SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Hans Cools versterkt Moore Stephens Belgium

Vrijdag 13 Februari 2015


Hans Cools versterkt Moore Stephens Belgium
Hans Cools, de voormalige CEO van Sanoma Belgium, gaat op 1 maart aan de slag bij de Belgische financiële dienstengroep Moore Stephens Belgium. Hij wordt er co-CEO wordt naast huidig CEO Peter Verschelden. Het wordt zijn taak om dankzij zijn ervaring de verdere groei en doorgedreven transformatie van accountancy naar consultancy te begeleiden. Hij zal zich vooral toeleggen op de interne structuur, marketing en op het mee ondersteunen van de business units. Moore Stephens Belgium realiseert vandaag een geconsolideerde omzet van 35 miljoen euro en telt ruim 350 medewerkers.

Hans Cools verliet Sanoma na de beslissing van de Finse groep om zijn Belgische en Nederlandse entiteiten te fuseren tot een enkele structuur. Hij werkte er zeven jaar, eerst als commercieel directeur, dan als COO, later als CEO. Cools begon zijn carrière bij Unilever in diverse sales en marketingfuncties. Later ging hij aan de slag als sales director bij Anco, business unit manager bij Mora en Foods & Ice Cream director bij Unilever. In 2006 werd hij verkozen tot Marketeer of the Year en in 2007 tot Master Marketeer.



ARCHIVE / PEOPLE






INTERVIEW

Marie-Noëlle De Greef en het roadbook van ING

Marie-Noëlle De Greef en het roadbook van ING



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier