Fr

BRANDS

Powerade in actie voor de OS

Maandag 15 April 2024

Powerade in actie voor de OS

Het merk Powerade van The Coca-Cola Company, dat onlangs op de Belgische markt werd geïntroduceerd ter vervanging van Aquarius Isotonic, lanceert zijn internationale campagne voor de komende Olympische Spelen in Parijs. Dat doet het met ‘The Vault’, een spot met atlete Simone Biles.
 
De campagne maakt deel uit van het ‘Pause is power’ platform en is ontwikkeld door WPP Open X, onder leiding van Ogilvy, in samenwerking met onder andere EssenceMediacom en VML. De campagne zal worden uitgerold in 26 markten met een reeks partneratleten van het merk uit verschillende landen en continenten. Wat ze delen, is dat ze allemaal ooit de behoefte voelden om op een bepaald moment in hun carrière een pauze in te lassen om sterker terug te komen.
 
Tijdens de Olympische Spelen zal het merk ook aanwezig zijn in het Olympisch Dorp met een ruimte en ervaringen die samen met het IOC zijn ontwikkeld, zodat fans en atleten fysiek en mentaal kunnen 'herstellen'.

Archief / BRANDS