SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

mortierbrigade op alle fronten!

Vrijdag 5 Juni 2015


mortierbrigade op alle fronten!
De zeven jury’s van de CCB Awards deelden dit jaar 87 hoedjes uit: 21 Gold, 34 Silver en 32 Bronze (van de 700 ingediende campagnes). Er werd geen Grand Prix uitgereikt. Met 19 awards op de teller komt mortierbrigade als grote overwinnaar uit de bus. De brigade pakt zeven Gold, negen Silver en drie Bronze. Voeg daarbij zijn acht shortlists en je weet wie Agency of the Year wordt, met 111 punten in totaal. Dat zijn er 63 meer dan DDB met drie Gold, twee Silver, vier Bronze en vijf shortlists. Daarna volgt een ex-aequo met Duval Guillaume en TBWA die elk 46 scoren. Het eerste bureau haalt geen Gold, maar zijn vijf Silver, vier Bronze en negen shortlists leveren het toch een podiumplaats op. Die deelt het met TBWA (vier Gold, een Silver, vier Bronze en een shortlist).
 
Vermelden we nog de laatste bureaus met Gold: BBDO (drie Gold en een Bronze), Bowling (twee Gold, twee Silver en twee Bronze), alsook LDV en Base met elk een Gold. LDV wint ook een Silver en een Bronze; Base ook een Silver. 

Het volledige palmares staat hier.
 



ARCHIVE / AWARDS






INTERVIEW

Colruyt benadert multiculturaliteit vanuit holistische aanpak

Colruyt benadert multiculturaliteit vanuit holistische aanpak



DOSSIER  



CIM NRS 2018: onze analyses  


In afwachting van de een jaar geleden aangekondigde ontwikkelingen (de schatting van het bereik per dag voor de kranten, die van het bereik per nummer van de magazines en de merkbereikmeting door...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Profitability Survey 2017 : De groei was van korte duur voor de ACC-bureaus  


Naar jaarlijkse gewoonte verzamelde de Association of Communication Agencies (ACC) de financiële cijfers van zijn leden om de temperatuur van de markt te meten. Het resultaat voor 2017? Een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Forrester maant reclameholdings aan hun businessmodel te herzien  


Kan creatief ondernemerschap het businessmodel van de communicatiebureaus redden? Ted Schadler, VP Principal Analyst bij Forrester, stelt de vraag op de beroemde blog van zijn werkgever en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier