SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

 EDITOR'S PICK

  

UMA Rankings 2016: Space versterkt zijn leadership  


UMA Rankings 2016: Space versterkt zijn leadership

De gecumuleerde omzet van de groepen die aangesloten zijn bij de UMA, bedraagt voor 2016 1,376 miljard euro. Dat betekent een groei van de markt met 5%. Per entiteit blijft de top drie onveranderd...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

ING presenteert de 14 start-ups onder de vleugels van Creatis


ING presenteert de 14 start-ups onder de vleugels van Creatis

Het Creatis-project van ING Belgium dat de mooie ondertitel ‘residentie voor culturele ondernemers’ meekreeg en eind vorig jaar aangekondigd werd, gaat van start. Ter herinnering, het project...

en savoir plus

Audi pitcht


Audi pitcht

D'Ieteren Auto, de Belgische invoerder van de automerken van de groep VAG, hebben een beroep gedaan op PitchPoint voor de voorbereiding van een competitie rond het communicatiebudget van Audi....

en savoir plus

TF1: Gilles Pélisson bevestigt zijn Belgische ambities, SBS haakt af  


TF1: Gilles Pélisson bevestigt zijn Belgische ambities, SBS haakt af

Voor het eerst geven de leiders van TF1 officieel commentaar bij het het dossier. “We overwegen zeer ernstig een loskoppeling van de reclame in België, met een verzoek tot akkoord dat we naar de...

en savoir plus

Member only
Connectez-vous Om dit artikel te lezen

De UBA wil een Belgische standaard voor viewability


De UBA wil een Belgische standaard voor viewability

Nadat de Unie der Belgische Adverteerders met Kantar TNS een onderzoek voerde naar viewability waaruit blijkt hoe belangrijk het onderwerp is en hoe groot de noodzaak een betere standaard te...

en savoir plus


AFTERWORK

 FOREIGN AFFAIRS

  

Droga 5 op zoek naar de waarheid voor The Times


Droga 5 op zoek naar de waarheid voor The Times

Droga 5 maakte een imagocampagne voor The New York Times. Die wordt gevoerd via een tv-spot, outdooraffiches en advertenties op sociale media én moet het belang van onafhankelijke journalisten die...

en savoir plus

DB Export strijdt voor het behoud van stranden


DB Export strijdt voor het behoud van stranden

Nadat het eerder aan Nieuw-Zeelandse automobilisten de mogelijkheid gaf om te rijden op biologische brandstof op basis van gistresten die overblijven na het brouwen van zijn bier – het fameuze...

en savoir plus

Eurostar moedigt openheid aan


Eurostar moedigt openheid aan

In Groot-Brittannië deed Eurostar een beroep op het productiehuis Somesuch (dat het project won na een competitie tegen twee bureaus, aldus Campaign) voor de creatie van de spot die zijn nieuwe...

en savoir plus

Heineken start een chatbot voor de laatste rechte lijn van de C1


Heineken start een chatbot voor de laatste rechte lijn van de C1

De Champions League komt tot de essentie. Net voor de kwartfinales start Heineken, al heel lang sponsor van de C1, zijn ‘No More Excuses’ campagne met Publicis Worldwide en diens filiaal Poke...

en savoir plus

Diesel makes love, not walls met Anomaly en LaChapelle


Diesel makes love, not walls met Anomaly en LaChapelle

Het Amsterdamse bureau Anomaly pakt uit met een gewaagde campagne voor Diesel. Gewaagd, omdat ze duidelijk stelling neemt tegen het beleid van president Donald Trump en diens plannen om een muur...

en savoir plus


CAMPAIGN OF THE WEEK

DDB swipet voor Letgo

DDB swipet voor Letgo


Een primeur. Van de hand van DDB Brussels dat ons wereldwijd exclusief en een dag voor de officiële verspreiding de lanceringscampagne van Letgo in onze contreien voorstelde.


en savoir plus

AGENCIES

Frédéric Maréchal versterkt het management van ZenithOptimedia

Frédéric Maréchal versterkt het management van ZenithOptimedia


Frédéric Maréchal vervoegt ZenithOptimedia als Chief Strategy Officer en treedt toe tot het management van het mediabureau, naast Karine Ysebrant (COO) en Davy Caluwaerts (MD). De man werkte...


en savoir plus

FamousGrey en Buyerminds lanceren nieuw bureau

FamousGrey en Buyerminds lanceren nieuw bureau


FamousGrey en het Nederlandse bureau Buyerminds, dat gespecialiseerd is in ‘digital persuasion design’, gaan een joint venture aan voor de Belgische markt. Dat resulteert in de nieuwe entiteit


en savoir plus

John Seifert neemt Ogilvy & Social.Lab als voorbeeld

John Seifert neemt Ogilvy & Social.Lab als voorbeeld


Ogilvy & Social.Lab, het bureau onder leiding van CEO ad interim Patou Nuytemans dat sinds begin 2016 het beste van beide bureaus combineert op de Belgische markt, zal wereldwijd worden uitgerold....


