SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Dentsu Aegis Network benoemt Arjan Pomper tot CEO voor België

Woensdag 16 Januari 2019


Dentsu Aegis Network benoemt Arjan Pomper tot CEO voor België
Zoals je hier gisteren al kon lezen, verlaat CEO Laurent Lejeune Dentsu Aegis Network, na iets meer dan drie jaar aan het hoofd van de groep. Hij wordt vervangen door de Nederlander Arjan Pomper, die hiervoor al enkele internationale managementfuncties vervulde. Tussen 2002 en eind 2004 leidde hij UM in Nederland. Vervolgens werkte hij van 2005 tot 2013 voor Dentsu Aegis Network, sinds 2005 als CEO van DAN Nederland. Van 2009 tot 2013 combineerde hij die rol met de functie van CEO van DAN Midden-Oosten en Afrika.

De Belgische groep kondigt tezelfdertijd het vertrek aan van Annelore Van Hove, Managing Director van Carat België sinds oktober 2017.

Commentaar van Lars Bo Jeppesen, CEO van Dan Nordics, Oost- en Centraal-Europa: “België is een uitermate belangrijke markt voor Dentsu Aegis Network, zowel door de geografische ligging als de internationale klanten die een hoofdzetel in België hebben. In het licht van een communicatiestrategie die voortdurend in evolutie is, hebben we als ambitie om ons goed te positioneren voor de digitale economie. Het betreft een zeer interessante opportuniteit voor ons en voor onze klanten. Ik ben ervan overtuigd dat Arjan de geschikte leider is om deze opportuniteit tot een goed einde te brengen. Door in het verleden nauw met hem samengewerkt te hebben, weet ik dat hij beschikt over een uitzonderlijke mix van ervaring in de media en over een ondernemersgeest. Dat gecombineerd met zijn kennis van ons netwerk moet leiden tot nieuwe ideeën en een nieuwe impuls aan de uitbouw van ons Belgisch bedrijf en de uitwerking van de globale visie ‘Innovate the way brands are built.’.



ARCHIVE / AGENCIES - MEDIA






INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier