Fr

BRANDS

Proximus aan de lijn met SILK

Vrijdag 14 December 2018

Proximus aan de lijn met SILK

Het is officieel, na Tuttimus, Minimus, Familus, enzovoort, lanceert Proximus... SILK, een nieuw all-in pack dat zowel strategie/creatie als media, digital en packaging/POS omvat.

Het gaat meer bepaald om een ecosysteem van media- en communicatiepartners die geselecteerd werden na competitie. Hun missie bestaat erin vanaf het tweede trimester van 2019, "de ideale combinatie tussen strategische, creatieve en natuurlijk digitale oplossingen aan te reiken in een geherinterpreteerd operationeel model".
 
SILK omvat FamousGrey als strategische/creatieve partner aan het hoofd van het ecosysteem, Maxus (GroupM) als mediapartner, Prophets als digitaal creatief bureau en last but not least, Altavia Act, als verantwoordelijke voor de packaging en de POS-communicatie.
 
Guillaume Boutin, Chief Consumer Market Officer Proximus: "We zijn trots de selectie van SILK als unieke communicatiepartner te kunnen aankondigen voor het aanreiken van creatieve boodschappen, de ontwikkeling van digitale ideeën en het tot leven brengen van deze ideeën binnen een innoverend communicatiekader. SILK zal ons helpen om de juiste boodschap door te geven aan het juiste publiek, op het juiste moment en op de juiste plaats. Aldus zullen we onze ambitie kunnen waarmaken en deel uitmaken van het digitale dagelijks leven van gezinnen en bedrijven in België."
 
Ter herinnering, tot dusver was het communicatiebudget in handen van BBDO en Pivott; het mediabudget werd beheerd door Space en Semetis.

Archief / BRANDS