SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: hoe Europees zijn de Belgen in de film?

Vrijdag 11 Mei 2018


Seen from Space: hoe Europees zijn de Belgen in de film?
Net zoals de andere inwoners van de 28 Europese lidstaten is de Belgische hitparade van de vaakst bekeken films zeer Amerikaans gericht. Volgens het European Audiovisual Observatory is de enige Europese film op dit podium de spectaculaire prent Dunkirk. Natuurlijk bevat de top tien van de vaakst bekeken films in België in 2017 veel dezelfde namen als bij de buurlanden, maar niet altijd op dezelfde plaatsen (Dunkirk is wat dat betreft een uitzondering, hij staat in beide gevallen op negen). Wie vindt dat Hollywood veel sequels maakt, heeft gelijk: er staan er nogal wat in de rangschikking (Fast & Furious, Star Wars, Fifty shades, etc). Ook in België was de meest bekeken film in 2017 een sequel: ‘FC De Kampioenen n° 3’. Maar met iets minder dan 310.000 toeschouwers, staat hij ver achter de kopgroep…



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier