Fr

PEOPLE

ProduPress versterkt en herschikt salesteam

Maandag 16 Mei 2022

ProduPress Advertising versterkt zich. Florent Diverchy, met 19 jaar ervaring bij dataspeler Bisnode, docent e-commerce en voorzitter van de BAM Think Tank Privacy/Ethics, startte op 19 april 2022. Als marketing intelligence manager zal hij focussen op innovatie, Product Development en de bijhorende partnerships. Pierre Lalmand die tien jaar voor Febiac werkte als DG van ht Autosalon en directeur van het Huis van de Automobiel, gaat aan de slag als externe consultant. Hij zal zijn schouders zetten onder het nieuwe TestDriveDays-concept.

De ploeg zal samenwerken in diverse projectteams in een meer horizontale structuur en rapporteren aan Karina Jacobus die de regie leidt. Daarbij evolueert ook een aantal talenten binnen het bestaande team in hun rol. Gregory De Tillesse neemt de coördinatie op zich van het Performance Team, waarin hij intensief samenwerkt met Alexandre Metzgen (Programmatic-expert) en Ricardo Baglio (Adops-expert) en het salesteam. Emilie Le Blan zal de leiding nemen over communicatie en de Creative Content-partnerships op maat.

Archief / PEOPLE