SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Reclame-inkomsten Britse kranten stijgen voor het eerst in zeven jaar

Dinsdag 21 Augustus 2018


Reclame-inkomsten Britse kranten stijgen voor het eerst in zeven jaar
OK, er is geen enkele reden om in katzwijm te vallen, maar de bescheiden groei (1%) van de reclame-inkomsten bij de Britse kranten tijdens het eerste trimester, is een première voor de afgelopen zeven jaar, als we de cijfers van de Advertising Association mogen geloven. De cijfers worden gestimuleerd door de populaire titels, terwijl de 'quality papers' nog steeds een daling vertonen (0,3%). Maar zelfs voor de uitgevers van deze categorie kranten gaat het om hun beste driemaandelijkse prestatie sinds het begin van het decennium. Volgens The Guardian zouden twee elementen een rol spelen bij deze opklaring: de bekoelde liefde van bepaalde merken voor Facebook en Google, alsook de groei van de bestedingen door de grote retailers.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Grafiek en zeefdrukken, de B-side van Johan Van Oeckel

Grafiek en zeefdrukken, de B-side van Johan Van Oeckel



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier