SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

 EDITOR'S PICK

  

Bpost viert de eerste verjaardag van Welcome Media en lanceert bpost Media  


Bpost viert de eerste verjaardag van Welcome Media en lanceert bpost Media

Welcome Media, de mediaregie van bpost gespecialiseerd in In-Home Advertising, vierde onlangs haar eerste verjaardag. Doelstelling van de regie is de strategische troeven relevantie, emotie en...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

VOO vindt het geluk  


VOO vindt het geluk

Volgens onze informatie (en als we de info op de sociale media mogen geloven), zou de operator VOO (Nethys) voor Happiness hebben gekozen als nieuwe communicatiepartner. Het gelukkige bureau neemt...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

These Days verandert van naam en wordt Wunderman  


These Days verandert van naam en wordt Wunderman

Het Belgische bureau These Days dat al meer dan tien jaar deel uitmaakt van het Wunderman netwerk (WPP) verandert van naam en gaat verder als Wunderman Belgium. Dat  bestaat uit de afdelingen...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Jupiler wordt Belgium... na Bud America


Jupiler wordt Belgium... na Bud America

De operatie doet denken aan de stunt die een ander merk van AB InBev, Budweiser, uitvoerde in 2016. Bij het naderen van de Amerikaanse presidentsverkiezingen, werden alle blikjes en flessen Bud...

en savoir plus

Publicis wint Mercedes in meer dan 30 landen


Publicis wint Mercedes in meer dan 30 landen

Aan het einde van een internationale pitch die afgelopen augustus werd gelanceerd tussen Omnicom, WPP en Publicis, werd de Franse groep onder leiding van Arthur Sadoun uiteindelijk door Daimler...

en savoir plus



 FOREIGN AFFAIRS

  

Hoe antikapitalistisch is Gucci echt?


Hoe antikapitalistisch is Gucci echt?

Gucci maakt een grote spreidstand tussen luxe aan de ene kant en een antikapitalistische houding aan de andere, in een campagne die de pompeuze hashtag #GucciDansLesRues meekreeg. In een door de...

en savoir plus

Haat als insight voor de mode


Haat als insight voor de mode

Het Deense schoenmerk Bianco releast een behoorlijk nihilistische imagocampagne die getuigt van een soort van ironische afkeer van onze tijd. Ze werd bedacht door &Co en berust op een spot met...

en savoir plus

Gordon's trakteert treinreizigers met vertraging (Focalys)


Gordon's trakteert treinreizigers met vertraging (Focalys)

In Groot-Brittannië heeft Gordon's een innovatieve actie met de naam #YayDelay gepresenteerd aan pendelaars in het Waterloo station in Londen. Erop wijzend dat veel reizigers boze tweets verzenden...

en savoir plus

Drie billboards voor de controle op wapenbezit in de States


Drie billboards voor de controle op wapenbezit in de States

De dag na de recentste schietpartij in een Amerikaanse school – meer bepaald in het Marjory Stoneman Douglas lyceum in Florida dat 17 slachtoffers maakte, plaatste een activistengroep die zichzelf...

en savoir plus

Rosapark op een missie naar Mars voor Skoda


Rosapark op een missie naar Mars voor Skoda

Hoewel het onduidelijk is of de Tesla, gedragen door de Falcon Heavy-lanceerder van SpaceX, ooit zal rondzwerven rond de baan van de rode planeet, zegt Skoda France dat het zijn Amerikaanse...

en savoir plus

 

CAMPAIGN OF THE WEEK

Publicis heeft lef voor Orange

Publicis heeft lef voor Orange


Orange Belgium kiest voor de positionering van ‘challenger met lef’. Die wordt belichaamd in een nieuw aanbod: het eerste onbeperkte 100% mobiele abonnement (oproepen, sms’en en data) vanaf 40 euro per maand. Dat verdiende een grootse campagne.


en savoir plus

AGENCIES

Recma 2017: DAN en Vizeum op kop

Recma 2017: DAN en Vizeum op kop

    


Volgens het Recma-verslag van 2017 is Dentsu Aegis Network (DAN) onder leiding van Jerry Buhlmann (foto) de grote winnaar van het afgelopen jaar, alleszins in termen van new business, met een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Wendy Clark neemt de leiding over DDB Worldwide

Wendy Clark neemt de leiding over DDB Worldwide


Omnicom meldt de benoeming van Wendy Clark als Global President & CEO van DDB Worldwide. Ze volgt Chuck Brymer op die Chairman van de groep wordt. Wendy Clark vervoegde DDB twee jaar geleden, toen...


