SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

 EDITOR'S PICK

  

D'Ieteren geeft vertrouwen aan MediaCom en Space  


D'Ieteren geeft vertrouwen aan MediaCom en Space

Het is een mooie overwinning voor de lokale expertise en een blijk van vertrouwen tussen de adverteerder en zijn bureaus. De Volkswagen-groep kondigde in juni aan om vanaf januari 2017 zijn...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Video: Space presenteert de Cost Per Efficient View  


Video: Space presenteert de Cost Per Efficient View

Space presenteerde zijn nieuwe CPEV-indicator (wat staat voor Cost Per Efficient View). Die wil adverteerders een ‘like for like’ vergelijking aanreiken – zoals Bernard Cools, Deputy General...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Ook JCDecaux Belgium schaft de bureaucommissie af  


Ook JCDecaux Belgium schaft de bureaucommissie af

Het debat rond de bureaucommissie dat vorig jaar geopend werd door Medialaan met in zijn kielzog de andere spelers binnen het Vlaamse audiovisuele landschap, komt opnieuw op het voorplan. In...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

Pentawards 2016: een Gold en twee Silver voor België


Pentawards 2016: een Gold en twee Silver voor België

De winnaars van de Pentawards 2016 zijn bekend. België neemt een Gold en twee Silver mee naar huis. De Gold is voor Quatre Mains voor de keukenspullen van Jeroen Meus (Other Markets). Het bureau...

en savoir plus

Publicis fusioneert Saatchi & Saatchi en Leo Burnett Belgium  


Publicis fusioneert Saatchi & Saatchi en Leo Burnett Belgium

Het merk Saatchi & Saatchi houdt op te bestaan in België. Het bureau werd in 1970 opgericht door de broers Charles en Maurice Saatchi en werd in 2000 overgenomen door de Publicis groep waar het...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

AFTERWORK

 FOREIGN AFFAIRS

  

Het gevecht om het Witte Huis inspireert Audi


Het gevecht om het Witte Huis inspireert Audi

Audi USA en zijn bureau Venables Bell & Partners kozen het eerste televisiedebat tussen Trump en Clinton uit om hun nieuwe spot te onthullen. Die gaat toepasselijk door het leven als 'The Duel'....

en savoir plus

Wanneer een Madre Buena wraak neemt op Trump


Wanneer een Madre Buena wraak neemt op Trump

Het is onze coup de cœur van de week. 'La Madre Buena' is een kortfilm van vier minuten die vijf prijzen wist binnen te rijven op de Sharks Awards in Kinsale: Best International Short, Best...

en savoir plus

Adam&Eve DDB op road trip met Beckham en Hart voor H&M


Adam&Eve DDB op road trip met Beckham en Hart voor H&M

Wat happens in Vegas, stays in Vegas, maar dan moet je er wel eerst geraken. Aldus de pitch van de nieuwe, zeer geslaagde en grappige spot van Adam&Eve DDB Londen voor H&M. De productie verenigt...

en savoir plus

180 Amsterdam stelt Benetton centraal in het dagelijks leven


180 Amsterdam stelt Benetton centraal in het dagelijks leven

De nieuwe campagne van Benetton die 180 Amsterdam maakte voor de najaarscollectie van het merk, is verrassend juist en eenvoudig.

Ze belichaamt de nieuwe baseline van het merk - ‘Clothes for...

en savoir plus

Nespresso en Clooney: vooral niets veranderen!


Nespresso en Clooney: vooral niets veranderen!

Begin deze maand werd de twaalfde campagne van Nespresso met George Clooney gelanceerd met een teaser die de kijkers uitnodigde om te raden wat de Amerikaanse ster zou overkomen. Op 25 september...

en savoir plus


CAMPAIGN OF THE WEEK

mortierbrigade geeft blijk van overtuiging voor De Standaard

mortierbrigade geeft blijk van overtuiging voor De Standaard


mortierbrigade maakte een uitstekende nieuwe imagocampagne voor De Standaard. Die moet de facelift van het dagblad aankondigen en vooral herinneren aan zijn historische rol, positionering en filosofie.


en savoir plus

AGENCIES

Geert Desager stapt in &KOO en richt Needle op

Geert Desager stapt in &KOO en richt Needle op


Geert Desager wordt partner bij &KOO en treedt aldus toe tot het aandeelhouderschap van het marcomnetwerk van de Cronos groep, aan de zijde van Koen Van Impe (rechts op de foto), Sven Luyten en...


en savoir plus

Havas Media Group herorganiseert zijn structuur

Havas Media Group herorganiseert zijn structuur


Zoals aangekondigd verlaat Benoit Michielsens zijn post als Managing Director Amnet bij Dentsu Aegis Network en gaat hij aan de slag bij Havas Media Group. Daar krijgt hij een transversale en...


en savoir plus

Grey Group neemt Famous over

Grey Group neemt Famous over


Dus toch… Nadat Marc Fauconnier eerder het bestaan van het gerucht bevestigde, is het nieuws nu officieel. Grey versterkt zijn aanwezigheid in de Benelux via een meerderheidsbelang in het...


en savoir plus

BRANDS

Paco Rabanne met interactieve live video op Facebook

Paco Rabanne met interactieve live video op Facebook


Een première. Op 5 oktober om 19u30 lanceert Facebook een interactieve live video voor de parfums 1 Million en Lady Million van Paco Rabanne. Concreet krijgen de surfers de missie om het stel...


en savoir plus

Netflix in hiphopmodus door de Brusselse straten

Netflix in hiphopmodus door de Brusselse straten


Ter ondersteuning van de release van ‘The Get Down’, de nieuwe event serie van Netflix in een productie van Baz Lurhmann, installeerde het bureau Biborg in samenwerking met SecondFloor en MEC...


en savoir plus

Opel vraagt een YouTuber voor een Pokémon GO challenge

Opel vraagt een YouTuber voor een Pokémon GO challenge


Ook Opel speelt in op de hype rond Pokémon GO. Ter ondersteuning van zijn Adam citycar die bedoeld is voor een jonge doelgroep, en om de aandacht te trekken op de gevaren die Pokémon GO aan het...


en savoir plus

MEDIA

Facebook video views: tijd voor 3'' uitleg?

Facebook video views: tijd voor 3'' uitleg?


Je kon er niet naast kijken dit weekend. Zowat alle kranten wezen Facebook met de vinger nadat het sociale netwerk moest toegeven dat het al jaren de kijktijd naar zijn video’s te hoog inschatte....


en savoir plus

Twitter mikt voluit op video

Twitter mikt voluit op video


Vorige week presenteerde Twitter in aanwezigheid van zijn Belgische team zijn plannen inzake mobile video in Parijs. Vertrekpunt: de niet te stuiten opmars van video in al zijn vormen (tegen 2018...


en savoir plus

Jos Donvil neemt de leiding over VOO

Jos Donvil neemt de leiding over VOO


Jos Donvil, de ex-CEO van Base die zijn functie verliet na de overname van de operator door Telenet, is de nieuwe Directeur van VOO. Hij volgt Frédéric Vandeschoor op. Deze laatste die twaalf jaar...


en savoir plus

CREATIONS

Brightfish legt rock 'n roll in Dovy-spot bloot

Brightfish legt rock 'n roll in Dovy-spot bloot


Le spot cinéma, qui a été sélectionné dans le cadre de la Young Lions Competition belge, organisée par Brightfish, sera diffusé dans les salles obscures jusqu'au 4 octobre. Pour rappel, la...


en savoir plus

TBWA maakt schoon schip voor EuroMillions

TBWA maakt schoon schip voor EuroMillions


TBWA Brussels creëerde een grootscheepse campagne voor EuroMillions met Paul opnieuw in de hoofdrol. Deze keer besluit de Euromiljonair om deel te nemen aan een ‘kleine’ rommelmarkt om wat plaats...


en savoir plus

Happiness creëert de Safety Jingle voor OVVK

Happiness creëert de Safety Jingle voor OVVK


In het kader van de Week van de Mobiliteit die deze vrijdag van start gaat, bedacht Happiness een participatieve sensibiliseringsactie voor Ouders van Verongelukte Kinderen. Aan de basis ligt de...


en savoir plus

MOST POPULAR

This week 
  • This week
  • All time


Een marketing projet ?Een bureau opzoeken

THE SPEAKER'S CORNER

Op zoek naar de tipping point voor eCommerce door Carole Lamarque (Duval Union Consulting)

Op zoek naar de tipping point voor eCommerce door Carole Lamarque (Duval Union Consulting)



INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  

Netvertising: gelieve niet te storen!

Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden

Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

High (Ad) Tech

High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

MAGAZINE

Magazine
Close

Geinteresseerd in onze inhoud ?


Media Marketing biedt u één maand GRATIS toegang tot al zijn digitale producten. Laat deze kans niet aan u voorbijgaan !



Join the community