SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

New Blood Awards en New Talent Award: de Belgische laureaat en de finalisten

Woensdag 23 Mei 2018


Een Belgisch team won een Pencil op de New Blood Awards 2018, georganiseerd door de D&AD. De deelnemers moesten een van de 17 briefings door evenveel globale merken kiezen.

Het winnende Belgische team, bestaande uit Lenie Dankers en Jordy Clous (Sint Lucas Antwerpen), koos die van Hellmann’s die het briljant beantwoordde met de campagne ‘Drecipes: drip out every drop’. De kleur van het potlood wordt op 12 juli bekendgemaakt.

Creative Belgium onthulde ook de finalisten voor de New Talent Award. Ook daarvoor moesten de deelnemers een onderwerp kiezen uit de 17 briefs van de New Blood Awards. Vier teams stoten door naar de finale, een van hen is het eerder genoemde team. De drie andere duo studeren aan het ESA Saint-Luc in Doornik. De namen van de laureaten worden onthuld ter gelegenheid van de Creative Belgiulm Awards op 1 juni in Knokke.

De jury voor de selectie van de finalisten van de New Talent Award bestaat uit Naim Baddich (Serviceplan), Tom Meijer (mortierbrigade), Mateusz Mroszczak (Happiness), Antoinette Ribas (DDB) en Quentin Watelet (20something).



ARCHIVE / AWARDS






INTERVIEW

Ben Priest (ex Adam & Eve/DDB):

Ben Priest (ex Adam & Eve/DDB): "De meeste reclame van nu is slecht, maar dat is altijd zo geweest"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier