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ACC Profitability Survey : le ratio PBT/Income retrouve son niveau de 2019
Lundi 4 Juillet 2022
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Dimanche 3 Juillet 2022
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Vendredi 1 Juillet 2022
Seen from Space : Audio, préférences vs audiences
Vendredi 1 Juillet 2022
JCDecaux monte dans la DSP Displayce et lance son offre programmatique à Brussels Airport
Mercredi 6 Juillet 2022
L'audiovisuel flamand se rassemble pour mettre ses talents à l'honneur
Mercredi 6 Juillet 2022
Bertrand Quesada (Teads) : "Notre préoccupation centrale se définit autour de l'attention publicitaire"
Mardi 5 Juillet 2022
Qmusic ouvre sa Q Beach House à Ostende
Dimanche 3 Juillet 2022
Les acteurs culturels jouent un rôle central pour inciter au changement, par Romain De Schauwers (MM)
Jeudi 30 Juin 2022
Are You Talkin' to Me, vol 6 : Amandine Servotte (Mastercard)
Dimanche 19 Juin 2022
Are You Talkin' to Me, vol 5 : An Van de Veken (Telenet Business)
Dimanche 12 Juin 2022
Are You Talkin' to Me, vol 4 : Christine Jean (AG Insurance)
Lundi 6 Juin 2022
United Fund for Belgium lutte contre l'exclusion sociale depuis 50 ans
Jeudi 30 Juin 2022
La chasse aux Lions, un sport sustainable, par Eric Hollander et Stéphane Buisseret (Air)
Jeudi 30 Juin 2022
Comment encourager les économies d'énergie ?, par Mira Toumi et Fred Dorsimont (Behaven)
Jeudi 30 Juin 2022
Une voiture peut-elle être "conçue pour la planète et l'humanité" ? Le JEP a tranché, Fiat réagit
Jeudi 30 Juin 2022
WE BELIEVE THAT HOW BRANDS ACT IS AS IMPORTANT AS WHAT THEY SAY. RATHER THAN ONLY BEING EXPOSED TO YOUR CAMPAIGNS, PEOPLE WANT TO INTERACT WITH YOUR BRAND. THAT’S WHY WE BELIEVE IN THE EFFICIENCY OF BRAND EXPERIENCE. AND THAT’S WHAT WE DO BEST AT SECONDFLOOR : CREATING "OFF AND AND ONLINE BRAND EXPERIENCES" FOR CLIENTS SUCH AS NESTLE, IKEA OR DELHAIZE. OUR STRATEGIC AND CREATIVE SKILLS PRODUCE INTEGRATED BRAND EXPERIENCES ACROSS THE INCREASING NUMBER OF TOUCH POINTS. ALL THIS WHILE STAYING PERFECTLY IN LINE WITH YOUR BRAND STRATEGY AND BUILDING YOUR BRAND STORYTELLING ON A DAY TO DAY BASIS.
CONVICTIONS ELEVATE BRANDS.
Specialization | Advertising Brand Activation & Promotion Digital & Social Media |
Year of creation | 2007 |
Employees | 10-20 employees |
Advertiser | Brand | Activity |
AS WATSON | ICI PARIS XL | Brand Activation & Promotion |
BEPS International School | Advertising 2018 |
|
DOMITYS | Advertising 2018 |
|
Durobor | Corporate & Institutional Communication |
|
Ikea Belgium | IKEA | Brand Activation & Promotion |
IPM | Advertising |
|
JCDECAUX | VILLO ! | Advertising 2018 |
KIA BELGIUM | KIA | Advertising |
LIGUE BRAILLE - BRAILLELIGA | Advertising |
|
Nestle | PURE LIFE | Advertising |
Nestle | DOLCE GUSTO | Brand Activation & Promotion |
NESTLE PURINA PETCARE | FELIX PETFOODS | Brand Activation & Promotion 2018 |
NESTLE WATERS BENELUX | PERRIER | Advertising |
TROC.com | ||
UNILEVER BELGIUM FOODS & HPC | BECEL | Advertising |
General Manager
Director
Concept Provider
Head of Strategy
Concept Provider
Event Producer
Graphic designer
Social Media Manager
Event support
Senior Account Manager
Art Director & Grapic Designer
Senior Account Manager
TéléSAT
Ligue Braille - Brailleliga
IKEA
DESCRIPTION
How to communicate the IKEA food offer in an innovative way, different from the stores and the catalog?
DÉFIS
The challenge was to show-case the food offer ‘all under one roof’: storing, cooking&preparing, serving&eating. The brief insisted on creating visibility for IKEA in a different way and making the brand IKEA a more desirable brand by engaging non-customers emotionally.
SOLUTIONS
Gäst: a global and aspirational IKEA food universe.
Gäst is an apartment furnished and decorated with IKEA products only. A trendy venue where 16 selected guests were invited with their friends to experience a unique and authentic moments around food and… having fun!
For the first time consumers were able to actively and freely live a IKEA universe.
The event was communicated through social media and PR campaign with no obvious brand presence.
IMPACT
The results were overall beyond all expectations.
The free off and online print coverage was huge including the major Belgian lifestyle magazines and newspaper (Knack, Le Vif Week-end, Victoire, Feeling Wonen, lesoir.be, hln.be, standaard.be). 112 articles were published.
The Net net value is estimated at 114.735 € (print + online + instagram + twitter) with a total reach of 37.318.017.
The social media played a major role creating additional earned media: the teasing video generated 750.000 views, 3.000 likes and 150 comments and GÄST was mentioned more then 5.800 times on Facebook and on Instagram.
BEA Awards
Jeudi 12 Mars 2020
Jeudi 23 Janvier 2020
Dimanche 12 Janvier 2020
Jeudi 21 Novembre 2019
Mardi 5 Novembre 2019
Dimanche 3 Novembre 2019
Mardi 1 Octobre 2019
Mardi 17 Septembre 2019
Jeudi 29 Août 2019
Mardi 27 Août 2019
Mardi 20 Août 2019
Mercredi 3 Juillet 2019
Mardi 2 Juillet 2019
Mardi 28 Mai 2019
Mardi 21 Mai 2019
Jeudi 16 Mai 2019
Jeudi 21 Mars 2019
Mercredi 20 Mars 2019
Mardi 19 Février 2019
Lundi 18 Février 2019
Jeudi 7 Février 2019
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Mercredi 9 Janvier 2019
Albert Heijn
TVLC
Spike Agency
VAR
VAR
Ketchum Brussels
3E
IPM group
Corona Direct
UNIZO vzw
Zidis
Dimanche 3 Juillet 2022
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