SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

ABC maakt de canapé van Roseanne weer populair

Vrijdag 30 Maart 2018


ABC maakt de canapé van Roseanne weer populair
Roseanne is een Amerikaanse televisieserie met 222 afleveringen van 25 minuten. Ze werd geschreven door Matt Williams en was van 18 oktober 1988 tot 20 mei 1997 te zien op ABC. De reeks vertelt het leven van de familie Conner: Roseanne (Bar) en Dan (John Goodman), allebei arbeiders, doen al wat ze kunnen om hun gezin te onderhouden met hun bescheiden inkomen en hun kinderen Darlene, Becky en DJ op te voeden. Sinds 27 maart dit jaar wordt een tiende seizoen uitgezonden, met de originele rolbezetting. Om de lancering van deze langverwachte doorstart te ondersteunen vervingen ABC en JCDecaux de banken in de bushokjes door de iconische canapé waarin de personages van de serie uren doorbrengen. Aldus dompelden ze de pendelaars in het openbaar vervoer van New York, Los Angeles en Chicago helemaal onder in de serie, alsof ze deel uitmaakten van de familie Conner.



ARCHIVE / CREATIONS






INTERVIEW

Gaëlle Mauroit (Ciné-Télé-Revue):

Gaëlle Mauroit (Ciné-Télé-Revue): "De digitalisering hangt in de eerste plaats af van de ontwikkeling van de expertise en de verrijking van de medewerkers"



DOSSIER  



Peter Field vs Wim Vermeulen: Kortetermijndenken is onhoudbaar op lange termijn  


De Belgische Vereniging van Audiovisuele Media organiseerde voor ons een ontmoeting met Wim Vermeulen, directeur strategie en innovatie bij Dentsu Aegis Network, en de Britse consultant Peter...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Michel Van der Poorten (IBM): "90% van de wereldwijd beschikbare gegevens werd de 24 laatste maanden gegenereerd"  


Op regelmatige basis verzamelen de teams van Wavemaker zich in de grote centrale zaal van de GroupM-kantoren voor een presentatie door een inspirerende spreker, waarbij ook hun klanten worden...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Is uw voice marketingstrategie klaar?, door Damien D'Ostuni (Innovation & Activation Expert, Wavemaker)  


Smart speakers zijn voor de merken een nieuw jachtterrein thuis bij de gezinnen zelf. Hoe kunnen ze hun voordeel doen met deze innovatie, rekening houdend met het feit dat deze interface meestal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier