SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

ABC maakt de canapé van Roseanne weer populair

Vrijdag 30 Maart 2018


ABC maakt de canapé van Roseanne weer populair
Roseanne is een Amerikaanse televisieserie met 222 afleveringen van 25 minuten. Ze werd geschreven door Matt Williams en was van 18 oktober 1988 tot 20 mei 1997 te zien op ABC. De reeks vertelt het leven van de familie Conner: Roseanne (Bar) en Dan (John Goodman), allebei arbeiders, doen al wat ze kunnen om hun gezin te onderhouden met hun bescheiden inkomen en hun kinderen Darlene, Becky en DJ op te voeden. Sinds 27 maart dit jaar wordt een tiende seizoen uitgezonden, met de originele rolbezetting. Om de lancering van deze langverwachte doorstart te ondersteunen vervingen ABC en JCDecaux de banken in de bushokjes door de iconische canapé waarin de personages van de serie uren doorbrengen. Aldus dompelden ze de pendelaars in het openbaar vervoer van New York, Los Angeles en Chicago helemaal onder in de serie, alsof ze deel uitmaakten van de familie Conner.



ARCHIVE / CREATIONS






INTERVIEW

  Guillaume Boutin (Proximus):

Guillaume Boutin (Proximus): "We willen de digitale gezel van de Belgen worden"



DOSSIER  



Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Influencer marketing: tussen emancipatie en zelfregulering  


Met het oog op meer transparantie publiceerde de FOD Economie half mei een erg strikte richtlijn inzake influencer marketing. Het initiatief werd onthaald op een storm van protest en meteen weer...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Effie Awards 2018: Gold en Silvers  


Het was een recordjaar voor de Effies: de 17 finalisten werden allemaal bekroond. Naast de Gold voor Kunstmaan en Bolero werden er vier Silver en 12 Bronze uitgereikt.
 
TBWA is het vaakst...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier