Fr

BRANDS

Jack Daniel's & Coca-Cola testen zwaartekracht

Woensdag 2 April 2025

Jack Daniel's & Coca-Cola testen zwaartekracht

Om de lancering van Jack Daniel’s & Coca-Cola in blikjes te promoten, zette Urban Media een innovatieve campagne op in het station Antwerpen-Centraal. De creatieve afdeling van Clear Channel maakte van de gelegenheid gebruik om voor de eerste keer zijn Levitation Wall XL te presenteren. De installatie, die gebaseerd is op een techniek die een illusie van gewichtloosheid creëert, speelt met de perceptie van de voorbijganger en zorgt voor een minimalistische en krachtige presentatie.

Dat resulteert in een indrukwekkende visuele illusie die de alchemie tussen het whiskymerk en de frisdrank tot leven brengt, meer bepaald de harmonieuze, vloeiende en perfect uitgebalanceerde melange.

De campagne is ook te zien op strategische locaties in het station Antwerpen-Centraal, onder meer via de Wrapped Balcony, een immersieve aankleding die de ruimte omsluit en de impact van de boodschap versterkt, en de Elevator Walls XL, die elke verplaatsing transformeren in een directe interactie met het merk.

De campagne werd gecreëerd in samenwerking met EssenceMediacom en de outdoor afdeling van GroupM.

Archief / BRANDS