SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Facebook rolt matchmaking tool voor adverteerders en content makers uit

Woensdag 20 Juni 2018


Na een testperiode lanceerde Facebook de 'Brand Collabs Manager' in de VS. Dat is een tool die het contact tussen content creators (videomakers) en adverteerders faciliteert. Adverteerders kunnen bijvoorbeeld nagaan hoe het bereik van de creator matcht met hun doelgroep, nieuwe talentvolle content creators met een volgersaantal van 25.000 tot 8 miljoen ontdekken , de branded content posts van de influencers bekijken en een lijst opvragen van de bedrijven waar de persoon in kwestie al heeft mee samengewerkt. Influencers kunnen met de tool onder meer een portfolio maken en zich beschikbaar stellen voor samenwerkingen met een bepaald merk. Facebook ontwikkelde de afgelopen weken ook een aantal features waarmee content creators meer geld kunnen verdienen op het platform zoals onder meer Ad Breaks (mid-video spotjes) en Patreon (mogelijkheid om gebruikers tegen betaling exclusieve content aan te bieden). Het hoopt zo dat de community van content makers trouw blijft aan Facebook.



ARCHIVE / MEDIA - ONLINE






INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier