Fr

AGENCIES

De MIVB bevestigt haar vertrouwen in mortierbrigade

Donderdag 19 September 2019

De MIVB bevestigt haar vertrouwen in mortierbrigade

De uitslag van de MIVB-pitch is bekend. Na de competitie die enkele maanden geleden van start ging en waaraan ook Air, Wunderman en Publicis deelnamen, heeft de MIVB besloten haar samenwerking met mortierbrigade voort te zetten. Die startte vijf jaar geleden.

MIVB-marketingdirecteur Lionel Lammens: “De keuze was niet eenvoudig, want we kregen vier sterke dossiers binnen. Soms is het moeilijker voor het huidige bureau om zijn adverteerder te verrassen, zeker na vele jaren van samenwerking. Toch slaagde mortierbrigade daarin, door kwalitatief werk voor te stellen dat beantwoordt aan onze verwachtingen en onze uitdagingen, terwijl het tegelijk een nieuwe wind laat waaien door de creatie.”

De eerste resultaten van de hernieuwde samenwerking worden begin 2020 verwacht.

Archief / AGENCIES