SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

 EDITOR'S PICK

  

Het OPPAb lanceert kwaliteitscharter  


Het OPPAb lanceert kwaliteitscharter

Na Mediafin (De Tijd/L’Echo) hebben nu ook de Belgische uitgevers (De Persgroep Publishing, IPM Group, Les Editions de L’Avenir, Mediahuis, Groupe Rossel en Roularta Media Group ) die verenigd...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Best Brands: de beste salonvoorwaarden


Best Brands: de beste salonvoorwaarden

Voor wie in België via een officieel netwerk een nieuwe auto wil kopen, lijkt de periode van december tot eind februari het interessantst. In januari vindt immers het Autosalon van Brussel plaats,...

en savoir plus

Roularta doet een bod op de Belgische vrouwenbladen van Sanoma


Roularta doet een bod op de Belgische vrouwenbladen van Sanoma

De groep Sanoma heeft een bod van Roularta ontvangen, met het oog op de overname van de vrouwenbladen die het in portefeuille heeft (Libelle, Femmes d'Aujourd'hui, Gael, Feeling en Flair), alsook...

en savoir plus

De newsfeed de Facebook verandert: wat voor impact voor media en adverteerders?


De newsfeed de Facebook verandert: wat voor impact voor media en adverteerders?

Hoewel ze er al enkele maanden zaten aan te komen, deden de door Mark Zuckerberg aangekondigde veranderingen – die geleidelijk maatregelen wil invoeren waardoor de berichten van vrienden en...

en savoir plus

Merit Awards 2017: de finalisten


Merit Awards 2017: de finalisten

De finalisten voor de 2017-editie van de Merit Awards zijn bekend. Voor de gegeerde titel van Agency of the Year gaat het voor deze editie tussen LDV United, TBWA Belgium en These Days.

De drie...

en savoir plus



 FOREIGN AFFAIRS

  

Netflix zorgt voor buzz op de CES


Netflix zorgt voor buzz op de CES

Voor de promotie van zijn nieuwe serie ‘Altered Carbon’ die zich afspeelt in een nabije toekomst waarin mensen hun geest van het ene naar het andere lichaam kunnen verplaatsen, dook Netflix op...

en savoir plus

Dentsu Aegis Network stelt zijn voorspellingen voor 2018 bij naar beneden  


Dentsu Aegis Network stelt zijn voorspellingen voor 2018 bij naar beneden

Dentsu Aegis Network stelt zijn voorspellingen voor de mediabestedingen van 2018 bij en vermindert ze van +4,3% naar +3,6% (vs + 3,1% in 2017). In de Verenigde Staten, nog steeds de grootste markt...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

De postbode van Prada belt altijd twee keer


De postbode van Prada belt altijd twee keer

Drie jaar na een eerste film geregisseerd door Wes Anderson, pakt Prada opnieuw uit met een reeks zeer plezierige minifilms. Wes Anderson is verdwenen uit de aftiteling en werd vervangen door de...

en savoir plus

Ikea dringt aan om op zijn advertentie te plassen


Ikea dringt aan om op zijn advertentie te plassen

In Zweden hebben Ikea en haar bureau Akestam Holst een printadvertentie gelanceerd die 50% korting op een babybed biedt als je zwanger bent. Onder de noemer ‘Plassen op deze advertentie’ kan je...

en savoir plus

Audi ontwikkelt een code die surfers achter het stuur blokkeert


Audi ontwikkelt een code die surfers achter het stuur blokkeert

Iedereen weet dat surfen aan het stuur de kans om het slachtoffer te worden van een verkeersongeval verdrievoudigt. Toch bezondigen acht op de tien chauffeurs zich eraan. Er bestaan ondertussen...

en savoir plus

 

CAMPAIGN OF THE WEEK

FamousGrey steekt de HR-aanpak van Volvo in een persoonlijk jasje

FamousGrey steekt de HR-aanpak van Volvo in een persoonlijk jasje


Volvo en FamousGrey ontwikkelden een unieke rekruteringscampagne die vertrekt vanuit de al even unieke HR90. Die auto kan met name zelf bepalen wie het meest geschikt is om onder zijn motorkap te duiken.


en savoir plus

AGENCIES

Katrien Bottez opnieuw samen met Geoffrey Hantson bij Happiness

Katrien Bottez opnieuw samen met Geoffrey Hantson bij Happiness


Na de komst van Mateusz Mroszcziak versterkt Happiness zijn creatie verder met Katrien Bottez. Zij wordt aldus verenigd met haar vrienden Geoffrey Hantson en Kris Hoet, net zoals toen ze alle drie...


en savoir plus

Marc Dewulf naar Havas Media als COO

Marc Dewulf naar Havas Media als COO


Aan de zijde van Hugues Rey (CEO), Frédérick Harvie (CFO), Mathias Beke (Managing Director), Morgan Libert (Data Content & Digital Operation Director) en Angela Tache (Talent & HR Director)...


en savoir plus

Wavemaker van start

Wavemaker van start


Zoals voorzien kiest MEC Belgium voortaan voor de naam van het nieuwe netwerk van GroupM, Wavemaker. Het nieuwe merk dat uitpakt in oranje en ‘Media, Content, Technology’ als ondertitel meekrijgt,...


en savoir plus

BRANDS

Telenet spint voor Blue Monday

Telenet spint voor Blue Monday


Vandaag is het Blue Monday, de meest deprimerende dag van het jaar. Om die te overleven bedacht These Days voor Telenet ‘Blue Miauwday’, een spektakel van drie en een half uur (!) met...


en savoir plus

Ikea exposeert in de Dansaertstraat

Ikea exposeert in de Dansaertstraat


Ikea opende de Delaktig Gallery in de Dansaertstraat in Brussel. Tijdens deze expo krijgt iedereen de kans de nieuwe gelijknamige moduleerbare sofa van de Zweedse keten, ontworpen door Tom Dixon,...


en savoir plus

CBC vastberaden met Tramway21

CBC vastberaden met Tramway21


CBC wil de bank worden van alle beslissers van Wallonië. Dat is grosso modo de boodschap van de nieuwe radio-, print-, POS- en webcampagne die Tramway21 bedacht voor CBC. ‘C’est décidé́...’...


en savoir plus

MEDIA

MM versterkt zijn digitale transformatie door samen te werken met TalentSquare

MM versterkt zijn digitale transformatie door samen te werken met TalentSquare


Media Marketing heeft besloten om de banden met zijn community te versterken door zijn klanten en partners een ‘2 in 1’ rekruteringsplatform aan te bieden dat helemaal in het teken staat van de...


en savoir plus

Mediafin versterkt zijn positie in PR met Bepublic en Bereal

Mediafin versterkt zijn positie in PR met Bepublic en Bereal


Vanaf 1 januari versterken het bureau Bepublic en zijn filiaal Bereal, beide gespecialiseerd in public relations, de sales teams van de groep Mediafin (De Tijd/L’Echo). De 16 consultants die ze...


en savoir plus

Crossmediale regie Medialaan en De Persgroep krijgt vorm

Crossmediale regie Medialaan en De Persgroep krijgt vorm

    


De op 21 juni aangekondigde fusie van de reclameregies van De Persgroep Publishing en Medialaan, alsook de creatie van een nieuw datateam krijgen vorm. Hoe de nieuwe structuur onder leiding van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

CREATIONS

Poppy powered by D'Ieteren volle bak met Dallas

Poppy powered by D'Ieteren volle bak met Dallas


Dallas bedacht de lanceringscampagne van Poppy, het car sharing platform van D’Ieteren. Dat werd op 15 januari ingehuldigd in Antwerpen en onderscheidt zich door zijn fleet die exclusief uit...


en savoir plus

DDB vertelt het voort voor bpost bank

DDB vertelt het voort voor bpost bank


DDB Brussels bedacht een campagne voor bpost bank. De boodschap? Met duidelijke uitleg kan iedereen beleggen. Deze boodschap wordt doorgegeven aan d hand van een geïntegreerde campagne die tv,...


en savoir plus

Duval Guillaume houdt fans van de Bundesliga voor de gek

Duval Guillaume houdt fans van de Bundesliga voor de gek


De Bundesliga, het prestigieuze Duitse voetbalkampioenschap, heeft Duval Guillaume onder de arm genomen voor een eerste campagne. Die moest zijn fans in spanning houden tijdens de winterstop en de...


en savoir plus

MOST POPULAR

This week 
  • This week
  • All time


PREFERRED PARTNERS

THE SPEAKER'S CORNER

Ben jij een millennial-marketer of baby-boomer-marketer?, door Chris Van Roey

Ben jij een millennial-marketer of baby-boomer-marketer?, door Chris Van Roey



INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  

De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem

De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?

Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

B2B Awards 2017: de laureaten

B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

MAGAZINE

Magazine
Close

Geinteresseerd in onze inhoud ?


Media Marketing biedt u één maand GRATIS toegang tot al zijn digitale producten. Laat deze kans niet aan u voorbijgaan !



Join the community