en savoir plus

BRANDS

Mini creëert een mobiele werkplek met TBWA

Mini creëert een mobiele werkplek met TBWA


Mini onthulde zijn nieuwe Countryman die omschreven wordt als een auto die zijn bestuurder uitnodigt om af en toe uit de stad te ontsnappen om verborgen plekjes te gaan ontdekken die vaak veel...


en savoir plus

Disneyland associeert zich met de Stad Parijs voor zijn nieuwe Europese campagne

Disneyland associeert zich met de Stad Parijs voor zijn nieuwe Europese campagne


Na een zwart jaar voor het toerisme in de Franse hoofdstad (-6% volgens de Dienst voor Toersime) associeert Disneyland Parijs zich met de Stad Parijs en de regio Île-de-France voor hun eerste...


en savoir plus

Gekozen Product van het Jaar focust op innovatie

Gekozen Product van het Jaar focust op innovatie


MM TV was erbij, op de prijsuitreiking van Gekozen Product van het Jaar 2017 die plaatsvond onder het peterschap van Denis Knoops (CEO Delhaize). Er werden niet minder dan 32 (nieuwe) producten...


en savoir plus

MEDIA

Mediahuis: +11% in 2016

Mediahuis: +11% in 2016


Mediahuis presenteerde zijn cijfers voor 2016. De groep (de uitgever van De Standaard, Gava, Het Belang van Limburg en het Nieuwsblad in België en de NRC-media in Nederland) boekte in 2016 een...


en savoir plus

bpost en Welcome Media presenteren In-Home Advertising

bpost en Welcome Media presenteren In-Home Advertising


Zoals aangekondigd onthulde Welcome Media, de nieuwe regie van bpost die gespecialiseerd is in In-Home Advertising, haar aanpak voor bureaus en adverteerders, haar nieuwe site welcome.media en de...


en savoir plus

MDB Nielsen 2016: P&G, D'Ieteren en Proximus op kop

MDB Nielsen 2016: P&G, D'Ieteren en Proximus op kop


Het MDB Nielsen reclameoverzicht maakte zijn gegevens voor 2016 bekend. Dat jaar klokte af met een stijging van de bruto mediabestedingen van 6,1% tot 4,059 miljard euro. Die vooruitgang is vooral...


en savoir plus

CREATIONS

Creative Belgium Love Campaign 2016: Roxane Schneider over de 'Operation Treenapping'

Creative Belgium Love Campaign 2016: Roxane Schneider over de 'Operation Treenapping'


In de reeks van de Love Campaigns van Creative Belgium vertelt Roxane Schneider, Concept Provider bij Happiness en laureate van de New Talent Award winner 2016, ons hoe goed ze de eerste kerstspot...


en savoir plus

LDV United legt Trump het zwijgen op voor de JEP

LDV United legt Trump het zwijgen op voor de JEP


LDV United ontwikkelde de eerste imagocampagne van de Jury voor Ethische Praktijken (JEP) die recent zijn bevoegdheden uitbreidde. De campagne herinneert eraan dat dankzij het werk van het JEP...


en savoir plus

The Manifest shazamt voor Damiaanactie

The Manifest shazamt voor Damiaanactie


The Manifest realiseerde een primeur met zijn campagne voor de Damiaanactie. Het is namelijk het eerste goede doel dat de mogelijkheid van Shazam gebruikt in zijn campagne. Wie de tv- en viral


en savoir plus

MOST POPULAR

This week 
  • This week
  • All time


PREFERRED PARTNERS

THE SPEAKER'S CORNER

Artificiële intelligentie ten dienste van de gebruikerservaring, door Brice Le Blévennec (Emakina)

Artificiële intelligentie ten dienste van de gebruikerservaring, door Brice Le Blévennec (Emakina)



INTERVIEW

Pascal Van Laere (Head of YouTube Strategy & Operations North-Europe) over de trends in online video in 2017

Pascal Van Laere (Head of YouTube Strategy & Operations North-Europe) over de trends in online video in 2017



DOSSIER  

Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst

Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

Total attribution of de expressie van de digitale chaos

Total attribution of de expressie van de digitale chaos  


Convergentie is al een jaar of tien een druk besproken onderwerp in alle digitale kwesties. We kunnen enkel alleen maar vaststellen dat het versnipperende gebruik door de consumenten eerder leidt...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier

Merit Awards: waarom we onze laureaten van 2016 kozen

Merit Awards: waarom we onze laureaten van 2016 kozen


Op 26 januari verwelkomde Media Marketing zowat 800 vakmensen in de Bloody Louis voor de traditionele uitreiking van de Merit Awards 2017 die de meest verdienstelijke spelers en acties van 2016 in...


en savoir plus

MAGAZINE

Magazine
Close

Geinteresseerd in onze inhoud ?


Media Marketing biedt u één maand GRATIS toegang tot al zijn digitale producten. Laat deze kans niet aan u voorbijgaan !



Join the community