Fr

AWARDS

Eurobest: 26 mogelijke Belgische prijzen

Woensdag 30 November 2022

Eurobest: 26 mogelijke Belgische prijzen

Onze troepen stoten 26 keer door naar de finale van Eurobest.

FamousGrey, Happiness en mortierbrigade halen elk vier shortlists. Het beroemde bureau staat in de finale met ‘Volvo Street Configurator’ voor de Zweedse autofabrikant (Creative eCommerce X3) en met ‘Call mom’ voor Proximus (Radio & Audio).

Het gelukkige bureau haalt vier shortlists met ‘Reduce the ride’ voor HUSK / D’Ieteren (Creative Strategy X2 et PR X2). 

mortierbrigade kwalificeert zich met ‘The poncho posters’ voor Brussel Mobiliteit (Outdoor X2) en ‘The umbilical cord’ voor Equal Pay Day (Film X2, illu).

LDV United, Mutant en Wunderman Thompson volgen met elk drie potentiële prijzen. LDV United met ‘Bricks from a legend’ voor Jumbo (Brand Experience & Activation X2 en Direct); Mutant met ‘Think in color’ voor Knack / Le Vif (Brand Experience & Activation en Creative Data) en ‘The farmer rules the field’ voor Club Brugge (Industry Craft); Wunderman Thompson met ‘Keep hope alive’ (Digital Craft) en ‘The XXXtra age check’ (Media X2) voor Child Focus.

Air en Lucy staan ex-aequo met twee shortlists elk, dankzij respectievelijk ‘The last 10 meters’ voor de AWSR (Film) en ‘The backside of liberty leading the people’ voor Qualcomm (Industry Craft); en ‘The Talk’ voor Vlesp (Healthcare) en ‘Counter-Strike: Antwerp Harbour’ voor Stad Antwerpen (Entertainment).

De laatste potentiële award voor ons land is te danken aan Accenture Song met ‘Axela’ voor Vereniging Afasie (Radio & Audio).

De volledige lijst met finalisten staat hier.

Archief / AWARDS