Fr

BRANDS

Artotel hangt het uit met 'Rockstar' (by Focalys)

Woensdag 17 April 2024

Artotel hangt het uit met 'Rockstar' (by Focalys)

Artotel heeft onlangs een verrassende optie toegevoegd aan zijn loyaliteitsprogramma. Leden die een bepaald aantal nachten in het netwerk van de hotelketen verblijven, hebben voortaan recht op een avond waarop ze alles kunnen doen wat hun hartje begeert...

De meeste hotelketens bieden een loyaliteitsprogramma met verschillende niveaus van lidmaatschap, met vaak dezelfde soort beloningen: gratis ontbijt, kamerupgrades, voorrang bij reservaties, enz. De Artotel-groep heeft besloten de lat wat hoger te leggen door een opmerkelijke status toe te voegen aan haar Wanderlust-programma. Die werd toepasselijk ‘Rockstar’ genoemd en is er voor leden die minstens 120 nachten doorbrengen in de hotels van de keten of er meer dan 7.000 dollar uitgeven. ‘Rockstar’ komt met een avond waarop al de verzoeken van de speciale hotelgasten worden ingewilligd. Hoe zotter, hoe liever! Het initiatief werd gepromoot via een pr- en affichagecampagne én via een video op YouTube en andere sociale media.
 
Brutaal, subversief, extreem... De bijvoeglijke naamwoorden om zo een gedurfd marketingaanbod te beschrijven liegen er niet om. Het belangrijkste doel van dit initiatief is om te provoceren en een wereldwijde buzz te genereren. Het is een slimme zet, want het verhoogt niet alleen het aantal nieuwe leden in het programma. Het moedigt trouwe klanten ook aan om terug te blijven komen om deze originele status te bereiken...

Archief / BRANDS