Fr

BRANDS

Meusinvest en Cide-Socran krijgen nieuwe identiteit van Minale

Donderdag 28 Februari 2019

Meusinvest en Cide-Socran krijgen nieuwe identiteit van Minale

Meusinvest en zijn partner Cide-Socran hebben een beroep gedaan op Minale Design Strategy om de nieuwe merkstrategieën te definiëren, hun respectieve missies richting te geven en ze te vertalen in een identiteit op maat.

Bij Meusinvest werd bij de rebranding de waarden van het bedrijf geïdentificeerd (zingeving, verbondenheid en optimisme) en ging het van daaruit naar de merkbelofte ‘Provocateurs de possibles’. Door NOSHAQ als naam te kiezen, wil Meusinvest voor een naam en identiteit gaan die internationaal klinkt. Minale bepaalde voor Cide-Socran als bedrijfswaarden ondernemerschap en empathie en de merkbelofte ‘Intelligence, émotionnelle’. Cide-Socran kreeg als nieuwe naam EKLO.

Voortaan moeten bedrijven die op zoek zijn naar financieringsoplossingen bij het investeringsfonds NOSHAQ aankoppen. Bij EKLO vinden ze dan weer de nodige begeleiding voor het lanceren en ontwikkelen van innovatieve projecten of van bedrijven met een hoog groeipotentieel in Wallonië en daarbuiten.

De nieuwe merkstrategie zal toegepast worden vanaf 1 juli 2019.

Archief / BRANDS