SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

 EDITOR'S PICK

  

UBA vindt dat 'digitale media' zelfregulering ondermijnen


UBA vindt dat 'digitale media' zelfregulering ondermijnen

“Indien Facebook, Google en de andere digitale media niet snel overstag gaan voor zelfregulering dan is de enige mogelijkheid om deze media streng te reglementeren met verregaande wetgeving....

en savoir plus

Ben jij de Account of the Year 2017?


Ben jij de Account of the Year 2017?

In het kader van de traditionele Merit Awards introduceert Media Marketing een nieuwe competitie ter verkiezing van de Account of the Year 2017. Die zal plaatsvinden in twee fasen. Kandidaten...

en savoir plus

De nieuwe CIM OOH-studie pakt eindelijk uit met haar resultaten  


De nieuwe CIM OOH-studie pakt eindelijk uit met haar resultaten

Ze was al enkele maanden geleden aangekondigd en nu is ze er dus eindelijk: de nieuwe Out-of-Home studie van het CIM met resultaten die nu dus geëxploiteerd kunnen worden. Zoals geweten combineert...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Neem deel aan het Cristal Festival samen met Marc Fauconnier en MM


Neem deel aan het Cristal Festival samen met Marc Fauconnier en MM

Dat is wat Media Marketing en de organisatoren van Cristal aanbieden ter gelegenheid van de 17de editie van het festival dat plaatsvindt van 13 tot 16 december in Courchevel. Naast een...

en savoir plus

B2B Awards: De Vloer, LDV en Roularta, Godverdomme!


B2B Awards: De Vloer, LDV en Roularta, Godverdomme!

De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...

en savoir plus



 FOREIGN AFFAIRS

  

Epica 2017: de Grand Prix


Epica 2017: de Grand Prix

De Epica Awards 2017 hebben hun verdict bekendgemaakt. Zoals reeds aangekondigd keren de Belgen dit jaar naar huis met een Gold, drie Silver en vijf Bronze. Ter herinnering, het Gold gaat naar...

en savoir plus

Cannes gaat in op kritiek en past zijn formule aan


Cannes gaat in op kritiek en past zijn formule aan

Philip Thomas, de CEO van Ascential Events, heeft blijkbaar goed geluisterd naar de kritieken die de sector uitte op de organisatie van de Cannes Lions. De editie van 2018 die voortaan slechts...

en savoir plus

Moz: John Lewis droomde ervan, Adam & Eve en Gondry brengen het in beeld


Moz: John Lewis droomde ervan, Adam & Eve en Gondry brengen het in beeld

Afgelopen met de spanning. Sinds 10 november is het nieuwe kerstverhaal van John Lewis on air. Het merk en zijn bureau knopen opnieuw aan met een beproefd recept: het verhaal van de vriendschap...

en savoir plus

Droga5 NY stelt zich geen vragen voor Google


Droga5 NY stelt zich geen vragen voor Google

Na Samsung dat in zijn laatste reclamespot de de draak stak met Apple en zijn iPhone is het nu de beurt aan Google om zijn smartphone, de Pixel 2, het woord te laten voeren. Dat doet het door een...

en savoir plus

W+K steekt de draak met Apple voor Samsung


W+K steekt de draak met Apple voor Samsung

Als Samsung op het idee komt om de iPhone te feliciteren met zijn tiende verjaardag, levert dat een zalig resultaat op, tenminste als je fan bent van Android. De vergelijkende reclame is bijzonder...

en savoir plus

 

CAMPAIGN OF THE WEEK

FamousGrey in modemodus voor Volvo

FamousGrey in modemodus voor Volvo


FamousGrey bedacht een heel leuke en vooral zeer slimme actie voor de Volvo S90, een van de veiligste wagens ter wereld, maar bovendien ook van de meest geslaagde modellen inzake design en esthetiek. Op een detail na dan toch: het veiligheidshesje.


en savoir plus

AGENCIES

Patrick Clymans verlaat Duval Guillaume voor De Vloer

Patrick Clymans verlaat Duval Guillaume voor De Vloer

    


Op 6 november wordt het management van De Vloer dat tot nog toe bestond uit de oprichters en Creative Partners Johan Roelandt en Koen Van Deun (respectievelijk links en rechts op de foto)...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Annelore Van Hove aan het hoofd van Carat

Annelore Van Hove aan het hoofd van Carat

    


Annelore Van Hove volgt Bruno Liesse als Managing Director van Carat (Dentsu Aegis Network). De UMA-voorzitter die sinds maart 2014 aan het hoofd van het bureau staat, wenst terug te keren naar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

&KOO neemt Dallas over

&KOO neemt Dallas over

    


&KOO zet zijn overnametocht in communicatieland verder. Het netwerk maakt bekend dat het Dallas Antwerp overneemt. &KOO neemt een meerderheidsbelang in Dallas; oprichters Dirk Cassiers en Stijn...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

BRANDS

The Back Room en Blue 449 introduceren Aldi op het grote scherm

The Back Room en Blue 449 introduceren Aldi op het grote scherm


Sinds 9 oktober voert Aldi voor het eerst in ons land een multimediale campagne op onder meer tv, radio, affichage, digital en de eigen media zoals de Aldi-folder, POS en de website. Dat gebeurt...


en savoir plus

Hoe La Roche-Posay sensibiliseert voor de risico's van huidkanker op Facebook en Instagram

Hoe La Roche-Posay sensibiliseert voor de risico's van huidkanker op Facebook en Instagram

    


Om te informeren over de risico’s van huidkanker door de zon, ontwikkelde het online platform La Roche-Posay ‘Save your skin’. Dat nodigde de bezoekers wereldwijd uit om ‘Skin Checkers’ te worden....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Native Nation maakt TUI zichtbaar op sociale media

Native Nation maakt TUI zichtbaar op sociale media


Touroperator TUI vroeg Native Nation om het merk meer zichtbaar te maken op de sociale media. Het influencer bureau kwam daartoe met de campagne #myTUImoment. De aftrap van de campagne werd begin...


en savoir plus

MEDIA

Crossmediale regie Medialaan en De Persgroep krijgt vorm

Crossmediale regie Medialaan en De Persgroep krijgt vorm

    


De op 21 juni aangekondigde fusie van de reclameregies van De Persgroep Publishing en Medialaan, alsook de creatie van een nieuw datateam krijgen vorm. Hoe de nieuwe structuur onder leiding van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Roularta trekt zich terug uit Medialaan en stapt in Mediafin

Roularta trekt zich terug uit Medialaan en stapt in Mediafin


Het was te verwachten, sinds de aangekondigde fusie tussen de regies van De Persgroep en Medialaan en nu is het dus bevestigd. Roularta Media Group heeft beslist om het belang van 50% in Medialaan...


en savoir plus

Fox heeft nu 100% van Transfer in handen

Fox heeft nu 100% van Transfer in handen


De Amerikaanse Fox Networks Group die tot dusver 70% van Transfer in handen had, nam de 30% van Birgitta De Smet en Koenraad Deridder over. Het bericht werd bevestigd door de medeoprichters van de...


en savoir plus

CREATIONS

mortierbrigade en SBS geloven in toeval voor Lotto

mortierbrigade en SBS geloven in toeval voor Lotto


Toeval bestaat en als je het niet gelooft, kijk dan maar eens naar de tien spots die mortierbrigade samen met SBS Belgium maakten voor Lotto van de Nationale Loterij. De campagne hangt samen met...


en savoir plus

Happiness grensverleggend voor Slotomania

Happiness grensverleggend voor Slotomania


1.440 spots maken voor de Amerikaanse en Australische markt. Om ze in real time uit te zenden a rato van een spot voor elke minuut van de dag. In acht weken tijd. Aldus de waanzinnige uitdaging...


en savoir plus

Pearl meteen volleerd

Pearl meteen volleerd


Pearl, het eerste jurylid ter wereld dat uitgerust is met artificiële intelligentie en dat door DDB bedacht werd voor de tiende verjaardag van de Mixx Awards, kende de eerste AI-award toe aan een...


en savoir plus

MOST POPULAR

This week 
  • This week
  • All time


PREFERRED PARTNERS

THE SPEAKER'S CORNER

Native advertising: Show, don't tell, door Koen Denolf (The Fat Lady)

Native advertising: Show, don't tell, door Koen Denolf (The Fat Lady)



INTERVIEW

Mark Tungate:

Mark Tungate: "Er bestaat geen enkele andere prijs zoals de Epica Awards"



DOSSIER  

B2B Awards 2017: de laureaten

B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

Mixx Awards 2017: de gouden campagnes

Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld

De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

MAGAZINE

Magazine
Close

Geinteresseerd in onze inhoud ?


Media Marketing biedt u één maand GRATIS toegang tot al zijn digitale producten. Laat deze kans niet aan u voorbijgaan !



Join the community