SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

TV Mag Six Pack: IP en dPA op volle kracht

Donderdag 14 November 2013


IP en De Persgroep Advertising voegen hun portefeuille van televisieweekbladen samen in een nieuwe nationale package die TV Mag Sixpack heet. Daarin zitten dus Ciné Télé Revue, Dag Allemaal, TV Familie, Telepro, Télé Star en Primo. Het aanbod wordt gepresenteerd als het krachtigste en meest selectieve op de VVA’s. het bereikt wekelijks meer dan een Belg op twee en is gebaseerd op vier inlassingen gespreid over twee maanden in de zes titels. Commerciële doelgroep: FMCG en retail. “Er bestond al een CTR - Dag Allemaal aanbod, zoals er een Top Santé - Goed Gevoel aanbod is, maar hier is het echt de bedoeling kracht aan te bieden, gebalde kracht, want we denken dat de televisiepers echt de nadruk moet leggen op wat zijn kracht maakt, nu nog steeds, ondanks de dalende bereikcijfers” aldus Theo Moormann, directeur van IP Press. “Het is trouwens het krachtigste aanbod op de markt, wat de VVA’s betreft en alle media samen”. De lancering wordt ondersteund door een b2b campagne van Secondfloor.



ARCHIVE / MEDIA - PRINT






INTERVIEW

  Guillaume Boutin (Proximus):

Guillaume Boutin (Proximus): "We willen de digitale gezel van de Belgen worden"



DOSSIER  



Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Influencer marketing: tussen emancipatie en zelfregulering  


Met het oog op meer transparantie publiceerde de FOD Economie half mei een erg strikte richtlijn inzake influencer marketing. Het initiatief werd onthaald op een storm van protest en meteen weer...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier