Fr

AWARDS

Eurobest: 1 Gold, 2 Silver en 9 Bronze voor de Belgen

Maandag 9 December 2019

Eurobest: 1 Gold, 2 Silver en 9 Bronze voor de Belgen

De Gold, Silver en Bronze voor Eurobest 2019 zijn bekend. Bij de Belgen voert FamousGrey het klassement aan met een Gold, een Silver en een Bronze. De Gold en de Silver bekronen ‘Focus Lines’ voor het Ecuadorian Ministry of Transport and Public Works, respectievelijk in Outdoor en Design). Fe Bronze valt te beurt aan ‘Volts by Volvo’ (Direct).

Happiness volgt met een Silver en vier Bronze. De Silver en de eerste Bronze zijn voor ‘Raging Banners’ voor Voo, respectievelijk in Media en Brand Experience & Activation. Nog twee Bronze vallen te beurt aan de prints van ‘Video Call Art’ (Print & Publishing en Outdoor). Tot slot behaalde ook ‘Thomas Metal 75’, ‘Sofaking’ en ‘Beerme’, de campagne voor Carlsberg een Bronze (Radio & Audio). 

De Belgen pakten nog vier Bronze mee naar huis: ‘Freestyler: the rebirth’ van TBWA voor Telenet (Entertainment), ‘Shitty Jobs’ van mortierbrigade voor Equal Pay Day (Film Craft), ‘Vote for meal’ van BBDO voor Lidl en ‘IAMAZONIA’ van Duval Guillaume voor Greenpeace, allebei in Outdoor.

De volledige lijst met winnaars staat hier. De Grand Prix en Special Awards worden op 12 december bekendgemaakt.

Archief / AWARDS