SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Happiness/Stichting Tegen Kanker: "Goed nieuws"

Dinsdag 25 Oktober 2016


Happiness/Stichting Tegen Kanker:
Assets :
board 'installation' making of print 'Het goed nieuws
Credits :
Client : Fondation contre le Cancer
Contacts : Martine Ceuppens, Thomas Maertens, Steven De Bondt
Agency : Happiness Brussels
Executive Creative Management : Karen Corrigan
CD : Geoffrey Hantson
CD : Philippe Fass
CD : Pieter Claeys
Creation : Sara West
Group Account Director : Nathalie Marchand, Pascal Kemajou
Account Manager : Tine Van Hasselt
Head of Craft : Lennert Vedts
Photographer : Jef Boes
Motion Design : Cédric Larcin
InitialsLA : Fauve Lannizzi, Lies Muys
Production Company : Caviar
Assistant Producer : Laura Scheerlinck
Post-Production Coordinator : Greet Van Thillo
Make it Happener : Bart Vande Maele
Agency Producer : Sophie Gunsbourg
Special thanks to : Elaine









INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier