Fr

AWARDS

Gerety Awards: twee Gold, vier Silver en zes Bronze voor België

Dinsdag 6 September 2022

Gerety Awards: twee Gold, vier Silver en zes Bronze voor België

België heeft twee Gold, vier Silver en zes Bronze gewonnen op de 2022-editie van de Gerety Awards.

De eerste Gold en Bronze werden uitgereikt aan campagnes van Happiness, meer bepaald voor ‘ReStory’ voor Canon in de competitie Experience en voor ‘Empty Rooms’ voor OVK in Digital.

De tweede Gold ging naar ‘The Breakaway’ van BBDO voor Decathlon in de Experience competitie.

FamousGrey volgt met twee Silver en evenveel Bronze. De eerste Silver (Experience) en de eerste Bronze (Digital) bekronen ‘Volvo Street Configurator’, de tweede Silver ‘Dotted i's’ voor Melanoompunt (Media) en de laatste Bronze ‘The Belgian Heartbeat’ voor Proximus (Digital).

Publicis Groupe zorgde voor drie andere prijzen, meer bepaald een Silver (Communication) en een Bronze (Alternative) met ‘Millboard voor Mercedes-Benz en een tweede Bronze met ‘Mercedes and the Wind’ (Tv/Cinema)

De laatste Silver ging naar mortierbrigade met ‘The umbilical cord’ voor Equal pay (Work for Good).

De laatste Bronze was voor Ogilvy Social.Lab met ‘Mix4Boobs’ voor Pink Ribbon en NRJ (Integrated).

We geven ook nog de Grand Prix mee: ‘Unfiltered History Tour’ van Dentsu Webchutney Bengaluru India voor VICE Media, ‘#painstories’ van AMVBBDO London voor Bodyform/Libresse, ‘Super. Human’ van Final Cut London voor Channel 4 en tot slot  ‘Plasticoff’ van VMLY&R Mexico voor Whirlpool.

Het volledige palmares is hier gepost.

Archief / AWARDS