Fr
Close

TRAINING&BOOKS

BAM maakt programma van zijn eerste marketing congres bekend

Dinsdag 7 November 2017

BAM (Belgian Association of Marketing) maakte het volledige programma bekend van zijn eerste editie van het Marketing Congres (het vroegere Stima Congres).  Het overkoepelende thema van het tweedaagse congres luidt ‘De ongemakkelijke waarheden inzake marketing in het digitale tijdperk’. Dat wordt vervolgens onderverdeeld in vier subthema’s. Het eerste is ‘Marketeers kennen hun consumenten niet’. Onder meer Kristof De Wulf (CEO InSites Consulting) en Susan Weinschenk (Consultant) komen daar spreken. De tweede topic luidt ‘De nieuwe economie creëert minder waarde dan de oude economie’. Blikvangers daar zijn Wim Decraene (Managing Director, Accenture Digital BeLux) en Pierre-Olivier Beckers (Voorzitter van het BOIC en verantwoordelijk voor de Coördinatiecommissie van de Olympische Spelen 2024 in Parijs). Derde thema is ‘Technologie haalt de bovenhand op content’ met keynotes van onder meer Maria Garrido (Global Chief Insights & Analytics Officer bij Havas Media Group) en Luc Suykens (Brand Director bij P&G Frankrijk, België en Nederland). De tweede dag wordt afgesloten met het thema ‘De traditionele media zijn springlevend’. Sylvie Irzi (COO bij IPG Mediabrands) en Bernard Marchant (CEO bij Rossel) komen daar aan het woord. Verder zijn er nog keynotes van onder meer Peter Field, Nel Watson en Rory Sutherland. Het BAM Marketing Congres vindt plaats op 7 en 8 december op Brussels Expo. Meer info vind je hier.

Archief / TRAINING&BOOKS