Fr
Close

AWARDS

Euro Effie: de Grand Prix voor Ogilvy Social.Lab en 4 Gold voor België

Woensdag 17 Oktober 2018

Euro Effie: de Grand Prix voor Ogilvy Social.Lab en 4 Gold voor België

Het is een première voor de Euro Effie. Bovenop de Grand Prix die te beurt viel aan 'Mud Soldier' van Ogilvy Social.Lab, keerde België huiswaarts van La Madeleine - waar het gala van de Euro Effie van EACA plaatsvond - met vier Gold en een Bronze. Daarmee was ons land het vaakst bekroonde van deze editie.

Naast de GP won de campagne voor Visit Flanders ook de Gold in Brand Experience en in Small Budget. 'België, eigenzinnig fenomenaal' dat ook het werk is van Ogilvy Social.Lab, maar dan voor de Kanselarij van de Eerste Minister, won een Silver in Leisure & Entertainment en een Bronze in Government, Institutional & Recruitment. Wunderman Antwerp en Child Focus pakten Gold in Positive Change Europe Social Good - Non-Profit met 'Closer than you think'. 
 
Nog even preciseren dat Ogilvy Social.Lab ook in zeer ruime mate bijdraagt tot de verkiezing van de Ogilvy-groep tot Bureau van het Jaar.
 
Alle details over de prijzen staan hier.

Archief / AWARDS