SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: televisienajaar, alle Franstalige spelers op post!

Zondag 17 September 2017


Seen from Space: televisienajaar, alle Franstalige spelers op post!
Terwijl in het zuidelijke landsgedeelte de aandacht vooral geconcentreerd is op TF1, presenteerden alle zenders toch ook hun nieuwe seizoen. Er vallen geen spectaculaire veranderingen te melden. Het totaalplaatje ziet er goed uit, meer bepaald dankzij de stijging van het totale bereik bij de 15-34-jarigen, meer bepaald hun Live bereik (17:00-23:00).

In vergelijking tot dezelfde periode vorig jaar is de trend van de voornaamste zenders stabiel of gaat in stijgende lijn. RTL-TVI en La Deux gaan vooruit op de jonge volwassenen, AB3 op de 18-54-jarigen, Club-RTL gaat globaal sterk vooruit, La Une en TF1 zijn stabiel, enkel Plug-RTL krijgt klappen. Geen revolutie dus, iedereen op zijn plaats met globaal goede vooruitzichten.

TF1 doet het niet beter of niet slechter dan gewoonlijk, behalve dat het moeilijk is om minder je minder dan 20 reclamespots per dag voor te stellen (met uitsluiting van de wedstrijdspots die geadverteerd worden door… TF1), geboekt door een handvol merken (zes, als je de goede doelen niet meerekent), tijdens de eerste dagen van reclameactiviteit. Een bijna onmerkbare start…



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding



DOSSIER  



AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier