Fr

AWARDS

Agency of the Year: 17 finalisten

Maandag 21 Februari 2022

Agency of the Year: 17 finalisten

Van de 32 dossiers die ingeschreven werden voor de Agency of the Year 2022 selecteerde de jury voorgezeten door José Fernandez (D’Ieteren) er 17 na de eerste online stemronde.
 
Deze 17 dossiers werden ingeschreven door 14 bureaus die uitgenodigd werden om op 25 februari hun dossier live te komen pitchen voor de tweede ronde van de competitie georganiseerd door MM en PitchPoint.
 
“We waren bijzonder verheugd over de sterke kwaliteit van alle dossiers. Ze getuigen echt van de indrukwekkende inspanningen geleverd door onze bureaus”, aldus José Fernandez die alvast uitkijkt naar de presentaties van de finalisten.
 
Die kwaliteit viel extra op in de stercategorie van de AOTY, waar vier bureaus meedingen naar de titel van Agency of the Year: TBWA, Happiness, mortierbrigade en Wunderman Thompson.
 
Happiness stoot ook door tot de finale in de categorie Innovator, en Wunderman Thompson in de categorie Most Entrepreneurial. Er staat nog een bureau op de shortlist in twee categorieën: Bubka, dat geselecteerd is in Innovator en Positive Impact.
 
De andere finalisten zijn Air en VO Group in Positive Impact; AdSomeNoise in Innovator; iO (ex-Intracto) en Springbok in Most Entrepreneurial; D-Artagnan en Walkie Talkie in Specialist en tot slot Ogilvy Social.Lab dat zijn titel in de categorie Best Place To Work verdedigt tegen Publicis Groupe.

Archief / AWARDS