Fr

AGENCIES

Ogilvy Social.Lab in geuren en kleuren voor Dove

Donderdag 8 Februari 2024

Ogilvy Social.Lab in geuren en kleuren voor Dove

Dove heeft een beroep gedaan op Ogilvy Social.Lab voor de lancering van zijn nieuwe VitaminCare+ deodorant. Het resultaat is een omvangrijke campagne die loopt op TikTok, Meta en Pinterest.

In totaal produceerde het bureau meer dan 100 assets om alle troeven van de deodorant in de kijker te zetten, meer bepaald “72 uur bescherming tegen nare geurtjes, geen aluminium of parabenen en boordevol vitamine B3”. Doelstelling was de premium positie van Dove bevestigen.

De campagne, die op 5 februari van start ging, bestaat uit producttests en content die inspeelt op wat er leeft op de social media, op trends en populaire onderwerpen. Verder zijn er andere types content met nog meer producttests door influencers en content creators. Ze gebruiken de deo en reviewen die dan op hun kanalen. Het bureau werkte voor de creaties samen met Eternitease dat de wereld van VitaminCare+ tot leven bracht in Computer-generated imagery (CGI)

De campagne krijgt nog een vervolg met andere assets waarin de oksels van mensen worden verzorgd door piepkleine personages. Dat wonderlijke universum werd gecreëerd door de fotograaf Nicolas Velter.

Archief / AGENCIES