SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

9 op 10 Belgen leest elke week reclamefolders

Dinsdag 15 Mei 2018


9 op 10 Belgen leest elke week reclamefolders

Uit het jaarlijkse onderzoek dat profacts in opdracht van BD myShopi voert bij 1000 respondenten in heel België, blijkt dat Belgen vandaag nog steeds gehecht zijn aan de gratis reclamefolders die we in onze brievenbus krijgen. Negen op tien leest ze zelfs wekelijks en spendeert er gemiddeld 20 minuten aan. Dat doen ze om inspiratie op te doen, maar ook omdat folders hen helpen bij hun aankopen. 3 op de 5 Belgische consumenten gebruiken reclamefolders om prijzen te vergelijken. Daarnaast gaan 7 op de 10 actief op zoek naar aanbiedingen en zoeken ongeveer 2 op 5 gerichte informatie over bepaalde producten. Een derde van onze landgenoten leest uitsluitend papieren folders, maar de digitale folders op desktop, smartphone en tablet winnen terrein. Iets meer dan de helft leest beide. Opvallend: slechts 3% gaat volledig “papierloos”.
 
Meer info over de resultaten krijg je hier.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier