SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

ABC maakt de canapé van Roseanne weer populair

Vrijdag 30 Maart 2018


ABC maakt de canapé van Roseanne weer populair
Roseanne is een Amerikaanse televisieserie met 222 afleveringen van 25 minuten. Ze werd geschreven door Matt Williams en was van 18 oktober 1988 tot 20 mei 1997 te zien op ABC. De reeks vertelt het leven van de familie Conner: Roseanne (Bar) en Dan (John Goodman), allebei arbeiders, doen al wat ze kunnen om hun gezin te onderhouden met hun bescheiden inkomen en hun kinderen Darlene, Becky en DJ op te voeden. Sinds 27 maart dit jaar wordt een tiende seizoen uitgezonden, met de originele rolbezetting. Om de lancering van deze langverwachte doorstart te ondersteunen vervingen ABC en JCDecaux de banken in de bushokjes door de iconische canapé waarin de personages van de serie uren doorbrengen. Aldus dompelden ze de pendelaars in het openbaar vervoer van New York, Los Angeles en Chicago helemaal onder in de serie, alsof ze deel uitmaakten van de familie Conner.



ARCHIVE / CREATIONS






INTERVIEW

Alex Thoré (Magis Company):

Alex Thoré (Magis Company): "Mijn toverdrank bevat een positieve instelling en resultaten"



DOSSIER  



Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier