SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

 EDITOR'S PICK

  

These Days & Play More klinken met bloggers


These Days & Play More klinken met bloggers

Onlangs lanceerde Play More - het Telenet-pakket met topfilms, HBO-series en veel meer - Seizoen 7 van Game of Thrones. In wereldpremière, op hetzelfde moment als in de VS. En These Days maakte...

en savoir plus

België in Cannes: negen Lions in totaal


België in Cannes: negen Lions in totaal

De Belgische teller zal blijven hangen op negen Cannes Lions dit jaar, tegenover 23 vorig jaar en 14 in 2015. Er vielen slechts vijf campagnes en evenveel bureaus in de prijzen. Te beginnen met...

en savoir plus

Cannes Lions Film Craft : Gold voor Duval Guillaume en het Rode Kruis


Cannes Lions Film Craft : Gold voor Duval Guillaume en het Rode Kruis

Duval Guillaume zorgt voor een negende leeuw op deze Cannes Lions in de categorie Film Craft - Editing, meer bepaald dankzij het beklijvende ‘Merry Xmas from Syria’, de spot voor het Vlaamse Rode...

en savoir plus

Medialaan en de Persgroep Publishing integreren regie  


Medialaan en de Persgroep Publishing integreren regie

"Medium first wordt Audience first”, benadrukte Ben Jansen tijdens het dubbelinterview met François Chaudoir (Space) dat zopas verscheen in ons laatste magazine. Met andere woorden, de...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Cannes Lions: Bronze voor Klarafy in Cyber en 'Coins of Hope' in Direct


Cannes Lions: Bronze voor Klarafy in Cyber en 'Coins of Hope' in Direct

De campagne ‘Coins of Hope’ van These Days voor Child Focus die we niet meer hoeven voor te stellen is de enige bekroonde Belgische inschrijving in Direct. Ze haalt een Bronze. De Lion wordt...

en savoir plus



 FOREIGN AFFAIRS

  

Gondry filmt met een iPhone 7 voor Apple


Gondry filmt met een iPhone 7 voor Apple

‘With the most basic of modern tools, we are capable of magic.’. Dat is de boodschap van de laaste kortfilm van de hand van de Fransman Michel Gondry voor Apple. ‘Détour’ komt in een versie van...

en savoir plus

Droga5 weet wat het doet voor Ancestry.com


Droga5 weet wat het doet voor Ancestry.com

Naar aanleiding van de nationale feestdag in de Verenigde Staten op 4 juli bedacht Droga5 een zeer mooie tv-spot voor Ancestry.com, een online platform dat gespecialiseerd is in stambomen. De film...

en savoir plus

Deliveroo gaat voor ultra-targeted in de UK


Deliveroo gaat voor ultra-targeted in de UK

Het in-house bureau Deliveroo bedacht een audiocampagne met 46.000 verschillende spots op Spotify en Digital Audio Exchange (DAX) in het Verenigd Koninkrijk. De content van de spots zal bepaald...

en savoir plus

Cannes Lions Titanium: 'The Fearless Girl' is het gezicht van dit jaar


Cannes Lions Titanium: 'The Fearless Girl' is het gezicht van dit jaar

Ze drukte duidelijk haar stempel op dit creatieve jaar; nadat ze Wall Street uitdaagde, deed ze hetzelfde in Cannes, de ‘Fearless Girl’ van McCann New York voor State Street Global Advisors. Na de...

en savoir plus

Cannes Lions Integrated: Boost Mobile en 180 LA


Cannes Lions Integrated: Boost Mobile en 180 LA

De ‘Boost Your Vote’ campagne van 180 Los Angeles voor Boost mobile die ook al de Grand Prix in Promo & Activation behaalde, wint ook de Grand Prix Integrated. In deze competitie waarin slechts...

en savoir plus

 

CAMPAIGN OF THE WEEK

Libelle en BBDO lanceren nieuwe vakantiebestemming… in eigen land.

Libelle en BBDO lanceren nieuwe vakantiebestemming… in eigen land.


Elk jaar gaan we weer op zoek naar de mooiste vakantiebestemming. Het buitenland lijkt vaak zó evident, dat een zomer in eigen land niet eens in ons opkomt. Nochtans heeft zo'n zomervakantie in België heel wat te bieden: minder boekingstress, geen ein-de-loze autoritten, minder koffers pakken... én dus meer quality time met vrienden, vriendinnen en je gezin. Daarom lanceert Libelle deze zomer een nieuwe vakantiebestemming: “Libelgië”.
 


en savoir plus

AGENCIES

Publicis: artificial intelligence boven awards

Publicis: artificial intelligence boven awards


Vanaf volgend jaar zullen Publicis, Leo Burnett, Duval Guillaume, DigitasLBI en Zenith (om enkel de Belgische bureaus van Publicis One te vermelden) niet deelnemen aan de CB Awards, noch aan de...


en savoir plus

FamousGrey: Janpieter Mels in tandem met Marc Fauconnier

FamousGrey: Janpieter Mels in tandem met Marc Fauconnier


Marc Fauconnier geeft zijn functie als Managing Director van FamousGrey op om CEO te worden van de regionale cluster België-Frankrijk. Fauconnier zal aldus meer tijd doorbrengen in Frankrijk bij...


en savoir plus

Havas Sports & Entertainment aan de slag met Arnaud Debisschop

Havas Sports & Entertainment aan de slag met Arnaud Debisschop


Havas Media Group implementeert Havas Sports & Entertainment in België. Deze divisie die al actief is in 24 landen wil banden smeden tussen merken en consumenten, via sport en entertainment, door...


en savoir plus

BRANDS

Jupiler op Tomorrowland met Isobar

Jupiler op Tomorrowland met Isobar


In het kader van de aanwezigheid van Jupiler op Tomorrowland lanceren AB Inbev en Isobar (Dentsu Aegis Network) de ‘Love every drop’ campagne. Die omvat meerdere delen en is opgevat rond een


en savoir plus

Unilever lanceert Unstereotype Alliance

Unilever lanceert Unstereotype Alliance


Unilever kondigde op de Cannes Lions aan dat het samen met UN Women, een vereniging die ijvert voor de emancipatie van vrouwen, de Unstereotype Alliance opricht. Dat is een vereniging die strijdt...


en savoir plus

De NMBS en Publifer presenteren het Kids Packs met Delhaize

De NMBS en Publifer presenteren het Kids Packs met Delhaize


Voor de zomer werkte de NMBS samen met haar regie Publifer om de jongste reizigers een ludieke kit voor te stellen. Die werd het Kids Pack gedoopt en wordt bij aankoop van een treinticket...


en savoir plus

MEDIA

VP Exploitatie derde aandeelhouder in Mediahuis

VP Exploitatie derde aandeelhouder in Mediahuis


In het kader van de overname van TMG in Nederland kondigt Mediahuis aan dat het een derde aandeelhouder verwelkomt, naast Corelio en Concentra. VP Exploitatie was altijd een lange termijn...


en savoir plus

Dailymotion vindt zich heruit

Dailymotion vindt zich heruit


Dailymotion (Vivendi) voerde een grondige vernieuwing door van zijn videoplatform met nieuwe functionaliteiten die gebaseerd zijn op content aanbevelingen en een nieuwe mobile-first player....


en savoir plus

SBS, Mediahuis, Ment, etc. azen op semi-landelijke radiofrequenties

SBS, Mediahuis, Ment, etc. azen op semi-landelijke radiofrequenties

    


Naar aanleiding van het nieuwe radiodecreet van Vlaams minister van Media Sven Gatz dat eind vorig jaar werd goedgekeurd en het nieuwe frequentieplan waarin plaats is voor 4 nieuwe commerciële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

CREATIONS

Gents bedenkt nieuwe animatiefilm voor Alpro

Gents bedenkt nieuwe animatiefilm voor Alpro


Gents ontwikkelde een originele campagne voor de lancering van het nieuwe plantaardige ijsgamma van Alpro. In de hoofdrol zien we Alpro’s mascottes die elk een specifiek plantaardig ingrediënt...


en savoir plus

The Belgian CD's Cannes Prediction Reel

The Belgian CD's Cannes Prediction Reel


Aan de vooravond van de 2017-editie van de Cannes Lions vroegen we aan de voornaamste Belgische CD’s om de immer riskante voorspellingen te doen: welke nationale en internationale campagnes vallen...


en savoir plus

Gutzandglory doet zijn concurrenten van het Internet verdwijnen

Gutzandglory doet zijn concurrenten van het Internet verdwijnen


In zijn zoektocht naar nieuwe profielen om zijn teams te versterken lanceerde Gutzandglory een verrassende actie: The Blacklist Application. Het principe? De kandidaten worden verplicht om alle...


en savoir plus

MOST POPULAR

This week 
  • This week
  • All time


PREFERRED PARTNERS

THE SPEAKER'S CORNER



"De Chinezen komen", door Frederik Braem (Brightfish)



INTERVIEW



"Ik ben trouw gebleven aan mijn favorieten", Frédéric Zouag (Agency MManager 2017)



DOSSIER  

Hoe Sodastream zijn visie verspreidt

Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten

Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold

Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

MAGAZINE

Magazine
Close

Geinteresseerd in onze inhoud ?


Media Marketing biedt u één maand GRATIS toegang tot al zijn digitale producten. Laat deze kans niet aan u voorbijgaan !



Join the community