SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Peter Bossaert wordt secretaris-generaal van de Voetbalbond

Donderdag 24 Mei 2018


Peter Bossaert, tot voor kort CEO van Medialaan, wordt de nieuwe secretaris-generaal van de Koninklijke Belgische Voetbalbond, als het uitvoerend comité van de bond zijn benoeming goedkeurt. Zijn benoeming kadert naar verluidt in de ontwikkeling van een toekomstgerichte professionele voetbalbond. Als ze wordt goedgekeurd, volgt hij op 1 september Koen De Brabandere op die in februari bedankt werd.

Peter Bossaert die met deze nieuwe taak naar eigen zeggen de oude droom waarmaakt om iets in het voetbal te gaan doen, was gedurende zes jaar CEO van Medialaan. Net na de paasvakantie besloot hij in overleg met Christian Van Thillo de nieuwe eengemaakte structuur die ontstaat uit de fusie van Medialaan en de Persgroep Publishing, niet te gaan leiden. De naam van zijn opvolger daar is nog niet bekend. Voor hij CEO werd van Medialaan, was hij in zijn 21-jarige carrière bij de groep achtereenvolgens commercieel directeur en DG radio. Hij startte zijn carrière op de marketing bij Unilever en werkte ook nog bij Campina.



ARCHIVE / PEOPLE






INTERVIEW

Marie-Noëlle De Greef en het roadbook van ING

Marie-Noëlle De Greef en het roadbook van ING



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier