SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

 EDITOR'S PICK

  

Eurobest 2016: 6 Gold, 20 Silver en 22 Bronze voor de Belgen


Eurobest 2016: 6 Gold, 20 Silver en 22 Bronze voor de Belgen

Uiteindelijk ‘verzilverden’ onze troepen 48 shortlists op Eurobest 2016.

Happiness komt als grote overwinnaar uit de bus, met twee Gold, vier Silver en twee Bronze. Het goud bekroont de...

en savoir plus

Bureaucommisie: UBA betreurt gebrek aan transparantie


Bureaucommisie: UBA betreurt gebrek aan transparantie

De UBA publiceert een Position Paper waarin de vereniging eerst terugkomt op de historiek van het dossier betreffende de afschaffing van de bureaucommissie. Daarna herinnert ze kort aan de...

en savoir plus

mortierbrigade wordt lead agency voor ING


mortierbrigade wordt lead agency voor ING

Na een strategische en creatieve pitch besliste ING om een samenwerking aan te gaan met mortierbrigade als lead agency voor zijn on- en offline Private Individuals communicatiecampagnes waaronder...

en savoir plus

TF1 wil Belgische reclameblokken commercialiseren


TF1 wil Belgische reclameblokken commercialiseren

Het monster van Loch Ness duikt weer op. Een kwarteeuw na de op een sisser uitgelopen lancering van zijn Belgische regie, laat TF1 weer van zich horen. De Franse zender is op zoek naar een partner...

en savoir plus

Bureaucommissie: Mediahuis brengt zijn collega's in een lastig parket


Bureaucommissie: Mediahuis brengt zijn collega's in een lastig parket

Tot ieders verbazing, te beginnen met die van de andere dagbladuitgevers, besloot Mediahuis Connect om de bureaucommissie van 15% niet af te schaffen. Tenminste voorlopig toch niet. Samengevat...

en savoir plus


AFTERWORK

 FOREIGN AFFAIRS

  

Spotify gebruikt big data voor grootschalige OOH-campagne


Spotify gebruikt big data voor grootschalige OOH-campagne

Spotify sloot 2016 af met een grootschalige campagne die in 14 landen loopt, waaronder Duitsland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. In advertenties op grote outdooraffiches...

en savoir plus

Chevrolet trakteert op gratis benzine bij goed humeur (Focalys)


Chevrolet trakteert op gratis benzine bij goed humeur (Focalys)

Chevrolet lanceerde in september een internationale activeringscampagne die wil tonen hoe belangrijk het is als je vooruit wil komen. De fabrikant kwam op het ongewone idee om gratis benzine weg...

en savoir plus

Wes Anderson en Adrien Body onder de kerstboom van H&M


Wes Anderson en Adrien Body onder de kerstboom van H&M

H&M lanceerde zijn kerstspot. Op de tonen van het zeer vrolijke ‘Come Together’ krijgen we een spot van vier minuten te zien die gemaakt is door Adam & Eve DDB Londen in samenwerking met Wes...

en savoir plus

OK Go super slow voor Morton Salt


OK Go super slow voor Morton Salt

OK Go dat wereldwijd bekend werd dankzij zijn samenwerking met de luchtvaartmaatschappij S7, waaruit een videoclip ontstond die helemaal zonder zwaartekracht gefilmd werd, doet het weer. Deze keer...

en savoir plus

W+K Amsterdam ontwikkelt een participatief financieringsplatform voor AZG Frankrijk


W+K Amsterdam ontwikkelt een participatief financieringsplatform voor AZG Frankrijk

Om de onafhankelijkheid van Artsen zonder Grenzen in Frankrijk te helpen steunen creëerde W+K Amsterdam een participatief online financieringsplatform dat mikte op jonge schenkers (18-35)....

en savoir plus


CAMPAIGN OF THE WEEK

Serviceplan slijpt zijn potloden voor Amnesty International

Serviceplan slijpt zijn potloden voor Amnesty International


Het is een traditie. Elk jaar in december organiseert Amnesty International Vlaanderen een ‘Schrijfmarathon’, een internationale sensibiliseringsactie waarbij de activisten en sympathisanten van de NGO hun beste pen pakken om op te komen voor diegenen wiens mensenrechten niet gerespecteerd worden. Dat doen ze met de steun van Serviceplan dat ook dit jaar de grote middelen boven haalde om deze editie aan te kondigen.


en savoir plus

AGENCIES

IPG Mediabrands integreert creatie

IPG Mediabrands integreert creatie

    


IPG Mediabrands lanceerde onlangs BOATS (wat staat voor Based On A True Story), een nieuwe structuur die zich positioneert als een creatieve hub. Aan het hoofd staat de vroegere CD en tv-producer...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Merit Awards 2016 - Agency of the Year: inschrijvingen geopend

Merit Awards 2016 - Agency of the Year: inschrijvingen geopend


Welke bureaus volgen Famous en Silver & Copper, respectievelijk Agency of the Year en Best Newcomer Agency in 2015, op? Je hebt het begrepen, de nieuwe editie van de Merit Awards is geopend. Eind...


en savoir plus

Geert Desager stapt in &KOO en richt Needle op

Geert Desager stapt in &KOO en richt Needle op


Geert Desager wordt partner bij &KOO en treedt aldus toe tot het aandeelhouderschap van het marcomnetwerk van de Cronos groep, aan de zijde van Koen Van Impe (rechts op de foto), Sven Luyten en...


en savoir plus

BRANDS

Orange unplugged voor de feestdagen

Orange unplugged voor de feestdagen


De eindejaarscampagne van Orange die half november begon, omvat print en radio. Het merk dat pas zijn intrede maakte op de televisie- en internetmarkt, wilde zich onderscheiden door volop in te...


en savoir plus

These Days zet een prijs op het hoofd van onze kinderen voor Child Focus

These Days zet een prijs op het hoofd van onze kinderen voor Child Focus


Kinderen hebben geen waarde. Of beter, hun waarde is onschatbaar. Toch worden elke dag minderjarigen het slachtoffer van seksuele uitbuiting of worden verkocht, letterlijk. Meestal denken we bij...


en savoir plus

Make Lemonade, magistraal voor Vrouw & Maatschappij

Make Lemonade, magistraal voor Vrouw & Maatschappij


Op 25 november, ter gelegenheid van de White Ribbon Day 2016 – een dag die de mensen bewust wil maken van geweld tegen vrouwen, voerde Make Lemonade een magistrale PR-stunt voor Vrouw &...


en savoir plus

MEDIA

JCDecaux lanceert de VAC currency in Luxemburg

JCDecaux lanceert de VAC currency in Luxemburg


Zoals aangekondigd presenteerden Marina Zabala (Sales & Public Affairs Director) die instaat voor de teams van JCDecaux in Luxemburg, Veerle Colin, Marketing Director van JCDecaux Belux, en Philip...


en savoir plus

Het Total Video concept van Guillaume de Posch

Het Total Video concept van Guillaume de Posch


Guillaume de Posch, co-CEO van RTL, beschreef als keynote spreker op het symposium Tell A Vision van de BVMA de tv-strategie – voor Total Video – van de groep en zijn waardeketen waarbij hij het...


en savoir plus

Twitter sluit kantoren in de Benelux

Twitter sluit kantoren in de Benelux


De vorige week aangekondigde besparingsronde bij Twitter treft ook ons land. De driekoppige Belgische antenne onder leiding van Countrymanager Bert Marievoet kreeg eergisteren te horen dat ze...


en savoir plus

CREATIONS

De Mannequin Challenge inspireert Serviceplan en Publicis

De Mannequin Challenge inspireert Serviceplan en Publicis


Serviceplan en Publicis Brussel speelden tegelijk in op de mode van de Mannequin Challenge die momenteel het internet overspoelt. Eerstgenoemde deed dat in een nieuwe sensibiliseringscampagne voor...


en savoir plus

DDB inspireert zich op Kanye West voor Music For Life

DDB inspireert zich op Kanye West voor Music For Life


De VRT en DDB Brussels trappen de ‘Warmste Week’ van Music For Life af. Het evenement dat de week voor Kerstmis plaatsvindt, doet beroep op de vrijgevigheid van iedereen om een van de 1.000 goede...


en savoir plus

mortierbrigade suggestief voor Humo

mortierbrigade suggestief voor Humo


mortierbrigade bedacht een slimme media-actie voor Humo. Die moet aankondigen dat het magazine tien weken lang elke week een meesterwerk uit de erotische literatuur aanbiedt voor een onklopbare...


en savoir plus

MOST POPULAR

This week 
  • This week
  • All time


THE SPEAKER'S CORNER

Geen agentschapscommissie meer, daar word je als klant vrolijk van, toch? Ja tarara!!, door Geert Debruyne (fma Belgium)

Geen agentschapscommissie meer, daar word je als klant vrolijk van, toch? Ja tarara!!, door Geert Debruyne (fma Belgium)



INTERVIEW

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)



DOSSIER  

B2B Press & Communication Awards: de laureaten

B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus

IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases

IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

Netvertising: gelieve niet te storen!

Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

MAGAZINE

Magazine
Close

Geinteresseerd in onze inhoud ?


Media Marketing biedt u één maand GRATIS toegang tot al zijn digitale producten. Laat deze kans niet aan u voorbijgaan !



Join the community