SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

mortierbrigade/ING : "Red Devils Mascot"

Maandag 28 Augustus 2017


mortierbrigade/ING :
Assets :
'ontwerp jij de mascotte van de Rode Duivels ?' website poster poster poster poster poster poster poster poster
Credits :
Client : ING
Contacts : Nathalie Ducène, Delphine Baise, Ilse Booten, Sandrine Billaroch, Sylvain Mortier, Elise Kindts, Benjamin Goeders (KBVB), Michael Simeon (KBVB)
Agency : mortierbrigade
CD : Jens Mortier
CD : Philippe De Ceuster
CD : Joost Berends
Creation : Jesse Van Gysel
Creation : Tom Meijer
Creation : Kwint De Meyer
Creation : Willem De Wachter
Strategy : Vincent D'halluin
Account Director : Tom Verhoeven
Producer : Lore Meert, Lisa De Roeck
Social : Jonas Van Bael
Digital Director : Pieter Nijs
Digital Project Manager : eroen De Bock, Melissa Tack
Design : Wim De Dobbeleer, Vito Latorrata
Film Production Company : Wenneker.be
Director : Michael Bombeeck
Executive Producer : Filip Vangeffelen
Producer : Andreas Vermeulen
Line Producer : Femke Verstuyft
DOP : Piet Deyaert
Costume Designer : Sarah Rycken
Post-Production : El Spiessens
Soundstudio : Sonicvillle
Photo Production : Initials L.A.
Photographer : Jef Boes









INTERVIEW

Ben Priest (ex Adam & Eve/DDB):

Ben Priest (ex Adam & Eve/DDB): "De meeste reclame van nu is slecht, maar dat is altijd zo geweest"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier