SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Trooper diversifieert inkomsten van 160 verenigingen

Woensdag 27 September 2017


Trooper, de start-up van Jan Dejonghe (BBDO), Klaas Olbrechts (Medialaan) en Elisabth Lamote, maakte een eerste balans op sinds zijn oprichting een jaar geleden. Ter info, via Trooper kunnen verenigingen hun kas spijzen om aldus niet volledig afhankelijk te zijn van subsidies of het organiseren van events. Wie op het platform via de pagina van zijn favoriete vereniging zijn online aankopen doet, steunt namelijk zijn vereniging. Per aankoop van een lid ontvangt een vereniging een commissie van gemiddeld 5%. Na een jaar heeft Trooper al ruim 12.000 euro overgemaakt aan de 160 verenigingen die op zijn platform actief zijn. Tegen eind dit jaar wil het dat aantal uitbreiden tot 750 verenigingen.



ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION






INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier