Fr

AWARDS

Euro Effie: Silver voor LDV en Bronze voor Ogilvy Social.Lab

Donderdag 1 December 2022

Euro Effie: Silver voor LDV en Bronze voor Ogilvy Social.Lab

Special Olympics en LDV United, vaste waarden op het Euro Effie-podium, kregen met "Road to Sustained Success" opnieuw Silver in de gelijknamige categorie.

Ondertussen won "#MixForBoobs", de campagne van Ogilvy Social.Lab voor NRJ Belgium en Pink Ribbon, Bronze in de wedstrijd Positive Change: Social Good - Non-Profit competitie.

Daarnaast droeg het Brusselse bureau haar steentje bij aan twee winnende campagnes van Ogilvy Germany voor Milka: ‘Tender words’ (Gold Media Strategy & Idea) en ‘Tender tastes better’ (Silver FMCG).
 
Met in totaal drie Gold, evenveel Silver en een Bronze op de teller werd Ogilvy bekroond tot Agency of the Year.

Tot slot werd de Grand Euro Effie toegekend aan Grey London's "Meet Frank: How a Zombie got gamers to fall in love with Pringles" campagne voor Kellogg's EMEA.
 
Het volledige palmares telt 56 prijzen die uitgereikt werden aan 41 bureaus uit twintig landen. Het is hier gepost.

Archief / AWARDS