Fr


Close

AGENCIES

The Reference pakt uit met rebranding

Donderdag 12 Augustus 2021

The Reference pakt uit met rebranding

The Reference, onderdeel van de Emakina-groep, heeft een nieuwe look. Bedoeling: enerzijds beter aansluiten bij datgene waar het bureau vandaag voor staat, anderzijds de expertise en diensten op het vlak van business, creativiteit en technologie op de voorgrond plaatsen.
 
Isabel Donvil, managing director, legt uit: “Organisaties zijn digitaal matuur geworden. Dit betekent dat hun behoeften zijn gewijzigd. Deze rebranding definieert duidelijk welke rol we vervullen in dit veranderde landschap en stelt ons in staat om elke toekomstige uitdaging succesvol aan te gaan. We zijn een veelzijdige partner met een sterke focus op digital. We zijn actief op het kruispunt van business, creativiteit en technologie. We creëren impact voor onze klanten aan de hand van creatieve digitale oplossingen. Op basis van deze expertise hebben we een dienstenaanbod neergezet waarbij we klanten helpen bij het bepalen van hun koers via de juiste strategie, het bouwen van robuuste digitale producten, en het ondersteunen van bedrijven en organisaties in het bereiken van hun klanten via effectieve marketing. Maar bovenal: we zijn een partner. Een partner die meedenkt én meewerkt en zo waarde toevoegt door kennis en creativiteit.”
 
De nieuwe branding die te ontdekken is op de website, geeft naar verluidt ook beter uiting aan de warmte en authenticiteit die het bureau kenmerkt, onder andere door de manier waarop de nieuwe beelden en kleuren werden gekozen en het feit dat de merknaam voortaan zonder hoofdletters geschreven wordt in het logo.

Archief / AGENCIES