Fr

AGENCIES

Lenovo in zee met Coopr

Dinsdag 16 Januari 2024

Na een naar verluidt intensieve selectieprocedure heeft Lenovo voor Coopr gekozen als pr- en corporate communicatiepartner voor de Benelux. Coopr wordt verantwoordelijk voor zowel de consumentenmarkt als de zakelijke sector van de marktleider in de pc-industrie die een plaatsje bezet in de Fortune 500.

Het bureau zal zich inzetten om de visie van Lenovo, die erin bestaat om slimme technologie voor iedereen bereikbaar te maken, tot leven te brengen, maar ook de vooruitgang in diverse zogenaamde ‘New IT-technology’ groeigebieden te belichten.
Verder zal het bureau de pr en de communicatie voor het smartphonemerk Motorola (een merk van Lenovo) verzorgen.

Marjolijn van Dingeren, head of marketing Lenovo: “In onze zoektocht naar een partner die zowel de complexiteit van onze communicatiebehoeften kon begrijpen als vereenvoudigen, heeft Coopr zich onderscheiden met een strategie die zowel scherp als werkbaar was. Hun vermogen om een evenwicht te vinden tussen de dagelijkse uitdagingen en onze langetermijnvisie gaf ons het vertrouwen dat ze niet alleen de richting begrijpen waarin we ons willen bewegen, maar ook hoe we daar gaan komen.”

“Coopr heeft begrepen dat het merk Motorola specifieke aandacht nodig heeft”, besluit de marketing manager van Motorola Benelux, Harold de Kort. “Deze focus sluit uitstekend aan bij de ambities die wij met Motorola hebben. De mensen binnen Coopr, of ze nu in Antwerpen of Rotterdam werken, opereren ook duidelijk als één team waarbij iedereen weet wat zijn of haar toegevoegde waarde is.”

Archief / AGENCIES