en savoir plus

Arnaud Callaert start Roots

Arnaud Callaert start Roots


Tot eind vorig jaar was hij Client Service Director van Rapport Belgium (IPG Mediabrands), maar nu startte Arnaud Callaert officieel zijn eigen bureau dat gespecialiseerd is in out-of-home:...


en savoir plus

BRANDS

Gekozen Product van het jaar 2018: P&G scoort volop

Gekozen Product van het jaar 2018: P&G scoort volop


Net zoals vorig jaar is Procter & Gamble de grote winnaar op het Gekozen Product van het jaar 2018. De groep werd negen keer verkozen met innovaties voor zijn merken Oral-B (de Tandvlees en...


en savoir plus

De Nationale Loterij lanceert Woohoo! met These Days

De Nationale Loterij lanceert Woohoo! met These Days


Woohoo!, zo klinkt het nieuwe online gamma aan online games van de Nationale Loterij. Het is from scratch ontwikkeld door These Days, van de naam tot het logo, de visuele identiteit en de...


en savoir plus

L'Echo lanceert de vuilbak van de wereld

L'Echo lanceert de vuilbak van de wereld


Deze zaterdag 27 januari verschijnt als bijlage bij L’Echo, ‘L’appel des XI’, een dossier met een overzicht van de 11 ideeën van vele ondernemers, die op uitnodiging van de Mediafin krant bij...


en savoir plus

MEDIA

Proximus lanceert nieuw muziekkanaal met Stingray

Proximus lanceert nieuw muziekkanaal met Stingray


Proximus heeft een overeenstemming bereikt met Stingray Digital Group, een wereldwijde leverancier van muziekdiensten met meerdere platformen en digitale ervaringen gericht naar operatoren voor...


en savoir plus

Publifer versterkt zijn digitale aanbod met een 'proof of display' oplossing

Publifer versterkt zijn digitale aanbod met een 'proof of display' oplossing

    


Publifer, de OOH-regie van de NMBS die voortaan een nationaal netwerk van 130 full HD-screens in de stations aanbiedt, investeerde in een nieuwe tool. Daarmee kan de uitzending van de campagnes...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

VOO opent de sluizen van Be TV voor Proximus

VOO opent de sluizen van Be TV voor Proximus


Vanaf maart krijgen de abonnees van Proximus TV via hun decoder toegang tot het lineaire premium aanbod van Be TV, het betalende boeket van VOO dat zes HD-zenders omvat (Be 1 HD, Be Séries HD, Be...


en savoir plus

CREATIONS

Love Campaigns 2017: Jan Macken over 'Testdrive'

Love Campaigns 2017: Jan Macken over 'Testdrive'


De Love Campaign die Creative Belgium deze week voorstelt, zet ‘Test Drive’ van FamousGrey voor Volvo in de kijker. Om mensen aan te moedigen een testrit te doen aan het stuur van de nieuwe Volvo...


en savoir plus

Love Campaigns 2017: Antoinette Ribas over 'Cleane Kleren'

Love Campaigns 2017: Antoinette Ribas over 'Cleane Kleren'


Creative Belgium herlanceert zijn Love Campaigns met, wederom dit jaar, videoclips geproduceerd door de vereniging en bekeken op MM. De eerste toont Antoinette Ribas, AD bij DDB, die de lof spuit...


en savoir plus

Flexus warmt op voor VTM

Flexus warmt op voor VTM


Flexus maakte de campagne voor het derde seizoen van ‘Blind Gertouwd’ op VTM. Het startschot werd gegeven in het Centraal Station van Antwerpen, waar een activering gevoerd werd met behulp van een...


en savoir plus

MOST POPULAR

This week 
  • This week
  • All time


PREFERRED PARTNERS

THE SPEAKER'S CORNER

Nieuw Facebook-algoritme: ramp of anekdote voor de merken, door Benoit Michielsens (Root)

Nieuw Facebook-algoritme: ramp of anekdote voor de merken, door Benoit Michielsens (Root)



INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)



DOSSIER  

Merit Awards 2018: de laureaten

Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus

Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform

Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus

De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem

De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

MAGAZINE

Magazine
Close

Geinteresseerd in onze inhoud ?


Media Marketing biedt u één maand GRATIS toegang tot al zijn digitale producten. Laat deze kans niet aan u voorbijgaan !



Join the community