SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

 EDITOR'S PICK

  

François Chaudoir (Space): "2016 is een historisch, hoopgevend en uitputtend jaar geweest"


François Chaudoir (Space):

Naar aanleiding van de dertigste verjaardag van Space interviewden we François Chaudoir, CEO van het mediabureau, in de MM Cab Cam. We profiteerden van de gelegenheid om de balans van het jaar op...

en savoir plus

De UBA zou viewability en Ad Fraud testen met White Ops  


De UBA zou viewability en Ad Fraud testen met White Ops

Volgens verschillende bronnen zou de UBA overwegen om een beroep te doen op Accenture en White Ops, het Amerikaanse bedrijf dat gespecialiseerd is in cybersecurity en dat onlangs de operatie...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Met de beste wensen van Marc Fauconnier en MM


 Met de beste wensen van Marc Fauconnier en MM

Voor zijn laatste ritje van het jaar 2016 trok de MM CabCam naar het Sint-Wivinaklooster om de patroonheilige van het klooster, Marc Fauconnier, op te halen. De CEO van FamousGrey verleende zijn...

en savoir plus

Fiat Chrysler naar Space?  


Fiat Chrysler naar Space?

De Fiat Chrysler groep heeft beslist om zijn mediabugdet voor de EMEA en Asia-Pacific bij Starcom (Publicis Media) te centraliseren. Uittredend bureau: Maxus (WPP).

Bij ons zou Space het budget...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Séverine Distave, juryvoorzitter van de Merit Awards 2017


Séverine Distave, juryvoorzitter van de Merit Awards 2017

De jury van de Merit Awards is bekend. Hij wordt voorgezeten voor Séverine Distave (VP Marketing & Innovation bij Alpro en Marketer of the Year). Aan haar zijde vinden we Karin De Bruyn (Head of...

en savoir plus


AFTERWORK

 FOREIGN AFFAIRS

  

FKA Twigs aan de knoppen voor Nike Women


FKA Twigs aan de knoppen voor Nike Women

Nike deed beroep op de Britse zangeres en danseres FKA Twigs voor het bedenken en regisseren van de nieuwe spot Nike Women die promotie maakt voor de leggings ‘Zonal Strength’. Die is getiteld ‘Do...

en savoir plus

Netflix kannibaliseert de Golden Globes


Netflix kannibaliseert de Golden Globes

Netflix en het Amerikaanse bureau Stun, dat gevestigd is in Los Angeles, hebben op een slimme manier geprofiteerd van de 74ste editie van de Golden Globes afgelopen zondag om ‘Santa Clarita Diet’...

en savoir plus

Voor zijn nieuwjaarswensen biedt Maurice Lévy dit jaar zijn kantoor aan op Airbnb


Voor zijn nieuwjaarswensen biedt Maurice Lévy dit jaar zijn kantoor aan op Airbnb

In het kader van zijn ‘Night At’ aanbiedingen waarvoor Airbnb bijzondere plekken transformeert tot hotels voor een nacht, biedt het platform nu de mogelijkheid om “een droomnacht te winnen aan de...

en savoir plus

W+K klaagt verkwiste tijd op het internet aan voor Nike


W+K klaagt verkwiste tijd op het internet aan voor Nike

Tien uur per dag, 152 dagen per jaar en 32 jaar van ons leven brengen we gekluisterd aan het scherm van onze smartphone door, om de meest dwaze redenen. Al die momenten zouden we kunnen benutten...

en savoir plus

IKEA hernoemt zijn producten naar Google-zoekopdrachten


IKEA hernoemt zijn producten naar Google-zoekopdrachten

Ingeval van grote of kleine relatieproblemen doen mensen naar verluidt steeds vaker een beroep op de meest toegankelijke van alle therapeuten: Google. “Mijn kinderen gaan te veel uit”, “Hij praat...

en savoir plus


CAMPAIGN OF THE WEEK

Ogilvy & Social.Lab rehabiliteert Deutsche Bank

Ogilvy & Social.Lab rehabiliteert Deutsche Bank


Na een bureauwissel en een moeilijk jaarl voor de markt, treedt Deutsche Bank opnieuw op het voorplan met een campagne van Ogilvy & Social.Lab. Tot ons groot genoegen knoopt ze opnieuw aan met datgene wat het merk succesvol heeft gemaakt: een gematigde vorm van agressiviteit met een stevige portie straffe ironie.


en savoir plus

AGENCIES

Lucy... in the sky with Dochy, De Wit & Vandevyver

Lucy... in the sky with Dochy, De Wit & Vandevyver

    


Enkele maanden na hun vertrek bij Famous na de overname door Grey lanceren Laurent Dochy, Jonas De Wit en Iwein Vandevyver Lucy, een nieuw onafhankelijk full service bureau. De drie oprichters...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

PTOC wordt Outsight

PTOC wordt Outsight


Performance Toussaint Outdoor Center - PTOC voor de intimi – verandert van naam en zal voortaan Outsight heten. Deze benaming vertaalt het dna van ‘s lands eerste onafhankelijke bureau,...


en savoir plus

IPG Mediabrands integreert creatie

IPG Mediabrands integreert creatie

    


IPG Mediabrands lanceerde onlangs BOATS (wat staat voor Based On A True Story), een nieuwe structuur die zich positioneert als een creatieve hub. Aan het hoofd staat de vroegere CD en tv-producer...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

BRANDS

MM nodigt je als VIP uit in de Infiniti Lounge

MM nodigt je als VIP uit in de Infiniti Lounge


MM nodigt je graag uit in de Infiniti Lounge van de Brussels Motor Show voor de nocturne van vrijdag 20 januari van 19 tot 22u. Op het programma: een dj-set, een walking dinner, tests van het...


en savoir plus

Bowling en Zeb in tandem voor nieuwe modeavonturen

Bowling en Zeb in tandem voor nieuwe modeavonturen


Bowling Brussels en modeketen Zeb zetten hun vruchtbare samenwerking voort. Na de succesvolle lancering van modemerk Le Fabuleux Marcel de Bruxelles in 2015, creëert het duo nu een nieuwe...


en savoir plus

Peugeot bedenkt video-DM met Havas

Peugeot bedenkt video-DM met Havas


Havas bedacht een mailing voor de nieuwe Peugeot 3008. Die moet leasingbureaus ervan overtuigen de nieuwe SUV in hun fleet op te nemen. Bij het openen van de mailing in vierluik ontdekten de...


en savoir plus

MEDIA

Transfer versterkt zich met Viceland en Studio 100

Transfer versterkt zich met Viceland en Studio 100


Studio 100 TV en Viceland kozen voor Transfer om hun reclameruimte te commercialiseren in België.De kinderzender Studio 100 TV is in Vlaanderen bij Telenet te zien en in het zuiden van het land...


en savoir plus

SBS maakt aanspraak op een groter aandeel in de televisiebestedingen

SBS maakt aanspraak op een groter aandeel in de televisiebestedingen


Wat je zelf doet, doe je beter, moet Peter Quaghebeur gedacht hebben, toen hij besloot een volledige pagina te reserveren in De Tijd en L'Echo. Daarin vertelt hij onder andere dat hij vindt dat de...


en savoir plus

Mediahuis doet een bod op Telegraaf Media Groep

Mediahuis doet een bod op Telegraaf Media Groep


’t Moet zijn dat ons land te klein is voor de Belgische krantenuitgevers die sinds enkele jaren druk bezig zijn uit te breiden naar Nederland. Zopas kondigde Mediahuis (bij ons uitgever van De...


en savoir plus

CREATIONS

De Mannequin Challenge inspireert Serviceplan en Publicis

De Mannequin Challenge inspireert Serviceplan en Publicis


Serviceplan en Publicis Brussel speelden tegelijk in op de mode van de Mannequin Challenge die momenteel het internet overspoelt. Eerstgenoemde deed dat in een nieuwe sensibiliseringscampagne voor...


en savoir plus

DDB inspireert zich op Kanye West voor Music For Life

DDB inspireert zich op Kanye West voor Music For Life


De VRT en DDB Brussels trappen de ‘Warmste Week’ van Music For Life af. Het evenement dat de week voor Kerstmis plaatsvindt, doet beroep op de vrijgevigheid van iedereen om een van de 1.000 goede...


en savoir plus

mortierbrigade suggestief voor Humo

mortierbrigade suggestief voor Humo


mortierbrigade bedacht een slimme media-actie voor Humo. Die moet aankondigen dat het magazine tien weken lang elke week een meesterwerk uit de erotische literatuur aanbiedt voor een onklopbare...


en savoir plus

MOST POPULAR

This week 
  • This week
  • All time


PREFERRED PARTNERS

THE SPEAKER'S CORNER

Bursting the Bubble Bubble, door Stijn Jansen en Bram Ceuppens (Heat, San Francisco)

Bursting the Bubble Bubble, door Stijn Jansen en Bram Ceuppens (Heat, San Francisco)



INTERVIEW

Pierre Bertrand:

Pierre Bertrand: "Welcome Media positioneert zich als een expertisecentrum voor In-Home Advertising"



DOSSIER  

Media en creatie weer onder één dak?

Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

De moeilijke bevalling van de strategische crossmedia studie

De moeilijke bevalling van de strategische crossmedia studie  


Sinds vorig jaar werken de spelers op de markt binnen het CIM samen aan een nieuwe strategische studie. Maar het gaat traag. De verwachtingen van de media zijn niet dezelfde als die van de bureaus...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

B2B Press & Communication Awards: de laureaten

B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus

MAGAZINE

Magazine
Close

Geinteresseerd in onze inhoud ?


Media Marketing biedt u één maand GRATIS toegang tot al zijn digitale producten. Laat deze kans niet aan u voorbijgaan !



Join the community