Fr

BRANDS

Belfius transcendeert 'Power of Love'

Zondag 10 Maart 2024

Belfius transcendeert 'Power of Love'

Na de publicatie van zijn jaarresultaten en de belofte van zijn maatschappelijke engagement lanceert Belfius zijn nieuwe imagocampagne.
 
De campagne die meer dan ooit geïnspireerd wordt door de ‘Power of Love’ filosofie, toont Belgisch talent en wordt belichaamd door een prachtige spot, ondersteund door een al even prachtige bewerking van de gelijknamige song.
 
De productie toont een reeks artiesten-ondernemers met verschillende achtergronden: muzikant Jasper Steverlinck en Mentissa, culinair talent Gert De Mangeleer, artieste Léa Belooussovitch, de hockeyspelers van de Red Lions en Red Panthers en atleten van de Special Olympics, en ondernemers met Marc Coucke en Michael Labro.
 
“Dit zijn toptalenten die op hun beurt anderen inspireren en dankzij wie we samen bijdragen aan de vooruitgang van de Belgische economie en samenleving. Ook dankzij het vertrouwen dat onze 3,8 miljoen klanten in ons stellen om elk - ervaren of beginnend – talent de kans te geven zich te ontplooien”, aldus de bank.

De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Accenture Song en de film is geproduceerd door Disturb met Brice VDH als regisseur. 

Archief / BRANDS