SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

New Blood Awards en New Talent Award: de Belgische laureaat en de finalisten

Woensdag 23 Mei 2018


Een Belgisch team won een Pencil op de New Blood Awards 2018, georganiseerd door de D&AD. De deelnemers moesten een van de 17 briefings door evenveel globale merken kiezen.

Het winnende Belgische team, bestaande uit Lenie Dankers en Jordy Clous (Sint Lucas Antwerpen), koos die van Hellmann’s die het briljant beantwoordde met de campagne ‘Drecipes: drip out every drop’. De kleur van het potlood wordt op 12 juli bekendgemaakt.

Creative Belgium onthulde ook de finalisten voor de New Talent Award. Ook daarvoor moesten de deelnemers een onderwerp kiezen uit de 17 briefs van de New Blood Awards. Vier teams stoten door naar de finale, een van hen is het eerder genoemde team. De drie andere duo studeren aan het ESA Saint-Luc in Doornik. De namen van de laureaten worden onthuld ter gelegenheid van de Creative Belgiulm Awards op 1 juni in Knokke.

De jury voor de selectie van de finalisten van de New Talent Award bestaat uit Naim Baddich (Serviceplan), Tom Meijer (mortierbrigade), Mateusz Mroszczak (Happiness), Antoinette Ribas (DDB) en Quentin Watelet (20something).



ARCHIVE / AWARDS






INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier