SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: televisienajaar, alle Franstalige spelers op post!

Zondag 17 September 2017


Seen from Space: televisienajaar, alle Franstalige spelers op post!
Terwijl in het zuidelijke landsgedeelte de aandacht vooral geconcentreerd is op TF1, presenteerden alle zenders toch ook hun nieuwe seizoen. Er vallen geen spectaculaire veranderingen te melden. Het totaalplaatje ziet er goed uit, meer bepaald dankzij de stijging van het totale bereik bij de 15-34-jarigen, meer bepaald hun Live bereik (17:00-23:00).

In vergelijking tot dezelfde periode vorig jaar is de trend van de voornaamste zenders stabiel of gaat in stijgende lijn. RTL-TVI en La Deux gaan vooruit op de jonge volwassenen, AB3 op de 18-54-jarigen, Club-RTL gaat globaal sterk vooruit, La Une en TF1 zijn stabiel, enkel Plug-RTL krijgt klappen. Geen revolutie dus, iedereen op zijn plaats met globaal goede vooruitzichten.

TF1 doet het niet beter of niet slechter dan gewoonlijk, behalve dat het moeilijk is om minder je minder dan 20 reclamespots per dag voor te stellen (met uitsluiting van de wedstrijdspots die geadverteerd worden door… TF1), geboekt door een handvol merken (zes, als je de goede doelen niet meerekent), tijdens de eerste dagen van reclameactiviteit. Een bijna onmerkbare start…



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier