Fr

BRANDS

Chiquita voelt zich thuis op Milan Design Week

Dinsdag 16 April 2024

Chiquita voelt zich thuis op Milan Design Week

Chiquita neemt deel aan de Milan Design Week, waar bezoekers van het Chiquita House de recente ‘Pop by Nature’ campagne kunnen ontdekken die is gecreëerd in samenwerking met Romero Britto, de Braziliaanse neo-pop schilder, beeldhouwer en zeefdrukkunstenaar én oprichter van de ‘Happy Art Movement’.
 
Het Chiquita House bestaat uit verschillende kamers die allemaal gewijd zijn aan het beroemde merk. Elke kamer biedt een interactieve ervaring, zoals een zwembad gevuld met bananen, unieke fotomomenten of een vertrek waar bezoekers worden uitgenodigd om de muren te versieren en bij te dragen aan een groot collectief kunstwerk.
 
Het hele huis is geïnspireerd op de kunst van Romero Britto en weerspiegelt de waarden en missie van Chiquita, meer bepaald het koesteren en delen van momenten van vreugde. Verschillende kunstwerken die speciaal voor de campagne zijn gemaakt door Britto hangen in het huis.

Het Chiquita House is gevestigd in de Via San Marco in Milaan en is nog te bezoeken tot 21 april.

Archief / BRANDS