SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Deloitte voorspelt revolutie

Donderdag 19 April 2018


Consultant Deloitte Global pakt uit met de 17de editie van zijn Technology, Media en Telecom Predictions. Dat blikt vooruit op de belangrijkste globale trends voor de komende 1 tot 5 jaar in technologie, media en telecom.

Volgens het verslag wordt 2018 een historisch jaar voor TMT. Zo voorziet het verslag grote vooruitgang inzake automatisch leren bij bedrijven. Het voorspelt ook een toenemende bereidheid bij consumenten om te betalen voor digitale content, met een toename van het aantal betalende abonnementen van twee naar vier. Verder denkt het rapport dat de afname van het traditionele tv-kijken bij jongeren zal vertragen en dat meer dan een miljard smartphone gebruikers minstens een keer augmented reality content aanmaken. Dat zal naar verluidt in 2018 minstens 100 miljoen dollar opbrengen. Onrustwekkender is dat de consultant ervan uitgaat dat 10% van de Amerikanen van 18 jaar of ouder in 2018 op minstens vier manieren advertenties zal blokkeren.

Meer info hier.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier