SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

 EDITOR'S PICK

  

Best Digital Brands: hoe onderscheidt TUI zich?   


Best Digital Brands: hoe onderscheidt TUI zich?

De Best Brands-studie geleid door GfK in opdracht van Serviceplan streeft elk jaar naar vernieuwing, net zoals de context waarin merken evolueren. Alleen zo kan ze beantwoorden aan de huidige...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Fox heeft nu 100% van Transfer in handen


Fox heeft nu 100% van Transfer in handen

De Amerikaanse Fox Networks Group die tot dusver 70% van Transfer in handen had, nam de 30% van Birgitta De Smet en Koenraad Deridder over. Het bericht werd bevestigd door de medeoprichters van de...

en savoir plus

Pearl, het nieuwe jurylid van de Mixx Awards bedacht door DDB  


Pearl, het nieuwe jurylid van de Mixx Awards bedacht door DDB

Voor de allereerste keer (in heel de wereld, als we de organisatoren mogen geloven) kunnen ’s lands bureaus hun werk voorleggen aan een jury bestaande uit een enkel jurylid. Het gaat om Pearl,...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

D'Ieteren waagt zich aan car sharing met Minale


D'Ieteren waagt zich aan car sharing met Minale

D'Ieteren creëerde Poppy, een nieuw milieuvriendelijk car sharing aanbod met een vloot die enkel bestaat uit elektrische auto’s en wagens op CNG (Compressed Natural Gas), meer bepaald 350 Audi...

en savoir plus

Mag Advertising wordt de nieuwe magazineregie van EDA en Rossel  


Mag Advertising wordt de nieuwe magazineregie van EDA en Rossel

Mag Advertising heet de nieuwe regie die herrijst uit de nog warme as van IP Press, met toevoeging van de magazinetitels van de overnemers, Editions de l’Avenir en Rossel. Mag Adverting neemt zijn...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen


 FOREIGN AFFAIRS

  

Coca-Cola sponsort een personage in de FIFA-game


Coca-Cola sponsort een personage in de FIFA-game

Coca-Cola heeft een nieuwe communicatievector gevonden. De adverteerder en EA Sports, de uitgever ban videogames, hebben een sponsoringcontract afgesloten rond Alex Hunter, de virtuele voetballer...

en savoir plus

Delta Airlines illustreert denkbeeldige droomvakanties (Focalys)


Delta Airlines illustreert denkbeeldige droomvakanties (Focalys)

In de Verenigde Staten voerde Delta Airlines samen met datingsite Tinder heel de zomer van 2017 een doelgerichte street marketingcampagne. Die mikte op single hipsters die in de buurt van Brooklyn...

en savoir plus

De wilde race van Havas Parijs voor EDF


De wilde race van Havas Parijs voor EDF

Het is het verhaal van een fantastische rit die een handvol personages maken op denkbeeldige rijdieren. Daarbij vliegen ze razendsnel over dorpen, wouden, velden, maar ook zonnepanelen, dammen,...

en savoir plus

Een horrorfilm tegen horror


Een horrorfilm tegen horror

Gevoelige zielen slaan dit stukje best over (en dat menen we). ‘Stop The Horror’ is een sensibiliseringscampagne van de vereniging Go Gentle Australia. Die wil de plaatselijke verkozenen...

en savoir plus

Adam & Eve DBB en Naomi Campbell in karaoke-modus voor H&M


Adam & Eve DBB en Naomi Campbell in karaoke-modus voor H&M

Adam & Eve DDB maakte de nieuwe globale najaarscampagne voor H&M. Daarin staat een spot van 150’’ centraal, met kortere versies voor de sociale media. In de spot zien we het vroegere topmodel...

en savoir plus




JOBS

More info
 

CAMPAIGN OF THE WEEK

mortierbrigade ultrapersoonlijk voor Lotto

mortierbrigade ultrapersoonlijk voor Lotto


mortierbrigade creëerde een nieuw verhaal voor Lotto. De brigade werkt al meerdere maanden aan de herpositionering van het stermerk van de Nationale Loterij. Bij deze strategische en tactische verandering hoort ook een nieuwe baseline ‘Omdat het kan’. Die wordt ingeburgerd via een uiterst persoonlijke campagne.


en savoir plus

AGENCIES

Sonja Klein aan het hoofd van Omnicom Media Group Belgium

Sonja Klein aan het hoofd van Omnicom Media Group Belgium


De groep Omnicom Media die sinds enkele maanden vanop afstand geleid werd door de EVP Benelux, Jean-Luc Charlier, zat zonder CEO sinds het vertrek van Dominique De Ville in maart 2016. Vandaag is...


en savoir plus

Vanksen opent in Brussel

Vanksen opent in Brussel


Na Luxemburg, Parijs, Genève, Metz en Bordeaux meldt het digitale bureau Vanksen de opening van een nieuw adres in Brussel. Dat komt onder leiding te staan van Jérémy Bastin (ex Head Office –...


en savoir plus

Duval Guillaume versterkt zijn management

Duval Guillaume versterkt zijn management


De Managing Director van Duval Guillaume, Patrick Clymans, meldt de komst van Jessica Danese als co-Managing Director. Zij komt van zusterbedrijf Publicis Brussels, waar ze Account & Business...


en savoir plus

BRANDS

Nespresso ontbijt met Ogilvy & Social.Lab

Nespresso ontbijt met Ogilvy & Social.Lab


Ogilvy & Social.Lab bdacht ‘#sayitwithbreakfast’ voor Nespresso, een nieuwe brandingcampagne in drie fasen. In de eerste fase kon een ‘hero video’ bekeken worden. Daarin werd het begin van een...


en savoir plus

Jupiler voert campagne voor alcoholvrij bier

Jupiler voert campagne voor alcoholvrij bier


Ter gelegenheid van zijn achtste Global Beer Responsible Day lanceert AB InBev een nieuwe campagne van het Nederlandse bureau The Communication Company. Doelstelling: alcoholvrij bier...


en savoir plus

Maak kennis met de nieuwe Brantano

Maak kennis met de nieuwe Brantano


FNG Group dat Brantano overnam in 2016, presenteerde officieel de nieuwe look van het merk, na een volledige facelift (logo, universum, visual,…) en een volledige transformatie van de...


en savoir plus

MEDIA

RTL Belgium: IP centraal in een transformatieplan met 5 pijlers

RTL Belgium: IP centraal in een transformatieplan met 5 pijlers

    


Zoals iedereen ondertussen weet, zou het #evolve plan waarmee de directie van RTL Belgium het bedrijf wil transformeren, het ontslag van 105 medewerkers met zich kunnen meebrengen; in totaal telt...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Rossel herverdeelt de kaarten in de Franstalige pers met Nethys

Rossel herverdeelt de kaarten in de Franstalige pers met Nethys


Op de valreep voor we in druk gingen, werd een nieuwe alliantie aangekondigd, zoals enkel de Belgische uitgevers ze kunnen beklinken. Voortaan is de groep Rossel gelinkt aan les Editions de...


en savoir plus

Najaarsprogrammatie Medialaan: over het belang van (lokale) content

Najaarsprogrammatie Medialaan: over het belang van (lokale) content


Gisteren stelde Medialaan de najaarsprogrammatie van zijn ondertussen vier zenders voor. “Platformen zijn niets waard zonder supercontent”, leidde CCO Erwin Dekkers de (pers)presentatie in....


en savoir plus

CREATIONS

Defensie in de aanval met Boondoggle

Defensie in de aanval met Boondoggle


Onveiligheid in het buitenland is ons probleem niet. Aldus de stelling en het vooroordeel dat het ministerie van Defensie in vraag wil stellen in zijn eerste campagne met Boondoggle dat de pitch...


en savoir plus

Tramway21 stelt vragen voor CBC

Tramway21 stelt vragen voor CBC


De wereld van beleggingen is veel ondoorgrondelijker dan pakweg vastgoed. De termen zijn technisch en de regels inzake fiscaliteit niet altijd even duidelijk. In een poging dat probleem te...


en savoir plus

TBWA voortdurend in beweging voor Base

TBWA voortdurend in beweging voor Base


TBWA realiseerde zijn eerste campagne voor Base. Die promoot het eerste abonnement zonder vast aantal gigabytes, belminuten en sms’en van de telecomoperator. Het nieuwe tariefplan past zich...


en savoir plus

MOST POPULAR

This week 
  • This week
  • All time


PREFERRED PARTNERS

THE SPEAKER'S CORNER

Op een goed blaadje bij het CIM, door Fred Bouchar (MM)

Op een goed blaadje bij het CIM, door Fred Bouchar (MM)



INTERVIEW

Miguel Aguza (Ikea):

Miguel Aguza (Ikea): "In kwaliteit investeren geeft een audiovisuele productie een andere dimensie"



DOSSIER  

Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR

Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

Pitches en matchmakers: It takes two to tango

Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder

ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

MAGAZINE

Magazine
Close

Geinteresseerd in onze inhoud ?


Media Marketing biedt u één maand GRATIS toegang tot al zijn digitale producten. Laat deze kans niet aan u voorbijgaan !



Join the community