Fr

AWARDS

Soniq Awards: de laureaten

Donderdag 16 Februari 2023

Soniq Awards: de laureaten

Gisteren maakten de Soniq Awards de winnaars van hun vierde editie bekend. In de categorie Best Use of Radio won Accenture Song met ‘Je veux l’amour’ voor Corona Direct (in samenwerking met Het Geluidshuis). In Best Innovation in Audio gingen FamousGrey en Proximus aan de haal met de bekroning dankzij hun ‘Bel Mama’ actie. In Best Branded Audio Content won mortierbrigade met zijn ‘Respect’ rap voor de MIVB in samenwerking met Digizik en Sonhouse. Restte nog de winnaar in de categorie Best Sonic Branding: die titel was voor het bekende en intern bedachte ‘Dovy Keukens’ van Dovy.

Tijdens de traditionele Breakfast Show in een productie van Studio Sonar die live uitgezonden werd vanuit de Greenbiz Building in Brussel, werden ook de resultaten van de tweede editie van CIM Audio Time voorgesteld en presenteerde egta ‘10 Things About Radio that may surprise brands’. Filip Maes kwam vertellen over zijn experimenten met “Creativiteit in Radio” bij jonge mensen. Bekijk de hele show opnieuw hier.

Archief / AWARDS