SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

 EDITOR'S PICK

  

Agency of the Year 2018: dossiers kunnen worden ingediend


Agency of the Year 2018: dossiers kunnen worden ingediend

Welk bureau volgt TBWA op? De nieuwe editie van de Merit Awards is vertrokken. In juni onthult de jury van de prijs georganiseerd door Media Marketing de meest verdienstelijke creatieven,...

en savoir plus

Serviceplan neemt 20Something over  


Serviceplan neemt 20Something over

Serviceplan Benelux zet zijn expansie verder met de integratie sinds 1 november van 20Something, het bureau gespecialiseerd in marketingcommunicatie naar millennials dat ongeveer tien jaar geleden...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

BMW bevestigt Initiative  


BMW bevestigt Initiative

Na een uitgebreide raadpleging besloot BMW Belux om zijn vertrouwen te blijven schenken aan Initiative. Het inzicht in en de kennis van de digitale wereld waarover het mediabureau beschikt, hebben...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

De media van Nestlé naar Universal Media  


De media van Nestlé naar Universal Media

Na competitie won UM (IPG Mediabrands) het globale mediabudget van Nestlé (behalve het online gedeelte voor Nespresso). Andere deelnemers aan de finale ronde waren GroupM en uittredend bureau...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Digizik dirigeert de wereldwijde lancering van de nieuwe Major Lazer  


Digizik dirigeert de wereldwijde lancering van de nieuwe Major Lazer

In het kader van de release van ‘Essentials’, het nieuwe album van Major Lazer, bedacht en creëerde Digizik voor Because Music het platform Essentials.majorlazer.com. Dat wordt voorgesteld als een...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen


 FOREIGN AFFAIRS

  

Xmas Ads: Aldi presenteert Kevin (en zijn familie) in een nieuwe fabel


Xmas Ads: Aldi presenteert Kevin (en zijn familie) in een nieuwe fabel

Na de teaser, de film. Aldi en McCann hebben zojuist de derde aflevering van de saga Kevin the Carott onthuld. Nadat hij in 2016 duizenden gevaren moest overwinnen om de Kerstman te kunnen...

en savoir plus

Wat hebben Lego en Xbox gemeen?


Wat hebben Lego en Xbox gemeen?

Lego en Xbox hebben op hetzelfde moment twee films uitgebracht die, zonder op elkaar te lijken, dezelfde kaart trekken: dat van de totale onderdompeling tussen het echte leven en virtuele werelden...

en savoir plus

Disney is het bedrijf dat het best gewapend is voor de toekomst volgens IPG  


Disney is het bedrijf dat het best gewapend is voor de toekomst volgens IPG

De derde editie van de FutureBrand Index (FBI) van Interpublic die bestaat uit een lijst van de 100 bedrijven die het “best gewapend zijn om de uitdagingen van de toekomst aan te gaan” en dit op...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Xmas Ads: Lidl en Aldi openen het seizoen


Xmas Ads: Lidl en Aldi openen het seizoen

Jawel, het is weer die tijd van het jaar. Bij onze Britse buren lanceren de retailers vanaf nu hun kerstcampagnes. TBWA Londen pakt voor Lidl uit met drie spots (later nog gevolgd door kortere...

en savoir plus

Ibis biedt digitale detox dankzij Jung von Matt/Limmat


Ibis biedt digitale detox dankzij Jung von Matt/Limmat

Je kunt het zo gek niet bedenken of het bestaat tegenwoordig. In de zoektocht naar de ideale formule voor een succesvolle digitale detox, pakken de Ibis-hotels (lid van de Accor-groep) uit een...

en savoir plus

 

CAMPAIGN OF THE WEEK

Happiness schakelt een versnelling hoger voor Voo

Happiness schakelt een versnelling hoger voor Voo


Op het vlak van internet nemen onze noden en verwachtingen exponentieel toe. Vandaag wil niemand nog lang geduld oefenen om zijn vakantiefoto’s in de cloud te zetten. Of om een HD-film te downloaden. Iedereen vindt een snelle verbinding doodnormaal.


en savoir plus
Meet the star

Milky Way - Meet the stars

Emily Michiels & Jan Nagels (De Vloer) - 31/10/18


en savoir plus

AGENCIES

IPG Mediabrands lanceert Reprise in België

IPG Mediabrands lanceert Reprise in België

    


Vijf maanden na de internationale lancering wordt Reprise, het full-service digital performance bureau van IPG Mediabrands, nu ook gelanceerd in ons land. Onder leiding van Sven Bally, Chief...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Zenith presenteert zijn nieuwe middle management

Zenith presenteert zijn nieuwe middle management

    


Davy Caluwaerts en Karine Ysebrant, respectievelijk Chief Strategy Officer en Chief Operating Officer bij Zenith, hebben de contouren van hun nieuwe organisatie voorgesteld met een middle...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

DDS groepeert de dataexpertise van Dentsu Aegis Network

DDS groepeert de dataexpertise van Dentsu Aegis Network

    


De groep Dentsu Aegis Network lanceert Dentsu Data Services (DDS) in België, een nieuwe entiteit gewijd aan data science, martech en consultancy. Doelstelling: alle expertise inzake data...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

BRANDS

Disney viert de 90ste verjaardag van Mickey met de MIVB en Digizik

Disney viert de 90ste verjaardag van Mickey met de MIVB en Digizik

    


In partnerschap met de MIVB vroeg The Walt Disney Company Digizik om een interactieve campagne uit te werken rond de verjaardag van Mickey die 90 lentes viert. Tot 18 november, de officiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Aldi lanceert 'Proef het zelf'-campagne in televisie

Aldi lanceert 'Proef het zelf'-campagne in televisie


Aldi lanceert een nieuwe multimediacampagne met twee 60” tv-spots van zijn 'Proef-het-zelf Toer' waarbij inwoners uit verschillende steden in het land werden uitgenodigd om een blinde test uit te...


en savoir plus

Delhaize lanceert Fresh Atelier met Minale

Delhaize lanceert Fresh Atelier met Minale


Na de recente inhuldiging van zijn laatste supermarktconcept in Nijvel lanceert Delhaize nu 'Fresh Atelier', een nieuwe winkelformule die bedacht en gepersonaliseerd is door Minale Design...


en savoir plus

MEDIA

IPM stelt zich kandidaat als overnemer van Editions de l'Avenir

IPM stelt zich kandidaat als overnemer van Editions de l'Avenir


Zoals hij al had laten doorschemeren in een interview in MM een jaar geleden, net na het regieakkoord tussen Editions de l'Avenir en Rossel, stelt François le Hodey zich kandidaat als overnemer...


en savoir plus

Kris Vervaet aan het hoofd van Medialaan-dPP

Kris Vervaet aan het hoofd van Medialaan-dPP

    


De Persgroep past zijn managementstructuur aan en installeert een België-Nederland organisatie om de nauwer te gaan samenwerken met beide landen en aldus de digitale transformatie te versnellen.
en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Clear Channel verfijnt targeting met People & Places 4.0

Clear Channel verfijnt targeting met People & Places 4.0

    


Na de flexibele nabijheidsoplossing Be-Proximity (P&P2.0) en de affiniteitsoplossing Be-Affinity (P&P3.0) lanceert Clear Channel nu Go-Affinity (P&P4.0). Die stelt adverteerders in staat zijn...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

CREATIONS

Bonjour tegen fake news voor LaPresse.be

Bonjour tegen fake news voor LaPresse.be


Nu onze democratische wereld zich bewust wordt van de schade die desinformatie kan aanrichten, ontwikkelden LaPresse.be en Bonjour een grootscheepse multimedia campagne die het publiek – en meer...


en savoir plus

J. Walter Thompson begeleidt de lancering van Wondercar

J. Walter Thompson begeleidt de lancering van Wondercar

    


Naast het logo, de visuele identiteit en de website stond J. Walter Thompson in voor de lanceringscampagne van Wondercar, een nieuw nationaal netwerk van garages dat uitgebaat wordt door D'Ieteren...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Leo Burnett telt zijn zakgeld voor Pengo van Belfius

Leo Burnett telt zijn zakgeld voor Pengo van Belfius


Leo Burnett bedacht een grote campagne voor Pengo van Belfius. Die tool is ontwikkeld door The Studio, een dochteronderneming van de adverteerder. Via Pengo kan de gebruiker een aanvraag tot...


en savoir plus

PREMIUM AGENCIES

OUTSIGHT

Plus d'infos

MAKE LEMONADE

Plus d'infos

HAPPINESS BRUSSELS

Plus d'infos

DARWIN BBDO

Plus d'infos

ISOBAR

Plus d'infos

MAXUS BELGIUM

Plus d'infos

RCA GROUP

Plus d'infos

HUNGRY MINDS

Plus d'infos

monalisa

Plus d'infos

&KOO

Plus d'infos

VIZEUM

Plus d'infos

NEVEREST

Plus d'infos

OMD / OMNICOM MEDIA GROUP

Plus d'infos

ADJUST

Plus d'infos

BIG SMILE AGENCY

Plus d'infos

BIG BAD WOLF

Plus d'infos

ONLYHUMANS

Plus d'infos

MEDIASCALE

Plus d'infos

AMNET

Plus d'infos

AMNET

PROFIRST BRUSSELS

Plus d'infos

BUZZ IN A BOX

Plus d'infos

STRATEGIE AGENCY

Plus d'infos

IPROSPECT

Plus d'infos

HAVAS BRUSSELS

Plus d'infos

ZIGT MEDIA

Plus d'infos

SPACE

Plus d'infos

CARAT

Plus d'infos

CITYCUBES

Plus d'infos

MORTIERBRIGADE

Plus d'infos

EMAKINA

Plus d'infos

MostWanted

Plus d'infos

ATYPIC

Plus d'infos

CHOCO

Plus d'infos

SOLUTIONS

Plus d'infos

J. WALTER THOMPSON BRUSSELS (JWT BRUSSELS)

Plus d'infos

BE CONNECT

Plus d'infos

FAMOUSGREY

Plus d'infos

PLAN.NET BELGIUM

Plus d'infos

BECONTENT

Plus d'infos

CARRE ASSOCIATES

Plus d'infos

VO CITIZEN

Plus d'infos

SILVER & COPPER

Plus d'infos

BLUE 449 BELGIUM

Plus d'infos

AIR BRUSSELS

Plus d'infos

SOCIAL.LAB

Plus d'infos

SOCIAL.LAB

CONTENT CONNECTIONS

Plus d'infos

POSTERSCOPE

Plus d'infos

Propaganda

Plus d'infos

ADVERTHYPE

Plus d'infos

ADVERTHYPE

HAVAS MEDIA GROUP BELGIUM

Plus d'infos

HAVAS MEDIA GROUP BELGIUM

BOWLING BRANDS

Plus d'infos

GUTZANDGLORY

Plus d'infos

Tramway21

Plus d'infos

VO EVENT

Plus d'infos

MINALE DESIGN STRATEGY

Plus d'infos

KUNSTMAAN (PART OF ACCENTURE INTERACTIVE)

Plus d'infos

FEDERATE

Plus d'infos

LEO BURNETT BRUSSELS

Plus d'infos

WHAT'S IN A NAME ?

Plus d'infos

BBDO BELGIUM

Plus d'infos

DIGITAS

Plus d'infos

DENTSU AEGIS BELGIUM

Plus d'infos

PUBLICIS BRUSSELS

Plus d'infos

DM&S COMMUNICATIONS

Plus d'infos

MEDIAPLUS BELGIUM

Plus d'infos

New Balls Please

Plus d'infos

IPG MEDIABRANDS BELGIUM

Plus d'infos

PEGGY O.

Plus d'infos

ZENITH OPTIMEDIA BELGIUM

Plus d'infos

WAVEMAKER

Plus d'infos

WAVEMAKER

DUVAL GUILLAUME

Plus d'infos

NEWWORLD BELGIUM

Plus d'infos

NEWWORLD BELGIUM

MINDSHARE

Plus d'infos

OKAZOOM

Plus d'infos

OKAZOOM

ADDRETAIL

Plus d'infos

Altavia ACT*

Plus d'infos

ABSOLUTE AGENCY

Plus d'infos

Ogilvy Social.Lab

Plus d'infos

IDWEAVER

Plus d'infos

THE OVAL OFFICE

Plus d'infos

FAST FORWARD EVENTS

Plus d'infos

FAST FORWARD EVENTS

EXPANSION PARTNERS

Plus d'infos

BLACK IS BLUE

Plus d'infos

WUNDERMAN ANTWERP

Plus d'infos

HILARIOUS

Plus d'infos

DDB BRUSSELS

Plus d'infos

PROPHETS

Plus d'infos

THE MANIFEST

Plus d'infos

BUTIK AGENCY

Plus d'infos

HIGH 5*

Plus d'infos

DONE BY FRIDAY

Plus d'infos

MOJUICE

Plus d'infos

HIGHCO SHELF SERVICE

Plus d'infos

LIELENS

Plus d'infos

LDV UNITED

Plus d'infos

SHAKE

Plus d'infos

SERVICEPLAN

Plus d'infos

DE VLOER

Plus d'infos

DE VLOER

SUPERMACHINE

Plus d'infos

SUPERMACHINE

BLUEMANGO DESIGN

Plus d'infos

SECONDFLOOR

Plus d'infos

MOST POPULAR THIS WEEK



PREFERRED PARTNERS

THE SPEAKER'S CORNER

De convergentie tussen media en telecom: tussen droom en werkelijkheid, door Fred Bouchar (MM)

De convergentie tussen media en telecom: tussen droom en werkelijkheid, door Fred Bouchar (MM)



INTERVIEW

Dominique Fontignies (FCA Group):

Dominique Fontignies (FCA Group): "Door onze influencer marketingstrategie kunnen we ons tot een jongere doelgroep van mannen en vrouwen tussen 18 en 35 richten"



DOSSIER  

BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar

BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

Mixx 2018: de gouden campagnes

Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media

Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

MAGAZINE

Magazine

SHOWTIME

Showtime
Close

Geinteresseerd in onze inhoud ?


Media Marketing biedt u één maand GRATIS toegang tot al zijn digitale producten. Laat deze kans niet aan u voorbijgaan !



Vervoeg ons