SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Podcasters en radiofielen

Zondag 1 Oktober 2017


Seen from Space: Podcasters en radiofielen
Traditioneel ligt de hoeveelheid beluisterde podcasts die aan Franstalige zijde verklaard wordt beduidend hoger aan Franstalige dan aan Nederlandstalige zijde. Dat blijkt ook uit de radiocijfers van het eerste semester 2017 (gemiddelde van de golven 1 en 2). Toch is de top van de podcasts volgens iTunes vrij gemengd wat de taal betreft (met inbegrip van Engelstalige programma’s). De proportie tussen Frans- en Nederlandstalige uitzendingen zijn evenwichtiger als we de podcasts en uitgesteld luisteren via webradio samenvoegen (een penetratie van 6 versus 8%) om het samen te vatten). Wat ook opvalt, is de specificiteit van de radio: op televisie zijn diegenen die vaak uitgesteld kijken eerder light consumers van de buis. Op de radio daarentegen zijn diegenen die podcastst of uitgesteld luisteren, eerder frequente radioconsumenten. Hun totale radioluisterduur ligt inderdaad meerdere minuten hoger dan bij de gemiddelde bevolking.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Adeline d'Ursel en Gilles Parmentier (Studio Gondo):

Adeline d'Ursel en Gilles Parmentier (Studio Gondo): "Ons laboratorium staat ten dienste van merken, kunstenaars en creatieve ondernemers"



DOSSIER  



Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AI en marketing: wat zijn de mogelijkheden en ambities voor de toekomst?  


Nog maar eens een artikel over artificiële intelligentie, hoor ik je al zeggen. En inderdaad, van de grootste optimisten tot de ergste pessimisten, iedereen doet zijn zegje over dit onderwerp....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wim Vermeulen (Dentsu Aegis Network): "We zijn toe aan een herziening van het marketingvak"  


Wim Vermeulen schreef met ‘Marketing voor de Mad Men van morgen’ een uitermate bevattelijk en actueel boek over hoe marketeers hun merk in de markt moeten zetten in een postdigitale wereld met een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier