SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

 EDITOR'S PICK

  

These Days en DDB scoren volop op de IAB Mixx Europe


These Days en DDB scoren volop op de IAB Mixx Europe

De IAB Mixx Awards Europe 2017 bekronen onder andere twee Belgische bureaus, These Days en DDB. Het Brusselse bureau wint twee keer Gold met 'Stardust for Bowie' voor StuBru (Social en Campaign...

en savoir plus

ING en MM presenteren: Generation Startup


ING en MM presenteren: Generation Startup

Startups - die grootgebracht zijn met de nieuwe technologieën - verrijken steeds meer het ecosysteem van de marcom sector. Om je hiervan te overtuigen opent Media Marketing op 15 juni de deuren...

en savoir plus

NY Festivals: Graham wint de Best of Show


NY Festivals: Graham wint de Best of Show

De New York Festival World's Best Advertising Awards hebben hun verdict bekendgemaakt. Van de zestien finaleplaatsen die onze troepen behaalden, leverden er slechts twee een prijs op. Dat was het...

en savoir plus

B2B Awards 2017: het jaar van de vernieuwing


B2B Awards 2017: het jaar van de vernieuwing

De Business-to-Business Press & Communication Awards die in 2014 in het leven geroepen werden door Media Marketing, met de steun van de vakverenigingen UPP en B2B Press, evolueren. Om in te spelen...

en savoir plus

One Show 2017: FamousGrey scoort een dubbele Gold


One Show 2017: FamousGrey scoort een dubbele Gold

De One Show 2017 maakte zijn verdict bekend en het minste wat we kunnen zeggen, is dat onze troepen het er briljant van afgebracht hebben. Te beginnen met FamousGrey dat terugkeert uit New York...

en savoir plus


 

 FOREIGN AFFAIRS

  

Intersport daagt joggingfans uit (Focalys)


Intersport daagt joggingfans uit (Focalys)

Om de terugkeer van het mooie weer te vieren, het moment waarop heel wat mensen opnieuw beginnen joggen, bedacht Intersport een actie die ‘#RunTheSpring’ gedoopt werd en die sport met muziek...

en savoir plus

Axe: ok ook voor jongens


Axe: ok ook voor jongens

In het kader van zijn merkplatform ‘Find Your Magic’ lanceert Axe in samenwerking met 72andSunny een nieuwe campagne die de strijd moet aanbinden met de machistische stereotypes die jonge jongens...

en savoir plus

eBay vervangt out-of-stock boodschappen door coupons (Focalys)


eBay vervangt out-of-stock boodschappen door coupons (Focalys)

Je wil ze niet te eten geven, de online shoppers die bij het winkelen gefrustreerd en gedesillusioneerd zijn omdat het gewenste product niet beschikbaar meer is. eBay France vertrok van dit...

en savoir plus

De dag dat Shazam zijn geheugen verloor


De dag dat Shazam zijn geheugen verloor

Innocean Worldwide UK maakte slim gebruik van Shazam voor een campagne die jongeren moet sensibiliseren voor de ziekte van Alzheimer. Tijdens de actie die ‘The Day Shazam Forgot’ gedoopt werd,...

en savoir plus

JWT mag zich op de borst kloppen voor Abbott


JWT mag zich op de borst kloppen voor Abbott

In Colombia wordt borstvoeding geven in het openbaar vaak scheef bekeken. Om daar verandering in te brengen bedachten de farmaceutische groep Abbott en zijn bureau JWT ‘breastfeeding mannequins’:...

en savoir plus


CAMPAIGN OF THE WEEK

J. Walter Thompson vermenselijkt de feeën voor Partenamut

J. Walter Thompson vermenselijkt de feeën voor Partenamut


Verbeelding mengen met praktijk is niet zo makkelijk. Het lukt J. Walter Thompson wonderwel voor Partenamut in een nieuwe campagne die het verleden niet verloochent en toch vooruit kijkt.


en savoir plus

AGENCIES

Havas Sports & Entertainment aan de slag met Arnaud Debisschop

Havas Sports & Entertainment aan de slag met Arnaud Debisschop


Havas Media Group implementeert Havas Sports & Entertainment in België. Deze divisie die al actief is in 24 landen wil banden smeden tussen merken en consumenten, via sport en entertainment, door...


en savoir plus

Vivendi - Havas: back to the future

Vivendi - Havas: back to the future


Zoals voorzien lanceerde Vivendi de toenaderingsacties met Havas om een wereldwijde leader’ inzake content en communicatie te vormen, door de activa van beide bedrijven die gecontroleerd worden...


en savoir plus

Zenith gaat voor ROI+

Zenith gaat voor ROI+


Zenith, het mediabureau van de Publicis Groep, onthult haar nieuwe wereldwijde communicatie-aanpak, de belangrijkste sinds de lancering van de positionering ‘The Roi Agency’ in 2002. Ze wordt...


en savoir plus

BRANDS

Boondoggle lanceert The Venture voor Chivas in 30 landen

Boondoggle lanceert The Venture voor Chivas in 30 landen


Boondoggle ontwikkelde het hele stemsysteem voor ‘The Venture’, een wedstrijd die elk jaar georganiseerd wordt door Chivas Regal. Daarin nemen 30 ondernemers uit evenveel landen het tegen elkaar...


en savoir plus

McDonald's excuseert zich bij de vegetariërs

McDonald's excuseert zich bij de vegetariërs


Voor de lancering van ‘Make It Veggie’, een nieuw concept waarmee sommige producten van McDonald’s in vegetarische versie verkrijgbaar zijn, bleven de spontane reacties op de Facebook-pagina van...


en savoir plus

Diesel uit de hoogte in het station van Antwerpen

Diesel uit de hoogte in het station van Antwerpen


Om ‘Only The Brave High’, de nieuwe geur van Diesel te presenteren, associeerde L’Oréal zich met Publifer voor de uitwerking van een virtual reality experiment. Tot 20 mei neemt dat de bezoekers...


en savoir plus

MEDIA

TF1 vanaf september in regie bij Transfer

TF1 vanaf september in regie bij Transfer


TF1 ondertekende met reclameregie Transfer een akkoord voor de commercialisering van zijn reclameruimte; dat treedt in werking vanaf september 2017. De Franse zender verklaarde dat “de openstelling...


en savoir plus

De Persgroep ziet zijn inkomsten met 13% stijgen in 2016

De Persgroep ziet zijn inkomsten met 13% stijgen in 2016


De Persgroep publiceerde zopas zijn jaarverslag voor 2016. Vorig jaar haalde de groep een recordomzet van 1,455 miljard, wat een stijging is met 9%, goed voor een EBITDA van 225 miljoen (+13%)....


en savoir plus

TF1: waarom RTL Transfer verkiest boven RMB

TF1: waarom RTL Transfer verkiest boven RMB

    


Terwijl TF1 onderhandelingen zou zijn begonnen met Transfer, stuurde Philippe Delusinne, Afgevaardigd Bestuurder van RTL Belgium, ons een tekst (te lezen in onze Brunch van 26 maart) waarin hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

CREATIONS

AdAge vermeldt de hartjes van Hansaplast en Happiness

AdAge vermeldt de hartjes van Hansaplast en Happiness


Het gebeurt zo zelden dat het een vermelding waard is: de ‘Hearts’ campagne van Happiness voor Hansaplast (Beiersdorf) staat op de eerste plaats in de top vijf van de beste campagnes van de maand,...


en savoir plus

Sunlight in alle eenvoud met Darwin

Sunlight in alle eenvoud met Darwin


Darwin maakte een eerste campagne voor Sunlight, en meer bepaald een eerste tv-spot die moet bewijzen dat het merk van Unilever de verwachtingen van de gezinnen kent en begrijpt. De productie die...


en savoir plus

These Days bakt het bruin met MediaMarkt

These Days bakt het bruin met MediaMarkt


Naar aanleiding van 15 jaar MediaMarkt ontwikkelde These Days een verjaardagscampagne. Op het menu: taarten die gemaakt zijn met de producten die in de winkel te vinden zijn. Het geheel werd...


en savoir plus

MOST POPULAR

This week 
  • This week
  • All time


PREFERRED PARTNERS

THE SPEAKER'S CORNER

TV Queen, door Stephan Salberter (Head of Corporate Communication and Relations, ING)

TV Queen, door Stephan Salberter (Head of Corporate Communication and Relations, ING)



INTERVIEW

Nigel Hollis: prominentie, betekenis en innovatie

Nigel Hollis: prominentie, betekenis en innovatie



DOSSIER  

AMMA 2017: de gouden cases

AMMA 2017: de gouden cases  


Het palmares van de AMMA 2017 die georganiseerd worden door de GRP en de steun genieten van de UMA, wordt overheerst door Space, verkozen tot Mediabureau van het Jaar, PHD Media (2 Gold + 1 Silver...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

BOA 2017: de Gouden Cases en de Specials

BOA 2017: de Gouden Cases en de Specials  


De jury’s van de Best of Activation van de ACC, waaronder de adverteerders- en creatieve jury die respectievelijk voorgezeten werden door Nele Baeyens (Head of Marcomms TV, Medialaan) en Sébastien...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank

Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

MAGAZINE

Magazine
Close

Geinteresseerd in onze inhoud ?


Media Marketing biedt u één maand GRATIS toegang tot al zijn digitale producten. Laat deze kans niet aan u voorbijgaan !



Join the community