcade games vanonder het stof voor Telenet


8-bit arcade games ontwikkelen zoals in de goede oude tijd, maar nu speciaal voor de Instagram Stories van Play More. Dat is het idee van Wunderman Antwerp om het nieuwe pakket aan films bij...


en savoir plus

Bonjour tegen fake news voor LaPresse.be

Bonjour tegen fake news voor LaPresse.be


Nu onze democratische wereld zich bewust wordt van de schade die desinformatie kan aanrichten, ontwikkelden LaPresse.be en Bonjour een grootscheepse multimedia campagne die het publiek – en meer...


en savoir plus

J. Walter Thompson begeleidt de lancering van Wondercar

J. Walter Thompson begeleidt de lancering van Wondercar

    


Naast het logo, de visuele identiteit en de website stond J. Walter Thompson in voor de lanceringscampagne van Wondercar, een nieuw nationaal netwerk van garages dat uitgebaat wordt door D'Ieteren...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

PREMIUM AGENCIES

POSTERSCOPE

Plus d'infos

RCA GROUP

Plus d'infos

FEDERATE

Plus d'infos

EMAKINA

Plus d'infos

SPACE

Plus d'infos

WUNDERMAN ANTWERP

Plus d'infos

LDV UNITED

Plus d'infos

HILARIOUS

Plus d'infos

GUTZANDGLORY

Plus d'infos

PUBLICIS BRUSSELS

Plus d'infos

BLUE 449 BELGIUM

Plus d'infos

New Balls Please

Plus d'infos

WAVEMAKER

Plus d'infos

WAVEMAKER

BOWLING BRANDS

Plus d'infos

BBDO BELGIUM

Plus d'infos

DDB BRUSSELS

Plus d'infos

HIGH 5*

Plus d'infos

J. WALTER THOMPSON BRUSSELS (JWT BRUSSELS)

Plus d'infos

ABSOLUTE AGENCY

Plus d'infos

PROPHETS

Plus d'infos

CARAT

Plus d'infos

DONE BY FRIDAY

Plus d'infos

monalisa

Plus d'infos

OUTSIGHT

Plus d'infos

FAST FORWARD EVENTS

Plus d'infos

FAST FORWARD EVENTS

SECONDFLOOR

Plus d'infos

ADVERTHYPE

Plus d'infos

ADVERTHYPE

HAVAS BRUSSELS

Plus d'infos

ONLYHUMANS

Plus d'infos

Tramway21

Plus d'infos

IDWEAVER

Plus d'infos

HAPPINESS BRUSSELS

Plus d'infos

SHAKE

Plus d'infos

BUTIK AGENCY

Plus d'infos

BIG BAD WOLF

Plus d'infos

ZENITH OPTIMEDIA BELGIUM

Plus d'infos

ZIGT MEDIA

Plus d'infos

SOLUTIONS

Plus d'infos

EXPANSION PARTNERS

Plus d'infos

HAVAS MEDIA GROUP BELGIUM

Plus d'infos

HAVAS MEDIA GROUP BELGIUM

ADJUST

Plus d'infos

HIGHCO SHELF SERVICE

Plus d'infos

&KOO

Plus d'infos

SUPERMACHINE

Plus d'infos

SUPERMACHINE

ISOBAR

Plus d'infos

THE MANIFEST

Plus d'infos

MAXUS BELGIUM

Plus d'infos

MEDIASCALE

Plus d'infos

THE OVAL OFFICE

Plus d'infos

CONTENT CONNECTIONS

Plus d'infos

ADDRETAIL

Plus d'infos

ATYPIC

Plus d'infos

KUNSTMAAN (PART OF ACCENTURE INTERACTIVE)

Plus d'infos

CHOCO

Plus d'infos

LIELENS

Plus d'infos

VIZEUM

Plus d'infos

DIGITAS

Plus d'infos

PROFIRST BRUSSELS

Plus d'infos

AIR BRUSSELS

Plus d'infos

DE VLOER

Plus d'infos

DE VLOER

BLACK IS BLUE

Plus d'infos

BE CONNECT

Plus d'infos

VO CITIZEN

Plus d'infos

SILVER & COPPER

Plus d'infos

DARWIN BBDO

Plus d'infos

MOJUICE

Plus d'infos

IPG MEDIABRANDS BELGIUM

Plus d'infos

DENTSU AEGIS BELGIUM

Plus d'infos

BLUEMANGO DESIGN

Plus d'infos

MORTIERBRIGADE

Plus d'infos

MINALE DESIGN STRATEGY

Plus d'infos

PEGGY O.

Plus d'infos

SERVICEPLAN

Plus d'infos

NEWWORLD BELGIUM

Plus d'infos

NEWWORLD BELGIUM

Ogilvy Social.Lab

Plus d'infos

AMNET

Plus d'infos

AMNET

FAMOUSGREY

Plus d'infos

VO EVENT

Plus d'infos

MINDSHARE

Plus d'infos

NEVEREST

Plus d'infos

Altavia ACT*

Plus d'infos

MAKE LEMONADE

Plus d'infos

MEDIAPLUS BELGIUM

Plus d'infos

SOCIAL.LAB

Plus d'infos

SOCIAL.LAB

LEO BURNETT BRUSSELS

Plus d'infos

DUVAL GUILLAUME

Plus d'infos

DM&S COMMUNICATIONS

Plus d'infos

WHAT'S IN A NAME ?

Plus d'infos

PLAN.NET BELGIUM

Plus d'infos

CITYCUBES

Plus d'infos

Propaganda

Plus d'infos

IPROSPECT

Plus d'infos

CARRE ASSOCIATES

Plus d'infos

BUZZ IN A BOX

Plus d'infos

STRATEGIE AGENCY

Plus d'infos

BECONTENT

Plus d'infos

BIG SMILE AGENCY

Plus d'infos

OKAZOOM

Plus d'infos

OKAZOOM

HUNGRY MINDS

Plus d'infos

OMD / OMNICOM MEDIA GROUP

Plus d'infos

MostWanted

Plus d'infos

MOST POPULAR THIS WEEK



PREFERRED PARTNERS

THE SPEAKER'S CORNER

Waarom het marketing agency van morgen geen agency is, door Lien De Ruyck (We Are Tribe)

Waarom het marketing agency van morgen geen agency is, door Lien De Ruyck (We Are Tribe)



INTERVIEW

An Caers (Medialaan):

An Caers (Medialaan): "Technologie zal ons helpen onze verhalen via nog meer platformen te brengen"



DOSSIER  

BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar

BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

Mixx 2018: de gouden campagnes

Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media

Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

MAGAZINE

Magazine

SHOWTIME

Showtime
Close

Geinteresseerd in onze inhoud ?


Media Marketing biedt u één maand GRATIS toegang tot al zijn digitale producten. Laat deze kans niet aan u voorbijgaan !



Vervoeg ons