SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

 EDITOR'S PICK

  

TF1: waarom RTL Transfer verkiest boven RMB  


TF1: waarom RTL Transfer verkiest boven RMB

Terwijl TF1 onderhandelingen zou zijn begonnen met Transfer, stuurde Philippe Delusinne, Afgevaardigd Bestuurder van RTL Belgium, ons een tekst (te lezen in onze Brunch van 26 maart) waarin hij...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Young Creatives Day 2017: vraag het programma!


Young Creatives Day 2017: vraag het programma!

Op initiatief van Creative Belgium in samenwerking met Febelmag en Media Marketing, vindt de Young Creatives Day op 31 maart plaats bij Spoor 18 bij Sjanoma. Op het programma: de mondelinge...

en savoir plus

De Effie Cases van de Eeuw : The Masterpieces  


De Effie Cases van de Eeuw : The Masterpieces

We vroegen de Effie Masters die ons land rijk is welke volgens hen van de reeds bekroonde cases de beste ambassadeur van de competitie is. Met andere woorden, het ultieme voorbeeld volgens de...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Yves Berlize volgt Henk Scheenstra op als CEO van Sanoma Media Belgium


Yves Berlize volgt Henk Scheenstra op als CEO van Sanoma Media Belgium

Sanoma Media Belgium kondigt aan dat Yves Berlize per 1 april 2017 wordt benoemd tot CEO van het mediabedrijf. De benoeming vloeit voort uit een aanpassing van de organisatiestructuur in de top...

en savoir plus

Gen X, Y, Z: hun reacties op reclame volgens Kantar Millward Brown


Gen X, Y, Z: hun reacties op reclame volgens Kantar Millward Brown

Onderschat de macht van de traditionele media niet. Dat is een van de conclusies uit de laatste editie van het AdReaction (*) onderzoek van Kantar Millward Brown dat peilt naar de reacties op...

en savoir plus


AFTERWORK

 FOREIGN AFFAIRS

  

Global 500 Brand Finance: Google haalt Apple en Amazon in


Global 500 Brand Finance: Google haalt Apple en Amazon in

Brand Finance publiceerde zijn jaarlijkse rangschikking van de 500 waardevolste merken. Die rangschikking wordt gedomineerd door de Amerikaanse merken. Op de eerste plaats vinden we Google, met...

en savoir plus

Ford bedenkt een smart wieg


Ford bedenkt een smart wieg

In Spanje ontwierp Ford een wieg die het naar verluidt slaapverwekkende gevoel van een autoritje reproduceert. Het MAX Motor Dreams project werd op punt gesteld met het Madrileense bureau Espada &...

en savoir plus

Teads in handen van de groep Altice


Teads in handen van de groep Altice

Terwijl onlangs nog de naam viel van News Corp, is het uiteindelijk Altice (de groep onder leiding van Patrick Drahi) die Teads, de specialist inzake reclamvideo en outstream formaat (InRead)...

en savoir plus

BETC kiest het ruime sop voor Leroy Merlin


BETC kiest het ruime sop voor Leroy Merlin

BETC Shopper maakte een prachtige spot voor de doe-het-zelf keten Leroy Merlin. Daarin zien we een stel dat zijn intrek neemt in hun nieuwe huis aan zee, voor dat letterlijk het ruime sop kiest....

en savoir plus

Google vs Havas UK: nieuwe polemiek rond Brand Safety


Google vs Havas UK: nieuwe polemiek rond Brand Safety

De polemiek rond Brand Safety zwelt aan in het Verenigd Koninkrijk. Het lokale filiaal van Havas heeft aangekondigd dat het voor zijn klanten beslist heeft om zijn investeringen in Google...

en savoir plus


CAMPAIGN OF THE WEEK

Publicis en zijn eindeloze strip voor Orange

Publicis en zijn eindeloze strip voor Orange


Publicis Brussels maakte een Orange-spot voor de lancering van het nieuwe Dauphin ZEN-abonnement. Goed nieuws voor alle jongeren die regelmatig hun forfait overschrijden. En ook onze kijkers, wel, die kunnen hun ogen de kost geven!


en savoir plus

AGENCIES

Frédéric Maréchal versterkt het management van ZenithOptimedia

Frédéric Maréchal versterkt het management van ZenithOptimedia


Frédéric Maréchal vervoegt ZenithOptimedia als Chief Strategy Officer en treedt toe tot het management van het mediabureau, naast Karine Ysebrant (COO) en Davy Caluwaerts (MD). De man werkte...


en savoir plus

UMA Rankings 2016: Space on the top

UMA Rankings 2016: Space on the top

    


De gecumuleerde omzet van de groepen die aangesloten zijn bij de UMA, bedraagt voor 2016 1,376 miljard euro. Dat betekent een groei van de markt met 5%. Per entiteit blijft de top drie onveranderd...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

FamousGrey en Buyerminds lanceren nieuw bureau

FamousGrey en Buyerminds lanceren nieuw bureau


FamousGrey en het Nederlandse bureau Buyerminds, dat gespecialiseerd is in ‘digital persuasion design’, gaan een joint venture aan voor de Belgische markt. Dat resulteert in de nieuwe entiteit


en savoir plus

BRANDS

Amazon lanceert zijn boodschappendienst in ons land

Amazon lanceert zijn boodschappendienst in ons land


Amazon lanceert Pantry (provisie) gelijktijdig in Frankrijk en België via amazon.fr. De online boodschappendienst bestaat al in de Verenigde Staten, Japan, Duitsland, Groot-Brittannië en Spanje en...


en savoir plus

Android Pay maakt zijn opwachting in België met BNP Paribas

Android Pay maakt zijn opwachting in België met BNP Paribas


België wordt het vierde Europese land en het tiende ter wereld dat Android Pay, de contactloze mobiele betaaloplossing van Google, verwelkomt. BNP Paribas is momenteel de eerste bank die de tool...


en savoir plus

Mini creëert een mobiele werkplek met TBWA

Mini creëert een mobiele werkplek met TBWA


Mini onthulde zijn nieuwe Countryman die omschreven wordt als een auto die zijn bestuurder uitnodigt om af en toe uit de stad te ontsnappen om verborgen plekjes te gaan ontdekken die vaak veel...


en savoir plus

MEDIA

Gemengde balans voor Roularta in 2016

Gemengde balans voor Roularta in 2016


Roularta Media Group bokte vorig jaar naar eigen zeggen “een heel goed resultaat in de mediasector”. De beleggers zijn echter een andere mening toegedaan, want vorige vrijdag toen de resultaten...


en savoir plus

Mediahuis: +11% in 2016

Mediahuis: +11% in 2016


Mediahuis presenteerde zijn cijfers voor 2016. De groep (de uitgever van De Standaard, Gava, Het Belang van Limburg en het Nieuwsblad in België en de NRC-media in Nederland) boekte in 2016 een...


en savoir plus

bpost en Welcome Media presenteren In-Home Advertising

bpost en Welcome Media presenteren In-Home Advertising


Zoals aangekondigd onthulde Welcome Media, de nieuwe regie van bpost die gespecialiseerd is in In-Home Advertising, haar aanpak voor bureaus en adverteerders, haar nieuwe site welcome.media en de...


en savoir plus

CREATIONS

MM TV: Aan de keukentafel met Peter Ampe (DDB)

MM TV: Aan de keukentafel met Peter Ampe (DDB)


Als winnaar van de Special Merit Award en Executive Creative Director van DDB Brussels, Agency of the Year 2016 op diezelfde Merit Awards, laat Peter Ampe ons binnen in zijn bureau voor deze video...


en savoir plus

Creative Belgium Love Campaign 2016: Eva Van Riet over de Telenet Play More-spot

Creative Belgium Love Campaign 2016: Eva Van Riet over de Telenet Play More-spot


In onze reeks Love Campaigns 2016 aangeboden door Creative Belgium, vertelt Eva Van Riet, Executive Producer bij Caviar, ons deze week waarom ze ‘Some Watch TV. I Play More’ van TBWA Brussels voor...


en savoir plus

Publicis geeft invulling aan Hello Bank!

Publicis geeft invulling aan Hello Bank!


Publicis bedacht de imagocampagne ‘Create your own story’ voor Hello Bank! Die moet de wereld van de online bank die zich richt naar Generatie Y positioneren aan de hand van videobeelden, slam...


en savoir plus

MOST POPULAR

This week 
  • This week
  • All time


PREFERRED PARTNERS

THE SPEAKER'S CORNER

One-stop-print-shop

One-stop-print-shop



INTERVIEW

Duval Guillaume: Alive & Still Kicking

Duval Guillaume: Alive & Still Kicking



DOSSIER  

De vele uitdagingen van etnomarketing

De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

De plaats van product placement in de contentstorm

De plaats van product placement in de contentstorm  


Terwijl veel grote adverteerders de stap zetten naar het produceren van eigen content, welt de vraag op wat nog rest van de traditionele product placement. Moeten we de Amerikaanse toer op, met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

Nemen de consultants de reclame over?

Nemen de consultants de reclame over?   


Op de belangrijke markten opent The Big Five de laatste jaren de portefeuille om allerhande digitale, service design en creatieve bureaus over te nemen. Palmen bedrijven als Deloitte Deloitte en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

MAGAZINE

Magazine
Close

Geinteresseerd in onze inhoud ?


Media Marketing biedt u één maand GRATIS toegang tot al zijn digitale producten. Laat deze kans niet aan u voorbijgaan !



Join the community